0
02166009000 - 09122200108 سفارش خرید
02166009000 - 09122200108 سفارش خرید
>> >> >>
جستجوی پیشرفته
جستجو در نتایج
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
کالا برای:

دستگاه آب سرد کن

مرتب سازی بر اساس : پربازدید ترین حراجی جدیدترین ارزان ترین گرانترین فقط کالاهای موجود :

خرید و فروش انواع دستگاه آب سرد کن با بهترین قیمت | (لیست قیمت 5 ارديبهشت 1403)

دستگاه آب سرد کن احتیاج به شرح اضافی ندارد و کارکرد آن در نامش پیداست: دستگاهی که توانایی خنک کردن آب آشامیدنی در زمانی کوتاه را داشته باشد. نحوه کار آبسردکن به این صورت است که آب مورد نیاز برای خنک شدن وارد مخزن می شود و پس از پر شدن بلافاصله در مخزن برای جلوگیری از ورود آب جدید بسته می شود. سپس گاز خنک کننده وارد لوله های مخزن می گردد تا گرمای آب را جذب کند. این فرآیند انتقال گرما باعث می شود همزمان با خنک شدن آب آشامیدنی داخل مخزن، حرارت به لوله ها منتقل شود و پشت دستگاه گرم بشود. هر بار که آب درون مخزن به اتمام می رسد، دستگاه دوباره آن را پر می کند و این فرآیند را از سر می گیرد و تکرار می کند. اغراق نیست اگر بگوییم تقریبا تمامی فضاهای عمومی احتیاج به دستگاه آب سردکن دارند؛ کتابخانه ها و مدارس و آموزشگاه ها، سازمان ها و ادارات و شرکت ها، فضاهای تفریحی کوچک و بزرگ و ... همگی به دستگاهی نیاز دارند که در زمستان، آب گرم و در تابستان، آب خنک ارائه دهد. کارکرد گسترده دستگاه آب سرد کن باعث شده تا در طرح ها و مدل های مختلف تولید و عرضه شود.

از مزایای داشتن دستگاه آب سرد کن می توان به صرفه جویی در هزینه ها، امکان نوشیدن آب تصفیه شده و خنک به صورت مداوم، عدم نیاز به لوله کشی، قابل حمل بودن، استفاده آسان و نگهداری آسان اشاره نمود.

انواع دستگاه آب سرد کن

انواع دستگاه آب سرد کن در اشکال و مدل های گوناگون، ابعاد و اندازه های مختلف و طرح های متناسب با هر فضای کاری ساخته و عرضه می شوند. این دستگاه ها در سه نوع اصلی بطری دار، بدون بطری و مخزن دار مجهز به شناور طراحی و تولید می گردند. آب سرد کن های بطری دار که به آب لوله کشی وصل می شوند و از قابلیت تعویض بطری برخوردارند و برخی نمونه ها قابلیت گرم کردن آب را نیز دارند. مخزن آبسرد کن شناور دارهمواره متصل به لوله کشی شهری است و با مصرف آب، شناور درون مخزن پایین می آید و شیر آب ورودی باز می شود تا مخزن دوباره پر شود. برای تخلیه آب، این دستگاه دارای لوله‌ ای است که به فاضلاب وصل می‌شود. از این مدلها معمولا در اماکن عمومی استفاده می گردد. آبسرد کن بدون بطری هم فاقد مخزن آب آشامیدنی است و مستقیم به لوله کشی آب شهری متصل می شود در حالی که آبسرد کن بطری دار نیاز به تأمین آب در بطری های بزرگ دارند.

علاوه بر سه دسته فوق، به طرق دیگر نیز می توان آبسرد کن ها را طبقه بندی نمود؛ مثلا آب سرد کن دیواری که با جریان برق کار می کند و معمولا بدون فیلتر تصفیه بوده و معمولا به آب لوله کشی وصل است، آبسرد کن ایستاده که بطری های آب به صورت سروته روی آن قرار گرفته اند، آب سرد کن رومیزی یا آبسردکن کابینت دار که از بطری های 5 لیتری سوپر مارکتی تغذیه می شوند.

خرید و فروش دستگاه آب سرد کن

خرید و فروش دستگاه آب سرد کن نه تنها با رفتن به بازار و به صورت حضوری، بلکه از طریق مراجعه به فروشگاه های اینترنتی و مراکز فروش آنلاین امکانپذیر است. چنانچه وقت کافی برای یافتن آبسردکن مورد نظر در بازار را ندارید، می توانید خرید و فروش دستگاه آب سرد کن را در سایت فروشگاه اینترنتی کابان تجهیز انجام دهید و کالای سفارشی خود را در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل بگیرید

10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()