0
02166009000 - 09122200108 سفارش خرید
02166009000 - 09122200108 سفارش خرید
>> >> >>
جستجوی پیشرفته
جستجو در نتایج
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
کالا برای:

دستگاه رشته کن گوشت

مرتب سازی بر اساس : پربازدید ترین حراجی جدیدترین ارزان ترین گرانترین فقط کالاهای موجود :

خرید و فروش انواع رشته کن گوشت با بهترین قیمت | (لیست قیمت 8 ارديبهشت 1403)

هیچ چیز مانند یک کاسه داغ سوپ مرغ ریش شده یا خوردن یک ساندویچ رست بیف با تکه های گوجه فرنگی و کاهوی تازه لذت بخش نیست. اما، چگونه می توان جهت تهیه این غذاها برای مراکزی مانند رستوران ها یا ساندویچی ها، تکه های گوشت را به شکل رشته های ظریف و یکدست درآورد. استفاده از چنگال یا رنده، بدون شک زمان و تلاش زیادی می برد، در عین اینکه احتمال آلوده شدن گوشت افزایش می یابد. به همین منظور نیاز به ابزاری خاص به نام دستگاه رشته کن گوشت یا گوشت ریش کن می باشد. این وسیله با یکسری دندانه های ریز طراحی شده که تکه‌های پخته شده گوشت گاو، مرغ و بوقلمون را به آسانی برش می دهند و غذاهای خوشمزه را در کمترین زمان آماده می کنند.

دستگاه رشته کن گوشت یکی از تجهیزات آشپزخانه صنعتی به شمار می رود که برای ریش ریش کردن گوشت قرمز و سفید پخته شده بکار برده می شود تا جهت تهیه غذاهایی نظیر بیف استراگانف، حلیم، ساندویچ، پیتزای رست بیف و غیره آماده گردند. در آشپزخانه های صنعتی برش گوشت به صورت رشته ای توسط ابزاری نظیر چاقو نه تنها کاری سخت و زمانبر است بلکه رشته های گوشت نیز ظاهر یکدست و زیبایی نخواهند داشت. از اینرو دستگاه رشته کن گوشت می تواند برای رستوران هایی که جهت پخت برخی غذاها نیاز به گوشت ریش ریش شده دارند، بسیار کاربردی باشد. طراحی این دستگاه به گونه ایست که می تواند با سرعتی چشمگیر میزان بالایی از انواع گوشت قرمز و سفید و همچنین سایر مواد غذایی مانند پنیر و سبزیجات را به صورت رشته های ظریف دربیاورد. یکی از مهمترین مزایای استفاده از دستگاه ریش کن گوشت این است که رشته های حاصل شده یک دست و یکنواخت هستند و به دلیل عدم دخالت دست از لحاظ بهداشتی در سطح بالایی قرار می گیرند. 

انواع دستگاه رشته کن گوشت : کابان تجهیز

این دستگاه به دو شکل دستی و برقی طراحی و تولید می گردد که با توجه به نامشان میتوان متوجه تفاوت آنها گردید. مدلهای دستی دارای یک اهرم هستند که با چرخاندن آن توسط اپراتور، تیغه ها به حرکت درآمده و گوشت را ریش می کنند. اما در دستگاه های رشته کن برقی نیازی به اینکار نیست و چرخش تیغه ها توسط نیروی برق صورت می گیرد. مسلما نمونه های برقی سرعت بالاتری دارند و میزان بیشتری از گوشت را می توانند خرد کنند.  البته در این میان مدلهای صنعتی دستگاه رشته کن گوشت نیز وجود دارند که ساعتهای بی وقفه می توانند در کارخانجات تهیه و بسته بندی فراورده های پروتئینی کار کنند.

مدلهای دستی و برقی دستگاه های رشته کن گوشت معمولا به صورت رومیزی تولید می گردند و برخی نمونه های برقی به شکل ایستاده طراحی شده اند و دارای چرخهایی جهت سهولت در جابجایی می باشند. دستگاه های گوشت ریش کن صنعتی که کاملا اتوماتیک عمل می کنند از ابعاد بسیار بزرگتر و وزن بیشتری برخوردار هستند و توانایی ریش ریش کردن حجم بالایی از گوشت را دارند.

ویژگیهای دستگاه رشته کن گوشت : کابان تجهیز

مواد بکار برده شده در ساخت دستگاه رشته کن گوشت معمولا از جنس استیل ضدزنگ است تا دوام و طول عمر بالای بدنه و قطعات تضمین گردد. از طرف دیگر، استیل در برابر حرارت و تاب خوردگی مستحکم است و در ضمن با امکان شستشو نه تنها به جلوگیری از رشد باکتری ها کمک می کند و گوشت شما را برای خوردن ایمن نگه می دارد، بلکه از تغییر طعم مواد غذایی نیز جلوگیری بعمل می آورد.

کارایی دستگاه گوشت خردکن به کیفیت چنگال یا دندانه های آن بستگی دارد و باید از جنس استیل باشند تا به منظور حفظ اصول بهداشتی، تمیز کردن و شستشوی مداوم امکانپذیر گردد. برای خرد کردن سینه‌های مرغ، تیغه‌های تیز و دندانه‌دار بهتر است تا به راحتی و بدون پاره کردن، برش‌های گوشتی نرم ایجاد کند. اما برای ریش کردن گوشت گاو با اندازه های کوچک، به تیغه های کمتر اما محکم تری نیاز هست. در حالت ایده آل، دندانه های دستگاه رشته کن گوشت باید به اندازه ای قوی باشند که فشار را تحمل کنند و نباید به راحتی خم شوند یا بشکنند.

خرید و فروش انواع دستگاه رشته کن گوشت در شرکت کابان تجهیز

برای خرید دستگاه خردکن گوشت به صورت آنلاین می توانید از طریق همین سایت بر روی دستگاه موردنظرتان کلیک کرده و آنرا به سبد خریدتان اضافه کنید. این پلتفرم خرید آنلاین بهترین و باکیفیت ترین دستگاه های رشته کن گوشت از برندهای معتبر را به شما ارائه میدهد. بنابراین می توانید مطمئن باشید که دستگاهی متناسب با نیازها و بودجه خود را پیدا می کنید.

10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()