0
02166009000 - 09122200108 سفارش خرید
02166009000 - 09122200108 سفارش خرید
>> >> >>
جستجوی پیشرفته
جستجو در نتایج
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
کالا برای:

دستگاه توستر صنعتی

مرتب سازی بر اساس : پربازدید ترین حراجی جدیدترین ارزان ترین گرانترین فقط کالاهای موجود :

خرید و فروش انواع دستگاه توستر صنعتی با بهترین قیمت | (لیست قیمت 8 ارديبهشت 1403)

دستگاه توستر صنعتی در مجموعه تجهیزات آشپزخانه صنعتی قرار می گیرد. دستگاه نان برشته کن در ابعاد بزرگتر از مدل های توستر خانگی ساخته می شود و با موتور قویتر کار می کند. کافی شاپ، رستوران، فست فود، پیتزاپزی، هتل، کارگاه شیرینی پزی و کلیه آشپزخانه های صنعتی که حجم بالای نان های فانتزی در چند وعده غذایی خود در طول هفته نیاز دارند، می توانند خریدار و مصرف کننده بالقوه دستگاه توستر صنعتی باشند. در این دستگاه، نان ها داخل سینی درون محفظه داخلی دستگاه قرار داده می شوند که حرارت از طریق موتور به آنها منتقل می شود تا نان داغ و برشته گردد. فایده استفاده از توستر نان در خوش طعم شدن نان و جلوگیری از خمیر شدن آن نهفته است.

انواع دستگاه توستر صنعتی

دستگاه توستر می‌تواند در سه مدل توستر ریلی افقی، توستر عمودی، آون توستر و توستر نان اسنک طراحی و ساخته شده باشد. نحوه برشته شدن نان در تمامی مدل ها تقریباً ثابت است: نان از جلوی المنت های حرارتی عبور می کند و در اثر حرارت، خشک و برشته می شود. فاکتورهایی همچون ابعاد، ظرفیت و توان نیز در این دستگاه ها می توانند متمایز کننده باشند. در واقع انواع توستر نان صنعتی از نظر تعداد نانی که در هر بار استفاده می توانند توست کنند، تفاوت دارند. جنس بدنه و جنس سینی داخل توستر، طریقه برش دادن نان و منبع انرژی فعالیت توستر دیگر وجوه تمایز توسترهای صنعتی است. بهتر است دقت کنید سینی داخل توستر از جنس مناسبی ساخته شده باشد؛ برای این منظور، چدن بهترین انتخاب برای توستر صنعتی نان است چون از چسبندگی، زنگ زدگی و ذوب شدن در برابر حرارت در امان است. موتور داخلی نمونه های پیشرفته دستگاه توستر صنعتی مجهز به ترموستات هایی است که از بالا رفتن بیش از اندازه حرارت و سوختن نان ها جلوگیری می کند. همچنین باعث می شود در صورت بالا رفتن دما، دستگاه نان برشته کن خاموش شود تا ریسک آتش سوزی کاهش بیابد.

از آن جایی که بعضی از انواع دستگاه توستر صنعتی با برق کار می کنند و برخی دیگر نیاز به گاز شهری یا کپسول گاز دارند، لازم است در هنگام خرید به سازگاری مدل انتخاب شده با منبع انرژی مصرفی آشپزخانه خود توجه کنید.

قیمت دستگاه توستر صنعتی

قیمت دستگاه توستر صنعتی متناسب با امکانات و ویژگی های دستگاه تعیین می شود؛ چنانچه جنس مورد استفاده در ساخت بدنه و سینی از استحکام بالایی برخوردار باشد و قطعات توستر به شرکت و برند باکیفیتی تعلق داشته باشند، قیمت دستگاه توستر صنعتی بالاتر خواهد بود. در هنگام خرید توستر صنعتی حتماً به خاطر داشته باشید که در کنار قیمت به کیفیت و اصل بودن جنس توجه کنید تا بدین ترتیب درگیر تعمیرات پیاپی پس از خرید نشوید.

خرید و فروش دستگاه توستر صنعتی

تقاضا برایخرید و فروش دستگاه توستر صنعتی در کلیه کسب و کارهایی که به نحوی با عرضه نان سروکار دارند، تقاضای متداولی است. در هنگام خرید این دستگاه به ویژگی های مهم آن مثل برقی یا گازی بودن، میزان مصرف انرژی در هر بار توست کردن، ابعاد متناسب با اندازه آشپزخانه، جنس بدنه و سینی داخل دستگاه توجه کنید. اصل بودن جنس، نوع گارانتی و طول مدت خدمات پس از فروش از دیگر نکات حائز اهمیت است.

دستگاه توستر صنعتی ارزان

دستگاه توستر صنعتی ارزان نیست. وجود برخی از ویژگی های مثبت در برخی از نمونه های باکیفیت، طبعاً قیمت را بالا می برد. با این حال این امکان برای کسانی که بودجه محدودی دارند فراهم شده که یک توستر نیمه ارزان را از بین نمونه های ایرانی موجود در بازار انتخاب کنند. با ثبت سفارش اینترنتی در فروشگاه آنلاین کابان تجهیز و ارائه آدرس موردنظر، دستگاه توستر صنعتی ارزان در اسرع وقت به دست شما خواهد رسید.

10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()