0
02166009000 - 09122200108 سفارش خرید
02166009000 - 09122200108 سفارش خرید
>> >> >>
جستجوی پیشرفته
جستجو در نتایج
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
جستجو بر اساس نوع
جستجو بر اساس سازنده
کالا برای:

دستگاه یخ ساز

مرتب سازی بر اساس : پربازدید ترین حراجی جدیدترین ارزان ترین گرانترین فقط کالاهای موجود :

خرید و فروش انواع دستگاه یخ ساز با بهترین قیمت | (لیست قیمت 4 ارديبهشت 1403)

 دستگاه یخ ساز (Ice Machine یا Ice Maker) دستگاهی برای ساختن یخ است. اینکه یخ در چه اندازه‌ای باشد و برای چه کاری استفاده شود، انواع گوناگون این دستگاه را شکل می‌دهد. مثلا اگر یخی برای سرد کردن چیزهای دیگر باشد یا یخ برای مصرف و برای نوشیدنی‌ها، سبب می‌شود انواع گوناگونی از یخ سازها طراحی و تولید شود. ما در فروشگاه کابان تجهیز یخ سازها را به پنج دسته تقسیم کرده‌ایم: یخ ساز پولکی، یخ ساز مکعبی، یخ ساز قالبی، یخ ساز پودری و یخ ساز ناگتی. هر یک از این دستگاه‌ها کاربردهای خاص خود را دارند. برای مثال یخ ساز قالبی یخ‌های بزرگ تولید می‌کند که طبعا در کارخانه‌ها و برای مخزن‌های بزرگ نگهداری مواد یا چیشزهایی شبیه به این کاربرد دارد و مثلا به درد اداره یا کافی‌شاپ نمی‌‌خورد.

دستگاه یخ ساز در اندازه‌های گوناگونی ساخته می‌شود و کوچک‌ترین آنها ممکن است اندازه یک مخلوط‌کن خانگی باشد. نمونه‌های بزرگش اندازه‌های متفاوتی دارند و می‌تواند بسیار جاگیر و سنگین باشد. مواردی که عموما هنگام خرید دستگاه یخ ساز باید به خاطر داشته باشید از این قرارند: حجم بازدهی، که عموما در طول 24 ساعت حساب می‌شود، شکل یخ، که بسته به توانایی و کیفیت دستگاه می‌تواند یک شکل یا چند نوع شکل باشد، و برق مصرفی. البته داشتن نمایشگر، جنس بدنه، چرخ‌دار بودن و چیزهای دیگر هم می‌تواند نظر خریداران دستگاه یخ ساز را تغییر دهد. از همین روی اگر هرگونه سوالی درباره انواع یخ ساز دارید، با ما در کابان تجهیز تماس بگیرید تا راهنمای شما برای خرید یخساز باشیم.

خرید و فروش دستگاه یخ ساز

فروشگاه کابان تجهیز بهترین دستگاه‌های یخ ساز را گرد‌آوری کرده است تا در این دسته‌بندی نیز بی‌نقص و کامل باشد. ما سعی کرده‌ایم تا خرید دستگاه یخ ساز از برترین برند‌های جهان برای متفاضیان سرتاسر کشور میسر باشد. از همین رو نحوه خرید دستگاه یخ ساز را به چند روش منوط کرده‌ایم. خرید آنلاین، تلفنی و حضوری سه روش خرید از کابان تجهیز است. ما شیوه‌های خرید دستگاه یخ ساز را متنوع کرده‌ایم تا از کجای ایران که باید، تهیه این دستگاه برایتان آسان باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه خرید و فروش دستگاه یخ ساز با ما در تماس باشید.

انواع دستگاه یخ ساز

انواع دستگاه یخ ساز می‌تواند تقسیم‌بندی‌های بسیاری داشته باشد. آنچه در فروشگاه کابان تجهیز تقسیم شده چنین است: یخساز پولکی، یخساز مکعبی، یخساز قالبی، یخساز پودری و یخساز ناگتی. این تقسیم‌بندی بر اساس شکل و شمایل یخی است که دستگاه می‌سازد. یعنی اگر شما یک آبمیوه فروشی داشته باشید، باید انواعی از یخ ساز را بخشید که یخ‌های کوچک درست می‌کند. تقسیم‌بندی‌های دیگری نیز برای انواع دستگاه یخ ساز وجود دارد که روی کانتری و زیر‌کانتری نام دارد و به انواعی اشاره دارد که زیر میز یا زیر پیشخوان و روی میز یا روی پیشخوان قرار می‌گیرند.

قیمت دستگاه یخ ساز

قیمت دستگاه یخ ساز به معیارهای بسیاری بستگی دارد. اعم از اینکه از کدام برند باشد یا چه مقدار بازدهی در 24 ساعت داشته باشد، یا از چه تکنولوژی‌هایی (گازها) برای تولید یخ استفاده کند، می‌تواند در قیمت دستگاه یخ ساز اثرگذار باشد. در عین حال، گنجایش و بزرگی و کوچکی یخ ساز نیز طبیعتا اثر مستقیم در قیمت و دارد و یخ ساز هرچه بزرگ‌تر باشد، گران‌تر است. از طرف دیگر، یقینا یخ سازهای صنعتی قیمت بیشتری از یخ‌سازهای کوچک و اداری یا کافی‌شاپی دارند. بهتر آن است که قیمت دسگاه یخ ساز را پیش از خرید بپرسید.

دستگاه یخ ساز ارزان

دستگاه یخ ساز ارزان دستگاهی است که کوچک‌تر باشد. شاید این ساده‌ترین توصیف از دستگاه یخ ساز ارزان باشد. مقدار بازدهی کمتر، جنس بدنه و شاید برند ایرانی بودن، می‌تواند شما را به خرید یک دستگاه یخ ساز ارزان‌تر برساند. البته باید در نظر داشته باشید که بهترین شرکت‌های تولید دستگاه یخ ساز در دنیا، خارجی هستند. شرکت‌هایی مثل اسکاتمن، که حکم اپل یا سامسونگ را در دنیای گوشی‌های هوشمند دارد، از هر نام دیگری بیشتر بر سر زیان متقاضیان و خریداران انواع دستگاه یخ ساز است.

5 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()