0
02166009000 - 09122200108 سفارش خرید
02166009000 - 09122200108 سفارش خرید
>> >> >>
جستجوی پیشرفته
جستجو در نتایج
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
جستجو بر اساس نوع
جستجو بر اساس سازنده
کالا برای:

دستگاه روغن گیری

مرتب سازی بر اساس : پربازدید ترین حراجی جدیدترین ارزان ترین گرانترین فقط کالاهای موجود :

خرید و فروش انواع دستگاه روغن گیری با بهترین قیمت | (لیست قیمت 7 ارديبهشت 1403)

واضح است که دستگاه روغن گیری یا Oil extraction machine یا Oil press machine چه کاری انجام می‌دهد: گرفتن یا بیرون کشیدن روغن از دل دانه‌های روغنی. البته به همین راحتی‌ها نیز نیست و این روغن گرفتن از شیوه‌های نوینی در صنعت تجهیزات آشپزخانه‌ای و صنعتی استفاده می‌کند. شیوه‌ای به نام Cold Pressed Oil یا پرس سرد، که از حیث نتیجه شباهت بسیاری به شیوه‌های سنتی روغن گیری دارد. یعنی روغن به دست آمده صاف، نرم، بدون زبری و از همه مهم‌تر خالص است. افزوده‌های صنعتی ندارد و کاملا به یک روغن اورگانیک تمام عیار شباهت دارد که خواص دانه‌ها را صددرصد به حالت روغنی آن انتقال می‌دهد.

دستگاه‌های روغن گیری یا روغن کشی تنوع بسیاری دارند و از لحاظ اینکه چه دانه‌هایی را روغن‌گیری می‌کنند یا چه اندازه و چه فناوری‌هایی دارند، بسیار متنوع‌اند. از طرف دیگر شمار دانه‌های روغنی هم بسیار است و عرصه برای به کار گرفتن دستگاه روغن گیری به منظور راه اندازی کسب‌وکارهای مرتبط، باز است. کنجد، سیاه دانه، سویا، بادام، رازیانه، گردو، تخم آفتاب‌گردان و ده‌ها دانۀ روغنی دیگر از جمله دانه‌هایی هستند که انواع دستگاه روغن گیری برای استخراج روغن از آنها طراحی و ساخته می‌شود. گفتنی است روغن‌گیری‌های بسیار بزرگ در کارخانه‌های تولید کره و روغن مایع به صورت خط تولید‌های روغن‌گیری فعال هستند و چنین نیست که این دستگاه‌ها را فقط در اندازه‌های رومیزی و کوچک آن تصور کنید.

خرید و فروش دستگاه روغن گیری

خرید و فروش دستگاه روغن گیری از طریق فروشگاه کابان تجهیز آسان است. شاید آسان‌تر از آنچه تصور می‌کنید. ما به دو طریق امکان خرید و فروش دستگاه روغن‌ گیری را برایتان فراهم کرده‌ایم. نخست خرید آنلاین و دوم خرید حضوری. تمامی مراحل خرید و ارسال نیز به صورت آنلاین، تلفنی و حتی حضوری امکان پیگیری دارد. علاوه بر این، در صورت موجود بودن دستگاه‌های روغن‌گیری، امکان بازدید از محصولات و امتحان کردن آنها برای جلب بیشتر اعتماد و رضایت شما نیز فراهم است. ما پاسخ‌گوی سوال‌ها شما هستیم، پس با ما تماس بگیرید.

انواع دستگاه روغن گیری

احتمالا انواع دستگاه روغن گیری را می‌توان به نمونه‌های کارخانه‌ای، صنعتی و فروشگاهی تقسیم کرد. این دسته‌بندی در کل به زمینه‌های کاربری و حجم بازدهی این انواع مرتبط می‌شود. انواع کارخانه‌ای روغن‌گیرها را، چنانکه پیشتر هم گفتیم، در خط تولید کارخانه‌های تولید و توزیع روغن‌های مایع به کار می‌گیرند، نمونه‌های صنعتی مناسب کسب و کارهای محلی یا واحدهای تجاری کوچک است و نمونه‌های فروشگاهی را می‌توان به کسب و کارهای محلی و خانگی پیشنهاد داد. علاوه بر این، ممکن است برخی از انواع دستگاه‌ روغن گیری روش‌های دیگری را نیز برای روغن گرفتن به کار ببندند و در دسته‌ای جداگانه تعریف شوند. ظرفیت این دستگاه‌ها نیز می‌تواند فیلتری مناسب برای معرفی انواع آن باشد.

قیمت دستگاه روغن گیری

قیمت دستگاه روغن گیری با متغیرهای بسیاری کم و زیاد می‌شود. از جمله‌ مهم‌ترین آنها مقدار بازدهی آنهاست. در واقع هرچه دستگاه روغن‌گیری بزرگ‌تر باشد، قاعدتا بازدهی بیشتری خواهد داشت و مقدار روغن بیشتری می‌گیرد. پس طبیعی است که قیمت آن افزایش پیدا کند. اما سوا از اندازه یا مقدار بازدهی، اساسا دستگاه‌های روغن گیری به سبب فناوری Cold Pressed Oil دستگاه‌های گران‌قیمتی به حساب می‌آیند. با این حال، و برای کاهش هزینه‌کرد، می‌توان به سراغ برندها و سازندگان آنها رفت. از این منظر، به علت وجود تولیدکنندگان فعال در کشور، بخت خرید دستگاه روغن گیری ایرانی زیاد است و اینچنین می‌توان قیمت دستگاه روغن گیر را کاهش داد. از طرف دیگر، قابلیت‌هایی مانند امکان تعیین زبری یا نرمیِ روغن از جمله مواردی است که به سبب استفاده از فناوری‌های جدید، بر قیمت دستگاه روغن گیری خواهد افزود.

دستگاه روغن گیری ارزان

نباید به امید خرید دستگاه روغن گیری ارزان نشست! مگر آنکه نیاز اندکی به روغن دانه‌های روغنی داشته باشید که شما را به سوی خرید نمونه‌های بسیار کوچک این دستگاه‌ سوق دهد. وگرنه اگر کارخانه‌دار هستید یا حتی واحد تجاری کوچکی دارید، باید حسابی برای به دست آوردن این دستگاه هزینه کنید. البته همیشه جست‌وجو و مشاوره با خبرگان و باتجربه‌ها می‌تواند در معرفی مدل‌ها یا برندهای ارزان‌تر به شما کمک کند. از این رو، فروشگاه کابان تجهیز نیز می‌تواند در خرید یا راهنمایی شما برای رسیدن به دستگاه روغن گیری ارزان قیمت‌تر، مشاور و راهنمای شما باشد. با ما تماس بگیرید تا شما را به مقصودتان برسانیم.

10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()