0
02166009000 - 09122200108 سفارش خرید
02166009000 - 09122200108 سفارش خرید
>> >> >>
جستجوی پیشرفته
جستجو در نتایج
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
جستجو بر اساس سازنده
بر اساس سایز
کالا برای:

دستگاه میکسر قنادی

مرتب سازی بر اساس : پربازدید ترین حراجی جدیدترین ارزان ترین گرانترین فقط کالاهای موجود :

خرید و فروش انواع دستگاه میکسر قنادی با بهترین قیمت | (لیست قیمت 5 ارديبهشت 1403)

دستگاه میکسر قنادی یکی از انواع دستگاه همزن است که مخصوص تهیه کیک و شیرینی طراحی شده و عموما در شیرینی‌پزی‌ها به‌کارگیری می‌شود. البته ممکن است در محیط خانه نیز از انواع میکسر قنادی کوچک استفاده شود که به آن‌ها همزن قنادی رومیزی هم می‌گویند. همین طور در مراکز صنعتی بزرگ مثل کارخانه‌ها و کارگاه‌های کیک و شیرینی‌پزی، از انواع میکسر شیرینی پزی صنعتی یا همزن صنعتی قنادی که نمونه‌های بزرگ‌تر هستند نیز استفاده می‌شود. با این تفاسیر باید دستگاه همزن شیرینی پزی که در قنادی‌ها استفاده می‌شود را یک میکسر قنادی نیمه صنعتی دانست. همچنین میکسر خمیر قنادی که در منازل استفاده می‌شود را باید به‌عنوان میکسر شیرینی پزی خانگی یا میکسر قنادی خانگی برشمرد. اما عنوان همزن صنعتی شیرینی پزی قطعا برای انواع دستگاه میکسر قنادی که در مراکز صنعتی تهیه و توزیع کیک و شیرینی به‌کارگیری می‌شوند، مورد استفاده قرار می‌گیرد. با این اوصاف باید مشتریان خرید میکسر قنادی را به سه دسته خانگی، فروشگاهی و صنعتی تقسیم‌بندی کرد. قیمت دستگاه میکسر قنادی به‌کارگیری شده در این مراکز نیز به‌مراتب بیشتر از انواع میکسر شیرینی پزی خانگی و میکسر قنادی نیمه صنعتی است. در واقع همزن قنادی رومیزی را باید یک دستگاه میکسر قنادی ارزان نسبت به میکسر شیرینی پزی صنعتی دانست. ازاین‌رو عموما خرید و فروش دستگاه میکسر قنادی در انواع میکسر قنادی کوچک اتفاق می‌افتد و بازار همزن صنعتی قنادی تنها به مراکز صنعتی این حوزه اختصاص دارد. دستگاه همزن شیرینی پزی از موتور، پاتل یا کاسه یا دیگ، بدنه، بازوی همزن، پایه و پارو تشکیل شده است که تمام این اجزا در یک همزن صنعتی شیرینی پزی ابعاد بزرگ‌تری نسبت به یک میکسر قنادی نیمه صنعتی یا میکسر شیرینی پزی خانگی دارند. موتور در میکسر خمیر قنادی از قدرت حدود 1 اسب‌بخار شروع می‌شود و در انواع همزن صنعتی قنادی تا 3 اسب‌بخار نیز می‌رسد.

دستگاه میکسر قنادی در دو حالت مختلف تغذیه می‌شود. میکسر قنادی خانگی با توجه به‌ اینکه حجم کاری چندانی ندارد، از طریق برق شهری تکفاز تغذیه‌ می‌شود؛ اما همزن صنعتی شیرینی پزی که عموما در کارگاه‌ها و کارخانه‌ها به‌کارگیری می‌شود، با برق صنعتی سه‌فاز کار می‌کند. بنابراین قبل از خرید میکسر قنادی توجه به در دسترس بودن برق مورد نیاز آن ضروری به نظر می‌رسد. از آنجایی که پاتل یا کاسه و همین طور پارو در میکسر خمیر قنادی ارتباط مستقیمی با مواد غذایی دارند، به‌لحاظ بهداشتی از اهمیت بالایی برخوردارند. به همین خاطر شرکت‌های سازنده این دستگاه اکثرا آن‌ها را از جنس آلومینیوم آنودایز شده یا استیل ضدزنگ می‌سازند؛ برخی از شرکت‌ها که پا را فراتر گذاشته و بدنه دستگاه همزن شیرینی پزی را نیز به‌صورت آلومینیومی یا استیل طراحی می‌کنند تا مسائل بهداشتی را تمام‌وکمال رعایت کرده باشند. طبیعتا پاتل در یک میکسر قنادی کوچک نسبت به میکسر شیرینی پزی صنعتی ظرفیت کمتری داشته و کوچک‌تر است. خود ظرفیت کاسه ممکن است یک همزن قنادی رومیزی را به چند نوع تقسیم کند، عموما انواع دستگاه میکسر قنادی را با ظرفیت دیگ آن‌ها نیز تقسیم‌بندی می‌کنند؛ میکسر خمیر قنادی 5 لیتری، 10 لیتری، 15 لیتری، 20 لیتری و 50 لیتری نیز وجود دارد که طبعا قیمت دستگاه میکسر قنادی در آن‌ها متفاوت بوده و به‌عنوان مثال نوع 5 لیتری آن یک دستگاه میکسر قنادی ارزان نسبت به نوع 50 لیتری‌اش خواهد بود. پارو اما، در خرید و فروش دستگاه میکسر قنادی نقش بسزایی دارد، چرا که انواع مختلفی از مواد غذایی با خاصیت‌های متفاوت در شیرینی‌پزی‌ها نیاز به مخلوط شدن دارند و هرکدامشان پاروی مخصوص به خود را احتیاج دارند. یک دستگاه همزن شیرینی پزی ایدئال، پاروهای متعددی در اختیار دارد تا در انواع مواد غذایی پودری، چسبنده و مایعاتی بتوان از هرکدام استفاده کرد و به تبع آن بازدهی کار بالا برود. معمولا اکثر انواع میکسر قنادی خانگی یا همزن صنعتی قنادی سه نوع پاروی میکسر ضربدری برای مواد پودری، مارپیچی برای مواد چسینده و سیمی برای مخلوط کردن مایعات و تخم‌مرغ و خمیر در اختیار دارند. پایه نیز نقش مهمی در میان اجزای یک دستگاه میکسر قنادی دارد، علی‌الخصوص در میکسر قنادی کوچک که ممکن است در حین فعالیت بر اثر نبود پایه یا ناهموار بودن سطح مورد استفاده برای استقرار آن، تکان یا لرزش داشته باشد. نمونه‌های بزرگ و ایستاده از دستگاه میکسر قنادی که خود دارای پایه‌های مخصوص و مستحکم هستند، نمونه‌های کوچک نیز اکثرا پایه دارند اما برخی از آن‌ها دارای پایه‌های قابل تنظیم می‌باشند تا بر روی سطوح ناهموار نیز بتوان از آن‌ها استفاده کرد.

خرید و فروش دستگاه میکسر قنادی

خرید و فروش دستگاه میکسر قنادی هم در فروشگاه‌های اینترنتی و هم در فروشگاه‌های سطح شهر انجام می‌شود. اما فروشگاه‌های اینترنتی فعالیت بیشتر در خرید میکسر قنادی دارند و دلایل آن‌ هم، می‌تواند قیمت مناسب، کیفیت بالا، خدمات بیشتر و سهولت خرید و فروش دستگاه میکسر قنادی در آن‌ها باشد. اما از میان فروشگاه‌های اینترنتی، فروشگاه بزرگ کابان تجهیز درصد بالایی از مزایای ذکر شده را در اختیار دارد؛ به همین خاطر نیز استقبال بهتری از محصولات عرضه شده توسط آن صورت می‌پذیرد و اکثر متقاضیان خرید میکسر قنادی به این فروشگاه مراجعه می‌کنند.

قیمت دستگاه میکسر قنادی

قیمت دستگاه میکسر قنادی به عوامل مختلفی بستگی دارد. نوع موتور، حجم بازدهی، جنس بدنه، جنس پاتیل، نوع پاروها و وجود یا عدم وجود سیستم تنظیم سرعت از جمله عوامل مؤثر در این زمینه هستند. در مورد اکثر شاخصه‌ها توضیح داده شده است، تنها می‌ماند سیستم تنظیم سرعت که ویژگی حائز اهمیتی بوده و تأثیر قابل توجهی در قیمت دستگاه میکسر قنادی دارد. معمولا از سیستم دنده گیربکسی در میکسرها استفاده میکنند که سه‌حالت داشته و با دنده یک، سرعت موتور کم است، با دنده دو، سرعت آن متوسط بوده و با دنده سه، حداکثر سرعت آن نمایان می‌شود.

انواع دستگاه میکسر قنادی

انواع دستگاه میکسر قنادی را می‌توان به‌لحاظ ساختار و کارایی آن‌ها تقسیم‌بندی کرد. از منظر ساختار دو نوع میکسر وجود دارد، همزن قنادی رومیزی و همزن قنادی ایستاده. از نظر کارایی نیز انواع دستگاه میکسر قنادی به سه نوع میکسر شیرینی پزی خانگی، میکسر قنادی نیمه صنعتی و میکسر شیرینی پزی صنعتی تقسیم می‌شوند که همزن صنعتی شیرینی پزی با ظرفیت بازدهی بالای خود، بزرگ‌تر، قوی‌تر و گران‌تر از میکسر قنادی خانگی و نوع نیمه صنعتی آن می‌باشد.

دستگاه میکسر قنادی ارزان

دستگاه میکسر قنادی ارزان را می‌شود در دو حالت بررسی کرد. اگر از میان انواع این محصول به موضوع نگاه کنیم، قطعا نوع رومیزی نسبت به نوع ایستاده و همین طور نوع خانگی نسبت به نوع صنعتی ارزان‌تر می‌باشد. اما اگر در یک نوع از این محصول به‌دنبال دستگاه میکسر قنادی ارزان می‌گردید، باید به فروشگاه اینترنتی کابان تجهیز مراجعه کنید؛ چرا که این فروشگاه بزرگ با ایجاد فضایی رقابتی همواره سعی در ارائه مناسب‌ترین قیمت‌ها برای محصولات خود داشته است.

10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()