0
02166009000 - 09122200108 سفارش خرید
02166009000 - 09122200108 سفارش خرید
>> >> >> >>
جستجوی پیشرفته
جستجو در نتایج
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
کالا برای:

پارچ بلندر و مخلوط کن

مرتب سازی بر اساس : پربازدید ترین حراجی جدیدترین ارزان ترین گرانترین فقط کالاهای موجود :

پارچ بلندر و مخلوط کن | فروشگاه اینترنتی خرید و فروش انواع پارچ بلندر و مخلوط کن با بهترین قیمت (لیست قیمت 6 ارديبهشت 1403)

قطعات یدکی یا جانبی هر دستگاهی، اگر در ارزشمندی بیشتر از قطعات اصلی نباشد، کمتر هم نیست. ارزش قطعات یدکی هر محصولی زمانی مشخص می‌شود که کارکرد قطعه اصلی دچار نقص می‌شود. پس از آن، فارغ از قیمت قطعه یدکی، فراوانی آن است اهمیت خواهد داشت و مالک دستگاه را راضی و خشنود خواهد کرد. یعنی بتوان راحت آن را پیدا کرد و خرید. اگر قطعات یدکی در دسترس نباشد، استفاده از دستگاه رسما تعطیل خواهد شد. با این توضیحات، دستگاه مخلوط کن یا بلندر نیز قطعات یدکی مخصوص به خود را دارد و باز هم طبیعتا، قطعات آن بر اثر استفاده زیاد، به مرور زمان یا بر اثر شکستگی محتاج تعویض است.

از پارچ بلندر و مخلوط کن گرفته که بزرگ‌ترین قطعه این دسته از دستگاه‌ها شناخته می‌شود تا تیغه و قطعات دیگر، می‌تواند در دسته قطعات یدکی دستگاه مخلوط کن قرار بگیرد. از طرف دیگر پارچ نیز خود به انواعی تقسیم می‌شود. پلاستیکی بودن یا شیشه‌ای بودن، نشکن بودن یا معمولی بودن، و در نهایت ظرفیت و گنجایش آنها تنوع گسترده‌ای را به پارچ بلندر و مخلوط کن داده است تا این وسیله مهم‌ترین قطعه جانبی انواع مخلوط کن بدل شود.

خرید و فروش پارچ بلندر و مخلوط کن

فروشگاه کابان تجهیز سعی دارد تا پشتیبانی خوبی از مخلوط‌کن‌های موجود در فروشگاه خود انجام دهد. به همین خاطر قطعات گوناگون دستگاه مخلوط کن را در مجموعه خود جا داده است تا کمبودی از این حیث برای خریداران احساس نشود. از طرف دیگر خرید و فروش پارچ بلندر و مخلوط کن را با نهایت دقت و سلامت انجام می‌دهد تا این قطعه یدکی به درستی و در حفاظت کامل و در سریع‌ترین زمان ممکن به دست متقاضی برسد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره، با ما در تماس باشید.

انواع پارچ بلندر و مخلوط کن

اغلب پارچ‌های مخلوط‌کن‌ها به یکدیگر شباهت دارند، اما جنس آنها با هم تفاوت دارد. پلاستیک، شیشه و شیشه نشکن از جمله جنس‌هایی هستند که انواع پارچ بلندر و مخلوط کن از آنها ساخته می‌شود. این میان، پلاستیک‌ها نیز به چندین نوع تقسیم می‌شوند که بر حسب کیفیت ساخت، متغیر است. مدرج بودن دیواره پارچ‌ها از جمله استاندارد‌هایی است که در سالیان گذشته در ساخت پارچ دستگاه مخلوط کن رواج یافته است. این تمهید کمک می‌کند تا مقدار مایعات و مواد غذایی درون پارج کاملا اندازه‌گیری شود. واحد اندازه‌گیری، به دلیل مایع بودن بیشتر محتویات دستگاه مخلوط کن یا بلندر، طبیعتا لیتر است.

قیمت پارچ بلندر و مخلوط کن

قیمت پارچ بلندر و مخلوط کن بستگی به جنس و ظرفیت آن دارد. هرچه جنس آن سرسخت‌تر باشد و ظرفیتش بیشتر، بدیهی است که قیمتش هم بیشتر باشد. گران‌ترین پارچ‌ها پارچ‌های نشکن هستند. از حیث گنجایش نیز تمامی انواع بلندرها و مخلوط‌کن‌ها در محدوده‌ای مشخص تولید می‌شوند: 1، 1.5، 2، 2.5 و بیشتر تا 4 لیتر نهایت ظرفیت پارچ بلندر و مخلوط کن است.

پارچ بلندر و مخلوط کن ارزان

چند درصد احتمال آن وجود دارد که پارچ دستگاه بلندر و مخلوط کن را ارزان قیمت‌تر بخرید؟ یقینا با اوضاع کنونی، درصد شایان توجهی از ذهن‌تان را اشغال کرده است و با هر ترفندی که شده باشد، به دنبال خرید یک پارچ ارزان‌قیمت‌تر هستید. بدیهی است همواره ارزان‌تر‌ها کم‌کیفیت‌تر هستند. با این همه، دلیل نمی‌شود تا قید پارچ بلندر و مخلوط کن ارزان قیمت‌تر را بزنید. مثلا توجه به جزییاتی می‌تواند شما به خواسته‌تان برساند. از جمله مدرج نبودن پارچ، شکستنی بودن آن یا حتی در صورت امکان، ظرفیت کمتر آن می‌تواند خواسته‌تان را برآورده کند. شاید دستگاه مخلوط کن شما پارچی 4 لیتری داشته است، و اکنون احتیاجی به یک پارچ 4 لیتری نداشته باشید، بنابراین به دنبال نمونه‌ای کم‌ظرفیت‌تر باشید تا به دستگاه شما بخورد. یا چنین حربه‌هایی می‌توان پارچ ارزان‌تر خرید.

10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()