0
02166009000 - 09122200108 سفارش خرید
02166009000 - 09122200108 سفارش خرید
>> >> >>
جستجوی پیشرفته
جستجو در نتایج
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
کالا برای:

دیگ چلوپز صنعتی

مرتب سازی بر اساس : پربازدید ترین حراجی جدیدترین ارزان ترین گرانترین فقط کالاهای موجود :

دیگ چلوپز صنعتی (لیست قیمت 7 ارديبهشت 1403)

دیگ چلوپز یک قابلمۀ بزرگ است که در آن برنج پخت می‌شود. برخی سازوکارهایی که در دستگاه‌های صنعتی نیاز است، آن را به دستگاهی کاملا صنعتی بدل کرده است که آن را فقط می‌توان در کیترینگ‌ها و آشپزخانه‌های بزرگ (هتل، غذاخوری، بیمارستان و غیره) پیدا کرد. نکته جالب آن است که اگر بنا باشد در یک عروسی خوانوادگی، خود اعضای خانواده برنج بپزند هم از دیگ چلوپر استفاده نمی‌شود؛ بلکه از پاتیل‌های مسی یا آلومینیومی برای این کار بهره گرفته می‌شود. علت این امر، یک بار پخت برنج برای مصارف خانوادگی و پخت چندین و چند باره آن در آشپزخانه‌های صنعتی است.

دیگ چلوپز شکل و شمایل گوناگونی دارد و می‌تواند چهارگوش و دایره‌ای یا استوانه‌ای باشد. جنس آن نیز متفاوت است و بر حسب نوع یا مدل متغیر است. اما بدون شک برای رعایت مسائل بهداشتی بهتر است استیل باشد. نمونه‌های وجود دارد که برای کاهش قیمت تمام شده، بخش‌هایی از دستگاه را با آلیاژهایی غیر از استیل، مانند ورق فلزی و غیره) طراحی می‌کنند و دیگ و جداره داخلی دیگ از استیل ساخته می‌شود.

دیگ چلوپز صنعتی فرایند پخت برنج را سرعت می‌بخشد. پخت و تهیه برنج از جمله کارهایی است که در خانه با دقت، توجه و مراقبت بسیار انجام می‌شود که خرج کردن این مقدار از توجه و دقت در آشپزخانه‌های صنعتی عملا امکان ندارد. به این ترتیب باید از چلوپز صنعتی استفاده کرد که تمامی مراحل پخت برنج را در همان دیگ صنعتی به سرانجام می‌رساند. مثلا احتیاجی به آبکشی برنج و خارج کردن دستی آب از دیگ وجود ندارد؛ این کار با شیر تخیله به راحتی انجام می‌شود.

یا طراحی در و بدنه دیگه دوجداره یا سه جداره انجام می‌شود تا برنج به خوبی دم بکشید. وجود قابلیت‌هایی مانند پخت برنج بدون ته‌دیگ برای واحد‌های صنعتی و بیمارستان‌ها بسیار مقرون به صرفه خواهد بود. چراکه از هدررفت مقدار بسیار زیادی از برنج در قالب ته‌دیگ جلوگیری می‌کند.

خرید و فروش انواع دیگ چلوپز صنعتی

فروشگاه کابان تجهیز انواع دیگ چلوپز صنعتی را برای خریداران سرتاسر ایران در معرض خرید قرار داده است. فروشگاه ما برای فروش انواع این دستگاه‌ها صبر و حوصله بسیاری به خرج می‌دهد. مشاوره می‌دهد و خریدار را راهنمایی می‌کند. مثلا همین‌جا می‌توانیم به برخی از مزیت‌های استفاده از دیگ چلوپز اشاره کنیم تا بیشتر با مزایای این دستگاه آشنا شوید و در نهایت خریدتان مبتنی بر آگاهی از دستگاه باشد:

* کاهش مصرف برنج، بدون ته دیگ و هیچ گونه دورریز

* کاهش مصرف سوخت (خاصه برای انواع گازی)

* کاهش مصرف روغن در طبخ بدون روغن

* کاهش زمان در فرایند پخت  (300 پرس در 90 دقیقه)

* کاهش نیروی انسانی پخت (یک نفر لازم است)

* رعایت اصول بهداشتی به علت بی‌نیازی به انتقال مواد و جابجایی برنج آبکشی‌شده

انواع دیگ چلوپز صنعتی

دیگ چلوپز صنعتی عمدتا در دو نوع گازی و برقی عرضه می‌شود. هر یک از این انواع مزیت‌های خود را دارند و باید به جزییات و مشخصات آنها رجوع کنید تا تفاوت‌ها را دریابید. نوع طراحی ظاهری این دستگاه‌ها نیز می‌تواند معیاری برای تقسیم‌بندی و شناخت انواع آن باشد. به این ترتیب دیگ چلوپز مکعبی یا دیگ چلوپز استوانه‌ای اشاره به دو نوع متفاوت از این دیگ‌ها دارد که تنها در شکل ظاهری دیگه تفاوت دارند.

قیمت دیگ چلوپز صنعتی

قیمت دیگ چلوپز صنعتی به کیفیت ساخت و قابلیت‌های آن بستگی دارد. برای مثال، یک چلوپز دو جداره قاعدتا باید قیمت کمتری در قیاس با نمونه‌ای سه‌جداره داشته باشد. یا برخورداری از قابلیت‌هایی مانند در آسان باز شو، امکان تخلیه آسان برنج و آب، عایق کاری در دیگ با روش‌های جدید و موارد مشابه می‌تواند در قیمت دیگ چلوپز اثرگذار باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این دستگاه و تناسب آن با نیاز شما یا واحد صنعتی‌تان با ما تماس بگیرید.

10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()