0
02166009000 - 09122200108 سفارش خرید
02166009000 - 09122200108 سفارش خرید
>> >> >>
جستجوی پیشرفته
جستجو در نتایج
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
کالا برای:

دستگاه حلیم صاف کن

مرتب سازی بر اساس : پربازدید ترین حراجی جدیدترین ارزان ترین گرانترین فقط کالاهای موجود :

دستگاه حلیم صاف کن | فروشگاه اینترنتی خرید و فروش انواع دستگاه حلیم صاف کن با بهترین قیمت (لیست قیمت 8 ارديبهشت 1403)

دستگاه حلیم صاف کن یا دستگاه حلیم زن وسیله‌ای پرکاربرد در رستوران‌ها و کیترینگ‌ها، برای تهیه حلیم و آش به حساب می‌آید. در واقع کار حلیم صاف کن، جدا کردن زواید پخت حلیم و درحقیقت صاف کردن آن است. برای مثال، این دستگاه قادر است در کمترین زمان حجم زیادی گندم را به راحتی از پوست جدا کند. که این خود یکی از موثرترین عوامل در تهیه حلیم خوشمزه است. یکی از علت‌های محبوبیت دستگاه حلیم صاف کن این است که شرایط را برای حلیمی باکیفیت و خوش‌طعم، در مدتی کوتاه آماده می‌کند.

از انواع حلیم صاف کن همچنین در رستوران‌ها به علت سهولت و سرعت در انجام کار، برای آب‌کشی برنج یا جداسازی دانه‌های بادمجان نیز استفاده می‌شود. دستگاه حلیم زن متشکل از قطعات گوناگونی است: این دستگاه مجهز به یک دیگ اصلی‌ است و در قسمت انتهایی آن، موتور دستگاه تعبیه شده است. در قسمت بالای دستگاه حلیم زن، صافی‌ای از جنس استیل قرار دارد، که عمل جداسازی پوست گندم را انجام می‌دهد. در قسمت کف دیگ، توری مشبکی وجود دارد که مانع از ته گرفتن حلیم یا آش خواهد شد. برای جداسازی چیزهایی مانند: هسته، پوسته، تخم و سایر ضایعات نیز توری پانچ سوراخ‌دار، از جنس استیل، درون دستگاه قرار گرفته است. علاوه براین، حلیم صاف کن یک پارویی دارد که با استفاده از آن می‌توانید مواد داخل دیگ را به آسانی هم بزنید. بهترین جنس برای تولید انواع حلیم صاف کن استیل است تا دستگاه کاملا ضدزنگ باشد و این امر نه تنها سبب افزایش عمر دستگاه خواهد شد، بلکه در برابر حرارت و رطوبت کاملا مقاوم است و به سبب خاصیت نچسب بودن به راحتی تمیز می‌شود.

دستگاه حلیم صاف کن از سری تجهیزات آشپزخانه صنعتی است و بسیار مناسب برای یکدست کردن حلیم است. جنس بدنه انواع حلیم صاف کن تماما از استیل ضدزنگ بوده و اسکلت ساخته شده دستگاه، از پروفیل آهنی است. پارویی که در حلیم زن برای هم زدن مواد درون دیگ به کار برده می‌شود، بعضا از جنس آلومینیوم است. حلیم صاف کن مجهز به چرخ برای جابه‌جایی است. چرخ‌های دستگاه حلیم صاف کن اغلب ترمزدار هستند که به شما این امکان را می‌دهند، تا پس از قرار دادن دستگاه حلیم زن در مکان مورد نظر، به راحتی بتوانید آن را به حالت ثابت دربیاورید. اغلب دستگاه‌های حلیم صاف کن موتوری گیربکسی و قدرتمند دارند.

خرید و فروش دستگاه حلیم صاف کن

خرید و فروش دستگاه حلیم صاف کن از «فروشگاه اینترنتی کابان تجهیز» مساوی با خرید و فروش دستگاه حلیم صاف کن مرغوب و باکیفیت است، تا با اطمینان‌خاطر بتوانید سال‌ها از دستگاه استفاده کنید. فروشگاه کابان تجهیز آماده ارائه هرگونه خدمات حضوری و غیرحضوری، به شما مشتری گرامی در زمینه تجهیزات آشپزخانه صنعتی است.

قیمت دستگاه حلیم صاف کن

قیمت دستگاه حلیم صاف کن با توجه به کارایی و سرعت بخشیدن به آماده‌سازی حلیم و آش بسیار ناچیز است. شما مشتری گرامی می‌توانید برای آگاهی از قیمت دستگاه حلیم صاف کن و همچنین برای خرید دستگاه حلیم صاف کن حضورا به «فروشگاه اینترنتی کابان تجهیز» مراجعه کنید یا با همکاران ما تماس بگیرید تا از جزییات محصول و نحوه خرید باخبر شوید.

انواع دستگاه حلیم صاف کن

انواع دستگاه حلیم صاف کن به علت اینکه پخت حلیم را به نسبت پخت سنتی، بسیار آسان می‌کند، طرفداران بسیاری دارد. از این رو انواع دستگاه حلیم صاف کن در مراکزی مانند: رستوران‌ها و کیترینگ‌ها و حلیم‌پزی‌ها بسیار کاربرد دارد. حلیم‌صاف‌کن‌ها به سبب طراحی ظاهری به دو نوع استوا‌نه‌ای و مربعی تقسیم می‌شوند، اما در جزییات کاملا به یکدیگر شباهت دارند. مگر آنکه از حیث ظرفیت، به انواع گوناگون تقسیم شوند.

10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()