0
02166009000 - 09122200108 سفارش خرید
02166009000 - 09122200108 سفارش خرید
>> >> >>
جستجوی پیشرفته
جستجو در نتایج
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
کالا برای:

دستگاه فر چیپس

مرتب سازی بر اساس : پربازدید ترین حراجی جدیدترین ارزان ترین گرانترین فقط کالاهای موجود :

خرید و فروش انواع دستگاه فر چیپس با بهترین قیمت | (لیست قیمت 8 ارديبهشت 1403)

دستگاه فر چیپس صنعتی را می توان دستگاهی نسبتا جدید معرفی کردکه کاربرد آن تهیه چیپس به صورت فنری است. این محصول را هم به صورت خانگی و هم در قالب دستگاه فر چیپس صنعتی در بازار می توان مشاهده کرد. دستگاه فر چیپس کن صنعتی با نام های دیگری مثل دستگاه فرچیپس ساز فنری، دستگاه فر چیپس فنری، فر چیپس ساز صنعتی، هات چیپس، اسپیرال چیپس و چیپس تورنادو هم شناخته میشود. اگر می خواهید با این دستگاه و عملکرد آن بیشتر بدانید در ادامه با ما همراه باشید.

برای تهیه چیپس توسط دستگاه فر چیپس کن ابتدا باید سیب زمینی ها را به خوبی بشوریم، اما نیازی به گرفتن پوست آنها نیست. سپس سیب زمینی را در یک سیخ چوبی قرار می دهیم و بعد آن را داخل دستگاه می گذاریم. فرچیپس ساز با تیغه ای که دارد سیخ و سیب زمینی را می چرخاند و به صورت فنری در می آورد. عمل چرخاندن تیغه به دو صورت دستی و اتوماتیک انجام می پذیرد این یعنی دستگاه فر چیپس کن در دو نوع دستگاه فرچیپس کن دستی و دستگاه فر چیپس کن اتوماتیک وجود دارد. اگر قصد خرید دستگاه فرچیپس کن صنعتی را دارید باید به حجم کاری خود با این دستگاه توجه کنید. در صورت حجم کاری بالا حتما باید نمونه اتوماتیک را خریداری کنید اما اگر تعداد مشتریان شما محدود تر است می توانید به خرید دستگاه فرچیپس کن دستی بسنده نمایید.

به طور کلی می توان گفت از آنجاییکه چیپس یکی از پرطرفدارترین تنقلات در میان مردم به خصوص کودکان محسوب می گردد، از اینرو دستگاه های فرچیپس کن امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده اند. این دستگاه اغلب در رستوران ها، فست فود ها، کافه ها و اغذیه فروشی هایی که در مراکز خرید یا شهربازی ها و پارک ها هستند، مشاهده می شود. چیپس فنری علاوه بر طعم نمکی و ساده خود، با انواع سس ها مثل سس گودا، سس کچاپ، سس جعفری و… برای مشتریان سرو می شود.

از ویژگی های دستگاه فر چیپس باید به شکل ظاهری جالب،جذاب و ساده آن اشاره نمود که در مدت زمان کوتهای می تواند چیپس های سالم، ترد و خوشمزه را آماده سرو نماید. امکان استفاده به تنهایی و یا در کنار غذای اصلی، ماده اولیه ارزان و در دسترس و سود فروش بسیار عالی از مزایای سرو چیپس های فرخورده می باشند. با داشتن دستگاه فر چیپس ساز فنری  شما می توانید غیر از سیب زمینی، خیار، کدو، هویج  را به صورت فنری برش دهید و به همان شکل فنری سرخ یا سرو کنید و تزئین جذابی برای غذای مشتریان خود داشته باشید.

انواع دستگاه فر چیپس 

همانطور که پیشتر نیز اشاره کردیم اگر به طور کلی بخواهیم انواع دستگاه فر چیپس کن را نام ببریم می توانیم به دو دسته دستگاه فر چیپس کن دستی و دستگاه فر چیپس کن اتوماتیک اشاره کنیم. مدلهای اتوماتیک با نیروی برق کار می کنند و معمولا قادر هستند تا حدود 120 سیب زمینی را در ساعت به صورت چیپس فنری در بیاورند. برق مصرفی این دستگاه ها همان برق شهری است. کاربری هم انواع دستی و هم مدلهای اتوماتیک دستگاه فر چیپس بسیار آسان است و نیازی به آموزش و یا به کارگیری نیروی متخصص ندارد.

 

قیمت دستگاه فرچیپس

قیمت دستگاه فرچیپس کن صنعتی رنج مختلفی دارد و برای آن بهتر است فروشگاه های مختلف را ببینید و از قیمت ها به طور کامل مطلع شوید. ما به شما پیشنهاد می کنیم با دیدن فروشگاه کابان تجهیز نازل ترین قیمت محصول را خریداری فرمایید و دستگاه هایی با گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش مناسب را دراختیار داشته باشید.

خرید و فروش دستگاه فر چیپس

خرید و فروش دستگاه فر چیپس کن بیشتر بین غرفه هایی که در مراکز تفریحی و تجاری قرار دارند رایج است. زیرا خوراکی بسیار جذابی به شمار میرود و مشتریان را ترغیب می کند تا آن را امتحان کنند. خرید و فروش فر چیپس کن صنعتی این روزها بازار بسیار داغی دارد رقابت زیادی بین تولیدکنندگان این محصول به وجود آمده است.

10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()