0
02166009000 - 09122200108 سفارش خرید
02166009000 - 09122200108 سفارش خرید
>> >> >>
جستجوی پیشرفته
جستجو در نتایج
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
جستجو بر اساس نوع
جستجو بر اساس سازنده
کالا برای:

دستگاه یخ در بهشت

مرتب سازی بر اساس : پربازدید ترین حراجی جدیدترین ارزان ترین گرانترین فقط کالاهای موجود :

خرید و فروش دستگاه یخ در بهشت با بهترین قیمت در (لیست قیمت 7 ارديبهشت 1403)

دستگاه یخ در بهشت (Slushy Maker) از جمله تجهیزات برودتی است که در کافی شاپ ها، بستنی فروشی ها، آبمیوه فروشی ها و... استفاده می شود. این دستگاه با ایجاد سرمای زیاد می تواند شربت را به یخ در بهشت با طعم های مختلف تبدیل کند. این دستگاه در سه نوع یخ در بهشت تک مخزن، یخ در بهشت دو مخزن و یخ در بهشت سه مخزن طراحی و تولید شده است. عملکرد و نحوه استفاده از دستگاه یخ در بهشت به قدری آسان است که هر فردی با کمترین اطلاعات نیز می تواند با آن کار کند، چراکه تنها کافی است تا مواد اولیه را درون مخزن ریخته و سپس دکمه استارت را بزنید تا در ادامه یک یخ در بهشت خنک داشته باشید. جنس بدنه دستگاه های یخ در بهشت از استیل ضدزنگ در نظر گرفته شده است تا بتواند در مقابل رطوبت کاملا مقاوم عمل کند. مخزن ها نیز از جنس کریستال نشکن هستند و امکان مشاهده محتوا را به آسانی فراهم می سازند. دستگاه های یخ در بهشت معتبری که در بازار ایران موجود است به طور عمده ساخت کشورهای ترکیه، ایتالیا و تایوان هستند. به یاد داشته باشید که خرید دستگاه یخ در بهشت نیازمند آگاهی کافی است. از همین رو می توانید با فروشگاه کابان تجهیز در تماس باشید و از مشاوره کارشناسان ما بهره مند شوید.

یکی از نیازهای اولیه شما برای ایجاد مشاغلی مانند بستنی فروشی، آبمیوه فروشی، کافی شاپ و... خرید یک دستگاه یخ در بهشت است و از آنجایی که این محصول دارای تنوع است نیاز به کسب اطلاعات در خصوص آن برای داشتن یک انتخاب مناسب از ضروریات تلقی می شود. فروشگاه اینترنتی کابان تجهیز خرید و فروش انواع دستگاه یخ در بهشت با بهترین کیفیت را در کنار سایر محصولات خود گنجانده است تا بتواند به رفع این نیاز کمک کرده و با ارائه یک محصول باکیفیت و پربازده کار شما نقش داشته باشد. فروشگاه اینترنتی کابان تجهیز خرید و فروش انواع دستگاه یخ در بهشت با بهترین کیفیت را در کنار قیمتی مناسب امکان پذیر ساخته است.

خرید و فروش دستگاه یخ در بهشت

خرید و فروش دستگاه یخ در بهشت در فروشگاه اینترنتی کابان تجهیز در انواع مختلف و به دو صورت حضوری و اینترنتی انجام شدنی است. به طور معمول خرید اینترنتی دستگاه یخ در بهشت از استقبال بیشتری برخوردار است چرا که یکی از فاکتورهای آن اتلاف نشدن وقت و در مقابل بازدید از تعداد چشمگیری یخ در بهشت به علاوه کسب آگاهی در خصوص هریک به صورت مجزا است که اگر شما بخواهید این مراحل را با گشتن در مغازه ها سپری کنید عملا شاهد امری خسته کننده با نتیجه ای پیش بینی ناشدنی خواهید بود. بنابراین می توانید به راحتی با یک کلیک خرید و فروش دستگاه یخ در بهشت را انجام داده و به استفاده از آن بپردازید.

انواع دستگاه یخ در بهشت

انواع دستگاه یخ در بهشت را می توان در سه نوع یخ در بهشت تک مخزن، یخ در بهشت دو مخزن و دستگاه یخ در بهشت سه مخزن تقسیم کرد. در یخ در بهشت هایی که تعداد مخزن های آن ها از یک عدد بیشتر است به ازای هر مخزن یک موتور در نظر گرفته شده است تا به وسیله آن از آسیب رسیدن به موتور دستگاه جلوگیری شود. از این رو می توان گفت این محصول از عمر مفید طولانی برخوردار است. به طور کلی می توان بیان کرد  انواع دستگاه یخ در بهشت در ایران با دو برند اوگولونی و براس جا افتاده است و بسیاری از کاربران به واسطه شهرت این برندها به سمت آن ها کشیده می شوند.

قیمت دستگاه یخ در بهشت

قیمت دستگاه یخ در بهشت بر اساس تعداد مخزن و نوع ظرفیت به علاوه کیفیت و برند مشخص خواهد شد. با توجه به اینکه قیمت ها در بازار ایران به طور مرتب در حال افزایش هستند، شما می توانید برای داشتن قیمت دستگاه یخ در بهشت در به روز ترین حالت ممکن با کارشناسان آنلاین ما در سایت کابان تجهیز تماس حاصل فرمایید. قیمت دستگاه یخ در بهشت در فروشگاه ما متناسب با نرخ بازار است و مدعی ارزان تر بودن آن نیستیم.

دستگاه یخ در بهشت ارزان

اگر برای خرید دستگاه یخ در بهشت دلخواه خود آگاهی لازم را داشته باشید قطعا می توانید خریدی مطمئن انجام داده و هرگز گرفتار بازار سیاه و برندهای تقلبی نشوید. فروشگاه اینترنتی کابان تجهیز این موقعیت را برای شما فراهم آورده است تا بتوانید یک دستگاه یخ در بهشت ارازن با امکانات و کیفیتی در حد بودجه خود خریداری کرده و به انجام امور مربوطه بپردازید. البته بهتر است تنها فاکتور انتخابی شما صرفا یافتن یک دستگاه یخ در بهشت ارزان نباشد، بلکه با توجه به حجم کار خود و میزان نیاز دستگاه مناسبی را انتخاب نمایید.

10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()