0
02166009000 - 09122200108 سفارش خرید
02166009000 - 09122200108 سفارش خرید
>> >> >>
جستجوی پیشرفته
جستجو در نتایج
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
کالا برای:

دستگاه بویلر آب جوش

مرتب سازی بر اساس : پربازدید ترین حراجی جدیدترین ارزان ترین گرانترین فقط کالاهای موجود :

خرید و فروش انواع دستگاه بویلر آب جوش با بهترین قیمت | (لیست قیمت 8 ارديبهشت 1403)

دستگاه بویلر آب جوش دستگاهی است برای جوش آوردن آب در کمترین زمان. این دستگاه برای مصارف صنعتی مانند استفاده در رستوران ها، کافی شاپ ها، هتل ها، بیمارستان ها، چایخانه ها و ادارت و سازمانهای بزرگ که باید آب داغ همیشه در دسترس داشته باشند، بسیار لازم و ضروری است. با استفاده از بویلر تهیه انواع چای، قهوه و سایر نوشیدنی های داغ به راحتی انجام می شود. در این دستگاه، آب گرم تحت فشار قرار می گیرد و شما در نهایت آب جوش در اختیار خواهید داشت و منبع ثابتی از آب گرم را برای مشتریان و کارکنان شما فراهم می کند. چه در هنگام شلوغی صبحگاهی در یک کافه و چه در هتلی که همواره مملو از مسافر است، یکی از این وسایل قدرتمند و قابل اعتماد برای تهیه چای، قهوه، شکلات داغ یا حتی سوپ کابردی خواهد بود.

از مزیت های دستگاه بویلر آب جوش این است که شما لازم نیست به صورت مداوم به آن سر بزنید و برای پر کردن مخزن آب در رفت و آمد باشید و در ضمن نسبت به سماورهای بزرگ قدیمی، پرمصرف نیست و ظاهری زیبا و مدرن دارد. این دستگاه هم از لحاظ مصرف انرژی و هم از لحاظ ایمنی و بهداشتی نیز بسیار جایگاه خوبی دارد و وجود ظرفیت های مختلف این دستگاه به شما کمک می کند برای انتخاب دست بازتری داشته باشید.

با کمک دستگاه بویلر می توان آب جوش را در هر حجمی که نیاز است، همیشه در اختیار داشت و برای امور مختلف از آن استفاده نمود. جنس این دستگاه بسیار اهمیت دارد و معمولا از ورق استنلس استیل با ضخامت بالا ساخته می شوند تا در تماس همیشگی با آب دچار زنگ زدگی و خوردگی نگردد.

فروشگاه اینترنتی کابان تجهیز انواع  دستگاه بویلر آب جوش را با مدل ها و ظرفیت های مختلف در برندهای متنوعی برای شما گردآوری کرده است که شما می توانید به صورت حضوری و غیرحضوری خرید خود را ازمیان آنها انجام دهید.   

انواع دستگاه بویلر آب جوش

انواع دستگاه بویلر آب جوش دارای ظرفیت های متفاوتی هستند که باید با توجه به نیازتان از میان آنها انتخاب کنید. معمولا این دستگاه از ظرفیت 10 لیتر شروع می شوند. در هر ظرفیتی که باشد بویلر کمک می کند تا شما برای امور کسب و کارتان همیشه آب جوش داشته باشید. بنایراین باید ظرفیمت مناسب حجم کارتان را انتخاب کنید. در ضمن ظرفیتهای بالای بویلر به صورت سه فاز تولید می گردند که در آشپزخانه های بزرگ صنعتی مصارف گوناگونی  دارند. 

از طرف دیگر انواع دستگاه بویلر آب جوشبه صورت گازی یا برقی کار می کنند که انتخاب آن بر عهده شما و به نوع سوختی که در محیط کارتان است، بستگی دارد. علاوه بر اینها، برندهای معروف خارجی و ایرانی زیادی انواع دستگاه بویلر آب جوش را تولید کرده اند که می توانید بسته به بودجه تان از میان آنها انتخاب خوبی داشته باشید.

قیمت دستگاه بویلر آب جوش

قیمت دستگاه بویلر آب جوش به عواملی مثل ظرفیت، جنس بدنه، ظاهر و ابعاد دستگاه، برند و لوازم یا قابلیتهای جانبی بستگی دارد. قیمت این دستگاه در کابان تجهیز کاملابه صرفه در نظر گرفته شده است و شما با هر بودجه ای می توانید آنرا خریداری نمایید.جنس تمامی اجزایی که در ساخت دستگاه بویلر آب جوش به کار می رود بر روی قیمت دستگاه بویلر آب جوش اثر گذار است و در زمان خرید باید تمامی آنها را بررسی کنید.

خرید و فروش دستگاه بویلر آب جوش

برای اینکه بتوانید خرید و فروش دستگاه بویلر آب جوش را به بهترین شکل انجام دهید بهتر است مشاوره با کارشناسان مجرب کابان تجهیز را از دست ندهید. در فروشگاه ما خرید و فروش دستگاه بویلر آب جوش به صورت حضوری و غیر حضوری در برندهای مختلف انجام می شود.

10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()