0
02166009000 - 09122200108 سفارش خرید
02166009000 - 09122200108 سفارش خرید
>> >> >>
جستجوی پیشرفته
جستجو در نتایج
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
کالا برای:

شیر داغ کن

مرتب سازی بر اساس : پربازدید ترین حراجی جدیدترین ارزان ترین گرانترین فقط کالاهای موجود :

دستگاه شیر داغ کن صنعتی (لیست قیمت 8 ارديبهشت 1403)

دستگاه شیر گرم کن صنعتی یا شیر داغ کن برقی که در انگلیسی به آنElectric Milk Heater  می گویند می تواند با استفاده از روش جوشاندن شیر با درجه حرارت بسیار بالا باعث افزایش مدت زمان ماندگاری آن شود. این روند علاوه بر تضمین سلامت شیر موجب سهولت انجام کار در دیگر تولیدات لبنی نیز خواهد شد. دستگاه شیر داغ کن صنعتی از تنوع و گستردگی بسیاری در زمینه های ظاهری، کارآیی، عملکرد و کیفیت برخوردار می باشد. این دستگاه در هتل ها، کافه ها، تالارها، باشگاه های ورزشی و غیره بسیار پرمصرف است تا بتوان حجم بالایی از شیر را آماده سرو نگه داشت.

جوشاندن شیر در این دستگاه ها، راهی مطمئن و موثر برای حفظ مواد مغذی و با ارزش و طعم آن است. زیرا طراحی آنها به گونه ایست که به آرامی شیر را تا دمای جوشش گرم می کند. گرمای بیش از حد را از بین می برد که می تواند منجر به طعم سوختگی و تشکیل لایه پروتئین شود.

علاوه بر اینها، شیرداغ کن صنعتی ایمنی لازم را دارد و از سرریز شدن شیر روی اجاق گاز هنگام جوشیدن جلوگیری می گردد. این محصول بی نظیر از مشعل های اجاق گاز در مقابل کثیفی و ریختن شیر و همچنین از دستان شما در برابر سوختگی محافظت می کند.

انواع دستگاه شیر گرم کن صنعتی

این دستگاه‌ها در ابعاد و ظرفیت های گوناگون تولید می شوند که در دو دسته شیرگرم کن های صنعتی و کارخانه ای و شیر گرم کن های کافی شاپی یا خانگی جای داده می شوند. البته شیر گرم کن در سایز کوچک یا به عبارتی شیر گرم کن فروشگاهی بیشتر جنبه گرم کردن شیر را داشته و کاملا متفاوت از دستگاه شیر گرم کن صنعتی عمل می نمایند. مدلهای کارخانه ای که به آنها پاتیل پخت شیر، دستگاه شیر پز، دستگاه پخت شیر و دیگ شیرجوش نیز گفته می شود دارای ظرفیتهای بالایی می باشند بطوریکه تا چند صد لیتر نیز گنجایش دارند. شیرگرم کن کارخانه ای از تجهیزات ضروری در دامپروری ها و دامداری ها به حساب می آید که جهت جوشاندن و گرم کردن شیر برای تغذیه بره و گوساله کاربرد دارد. این دستگاه در کارخانجات لبنیات نیز برای از بین بردن میکروب ها، باکتری ها و آلاینده های مضر شیر خام جهت تولید انواع محصولات لبنی مورد استفاده قرار میگیرد. (جهت آشنایی بیشتر با این دستگاه ها می توانید به بخش پاتیل پخت شیر مراجعه نمایید.)

این نکته را باید یادآوری نماییم که شیرگرم کن‌های کافی شاپی نهایت تا 10 لیتر گنجایش دارند و مورد مصرف آنها برای آماده سازی نوشیدنی های گرم نظیر نسکافه، هات چاکلت، شیر قهوه، شیرکاکائو و غیره است که در آنها از شیر جوشانده استفاده می گردد.

قیمت دستگاه شیر گرم کن صنعتی

قیمت دستگاه شیر گرم کن صنعتی با توجه به نوع، ظرفیت و کاربرد متغیر می باشد. در این بین از نوسانات بازار و بالا و پایین شدن قیمت ها به صورت روزانه هم که نمی توان چشم پوشید اما در حالت کلی می توان گفت قیمت دستگاه شیر گرم کن صنعتی در فروشگاه کابان تجهیز بسیار مقرون به صرفه در نظر گرفته شده است و امکان رقابت با هر فروشگاه دیگری را دارا می باشد.

خرید و فروش دستگاه شیر گرم کن صنعتی

فروشگاه اینترنتی کابان تجهیز خرید و فروش انواع دستگاه شیر گرم کن صنعتی با بهترین کیفیت را در راستای جلب رضایت شما خریداران محترم به صورت حضوری و اینترنتی فراهم ساخته است. برخورداری از اطلاعات کافی در خصوص یک محصول قطعا یکی از ضروریات خرید و انتخاب یک جنس با کیفیت می باشد. بر همین اساس فروشگاه اینترنتی کابان تجهیز خرید و فروش انواع دستگاه شیر گرم کن با بهترین کیفیت را به همراه ارائه اطلاعات جامع و کافی در خصوص آن امکان پذیر ساخته است.

10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()