0
02166009000 - 09122200108 سفارش خرید
02166009000 - 09122200108 سفارش خرید
>> >> >>
جستجوی پیشرفته
جستجو در نتایج
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
کالا برای:

دستگاه ساندویچ ساز صنعتی

مرتب سازی بر اساس : پربازدید ترین حراجی جدیدترین ارزان ترین گرانترین فقط کالاهای موجود :

خرید و فروش انواع دستگاه ساندویچ ساز صنعتی با بهترین قیمت | (لیست قیمت 8 ارديبهشت 1403)

دستگاه ساندویچ ساز صنعتی یا ساندویچ میکر که در سالهای اخیر با نام پنینی میکر نیز شناخته می شود یکی از پر کاربردترین تجهیزات در آشپزخانه های صنعتی محسوب می شود و عمده استفاده از آن در فست فود ها، ساندویچی ها، هتل ها و کافی شاپ ها صورت می گیرد. این دستگاه به دلیل چند کاره بودن ممکن است به دستگاه اسنک ساز و یا دستگاه پنینی گریل نیز نام برده شود. از این وسیله برای برشته کردن یا پختن ساندویچ با هر نوع ماده غذایی استفاده می شود. ساندویچ ساز یک وسیله ضروری برای آشپزخانه مدرن و برای زندگی های پرمشغله امروزی محسوب می گردد. وسیله ای فوق العاده که برای دوستداران ساندویچ کار را ده برابر ساده‌تر می کند و انواع ساندویچ مرغ، کالباس و سوسیس، ساندویچ با سبزیجات و یا ساندویچ پنیر را در مدت زمانی کوتاهی آماده می سازد.

عملکرد این دستگاه بسیار ساده می باشد و تنها کافیست تا مواد را بر روی سینی آن گذاشته و در دستگاه را ببندید، سپس درجه مورد نیاز را تنظیم نمایید. به همین راحتی می توانید انواع اسنک و ساندویچ و غذاهای فوری را درست کرده و به واسطه کیفیت بالای آن به جذب مشتری بپردازید. طرز کار پنینی میکر بدین صورت است که با قرار دادن نان ساندویچ داخل سینی های چدنی، تشعشع مادون قرمز از سیم پیچ های فلزی ایجاد می شود که نان را گرم می کند. بسته به تنظیمات دستگاه، مانند زمان یا مقدار حرارت، ساندویچ ممکن است به درجات مختلف برشته شود. مزیت بزرگ استفاده از دستگاه ساندویچ ساز صنعتی پخت بدون روغن است. ساختار کلی این دستگاه از بدنه تمام استیل و سینی های چدنی یا سرامیکی تشکیل می شود.

انواع دستگاه ساندویچ ساز صنعتی

انواع دستگاه ساندویچ ساز صنعتی از نظر طراحی، گنجایش، کیفیت و تعداد خانه با یکدیگر تفاوت دارند. به طور عمده تولید انواع پنینی میکر به صورت یک خانه و دو خانه صورت می گیرد که بخش اصلی آن را مدلهای دو خانه تشکیل می دهند. یک دسته و دوسته بودن این دستگاه نیز بر حجم فشاری که می توان وارد کرد بی تاثیر نیست.

نکات خرید ساندویچ ساز صنعتی

هنگام خرید پنینی میکر نکاتی را باید مدنظر قرار دهید تا بهترین انتخاب را داشته باشید: در درجه اول قدرت دستگاه است یعنی توان خروجی اهمیت بالایی دارد زیرا یک ساندویچ ساز پرقدرت در عرض چند ثانیه ساندویچ را برشته می کند و سبب صرفه جویی در زمان می گردد. نکته بعدی جنس صفحات دستگاه است که حتما باید از سرامیک یا چدن نچسب باشند تا هم کیفیت ساندویچ پایین نیاید و هم نظافت و نگهداری دستگاه آسان گردد. انتخاب سطوح نچسب به شما کمک می کند تا میان وعده های سالمی آماده کنید. مرحله بعدی توجه به تنظیمات دستگاه پنینی میکر است. دارا بودن تنظیمات حرارتی به شما اجازه می دهد با درجات مختلف ساندویچ را ترد و برشته نمایید. فاکتور بعدی اندازه دستگاه پنینی میکر است که باید مدنظر قرار دهید. اندازه دستگاه تعیین می کند که چه حجم ساندویچ و چند عدد را می توانید همزمان آماده کنید. تعداد مشتریان و دفعات استفاده در تعیین اندازه و ظرفیت ساندویچ ساز تاثیر دارند. در نهایت باید به جنس دسته یا دستگیره های پنینی میکر توجه داشته باشید که در برابر درجه حرارت بالا مقاومت کنند، تمیز کردن آن ها ساده باشد و عایق باشند.

قیمت دستگاه ساندویچ ساز صنعتی

قیمت این دستگاه به طور دائم درگیر نوسانات بازار و بالا و پایین شدن نرخ می باشد. در صورت نیاز به داشتن به روزترین قیمت دستگاه پنینی میکر می توانید با کارشناسان فروش ما در سایت کابان تجهیز تماس گرفته و از اطلاعات کافی برخوردار شوید و یا از طریق سایت این مجموعه در جریان قرار بگیرید.

خرید و فروش دستگاه ساندویچ ساز صنعتی

اگر صاحب یک کافی شاپ، رستوران و یا فست فود کوچک هستید به راحتی می توانید با خرید یک دستگاه پنینی میکر نیاز خود را بر طرف کرده و به افزایش درآمد بپردازید. شرکت کابان تجهیز با فروش حضوری و اینترنتی این دستگاه کار شما را آسان نموده تا به هر صورت که تمایل دارید، خرید خود را انجام دهید. امکان مشاوره قبل از خرید از مزیت های منحصر به فرد فروشگاه اینترنتی کابان تجهیز است که توانسته جلب رضایت بخش عمده ای از خریداران را به همراه داشته باشد.

10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()