0
02166009000 - 09122200108 سفارش خرید
02166009000 - 09122200108 سفارش خرید
>> >> >>
جستجوی پیشرفته
جستجو در نتایج
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
جستجو بر اساس نوع
کالا برای:

دستگاه سلفون کش

مرتب سازی بر اساس : پربازدید ترین حراجی جدیدترین ارزان ترین گرانترین فقط کالاهای موجود :

خرید و فروش انواع دستگاه سلفون کش با بهترین قیمت | (لیست قیمت 6 ارديبهشت 1403)

دستگاه استرچ کش یا دستگاه سلفون کش یکی از رایج ترین ابزار بسته بندی است که برای کشیدن پوششی ظریف به نام سلفون بر روی محصولات مختلف خصوصا مواد غذایی به کار برده می شود. ورقه های نازک و شفاف سلفون مانع ورود گرد و خاک، رطوبت، حشرات، میکروب و سایر آلودگیها به داخل مواد غذایی می گردند و علاوه بر ارتقاء اصول بهداشتی، ماندگاری و دوام بیشتر آنها را نیز به دنبال خواهند داشت.

با توجه به مکانیزم بسته بندی، دستگاه سلفون کش را می توان به دو گروه دستی و اتوماتیک تقسیم بندی کرد.

دستگاه سلفون کش دستی برای حجم بسته بندی پایین معمولا در خانه ها و فروشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد که پس از قرار دادن سلفون داخل دستگاه، مرحله کشیدن سلفون بر روی مواد غذایی توسط اپراتور انجام می شود و برش و چسباندن اضافه های سلفون به پشت ظروف توسط دستگاه صورت می گیرد. تعداد بسته بندی با این مدلهای دستگاه سلفون کش به سرعت اپراتور بستگی دارد.  

از این دستگاه جهت بسته بندی محصولات پروتئینی مثل گوشت، مرغ، ماهی، انواع میوه و سبزی و صیفی جات، شیرینی و سایر مواد غذایی و غذاهای گرم و سرد استفاده می‌شود و بیشترین کاربرد را در رستوران ها، کترینک ها، هایپر مارکت ها، فست فودها، کافه ها، پروتئینی ها، قصابی ها، شیرینی فروشی ها، تالارها و از این دست مراکز دارد.

دستگاه سلفون کش اتوماتیک نوع صنعتی این دسته از دستگاه های بسته بندی تلقی می شود که بدون دخالت اپراتور و فقط با قرار دادن محصول یا ظروف روی قسمت منظور شده، روند کامل سلفون کشی به طور اتوماتیک توسط خود دستگاه صورت می گیرد. 

سرعت بالای دستگاه سلفون کش اتوماتیک، قابلیت بسته بندی میزان قابل توجهی از بسته ها را فراهم می کند و این دستگاه را به گزینه ای ایده آل برای استفاده در کارخانجات و کارگاه های بزرگ تولیدی تبدیل می کند. جلوگیری از خرابی و هدر رفتن سلفون، امکان مشاهده محصول داخل بسته بندی، محافظت از محصول برای ارسال به مسافت های طولانی، مصرف بسیار کم برق و حفظ تازگی مواد غذایی تعدادی از مزایای دستگاه سلفون کش به شمار می روند.

برای استعلام قیمت و خرید دستگاه سلفون کش ، می توانید با شماره های موجود در سایت کابان تجهیز تماس حاصل نمایید و یا از طریق سایت شرکت در جریان قرار بگیرید.

10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()