0
02166009000 - 09122200108 سفارش خرید
02166009000 - 09122200108 سفارش خرید
>> >> >> >>
جستجوی پیشرفته
جستجو در نتایج
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
جستجو بر اساس سازنده
کالا برای:

دستگاه آبمیوه گیری

مرتب سازی بر اساس : پربازدید ترین حراجی جدیدترین ارزان ترین گرانترین فقط کالاهای موجود :

خرید و فروش انواع دستگاه آبمیوه گیری با بهترین قیمت | (لیست قیمت 31 فروردين 1403)

تصور اینکه در خانه‌ای یک مدل از انواع دستگاه آبمیوه گیری یا به انگلیسی juicer machine، وجود نداشته باشد، سخت است. حتما نمونه‌ای دستی یا برقی، پلاستیکی یا فلزی یا هر یک از انواع دیگر آن در تمام خانه‌ها وجود دارد. این خود نشان می‌‌دهد که آبمیوه چقدر مهم و چقدر محبوب است. البته نیازی به توصیف بیشتر نیست که آبمیوه‌ها چه دلی، به‌خصوص در تابستان، از آدم می‌برند. و طبیعتا هرچقدر آبمیوه محبوب باشد، هر نوع دستگاه آبمیوه گیری نیز متقاضی خواهد داشت و نتیجتا به نوعی محبوب خواهد بود.

از طرف دیگر اگر بنا باشد شغل کسی آبمیوه فروشی باشد، قطعا یک آبمیوه گیری خانگی و معمولی نمی‌تواند پاسخ‌گوی تمام نیاز‌های آن واحد فروشگاهی باشد. اینجاست که گستره وسیعی از شرکت‌های تولید‌کننده دستگاه‌های آب میوه گیری پا به میدان‌ می‌گذارند. از تولیدکنندگان داخلی آبمیوه گیری‌های صنعتی گرفته تا تولید‌کنندگان خارجی که نمونه‌های هتلی، سلف سرویس و خانگی تولید می‌کنند.

نکته‌ای که جای امیدواری دارد، برتری محسوس تولید‌کنندگان داخلی این دستگاه -در بخش صنعتی- در قیاس با تولیدکنندگان خارجی است. این مساله نوید قیمت‌ معقول‌تر، دسترسی به قطعات جانبی، امکان تعمیر و احتمالا وجود نمایندگی‌های فروش یا عاملان فروش را می‌‌دهد، که برای مصرف کننده داخلی امیدواری ایجاد می‌کند.

دستگاه آب میوه گیری از آن دسته دستگاه‌هایی است که بسیار می‌توان با شکل و شمایل آن در اقسام گوناگونش بازی کرد. به همین علت است که تنوع این دستگاه‌ها در بازار سر به فلک می‌گذارد. این شاید در نگاه اول بسیار خوب و دلخواه باشد، اما هنگام خرید که برسد، متقاضی و خریدار را سرگردان می‌کند: چگونه باید از میان خیل عظیم مدل‌ها، مدلی دلخواه را برگزید؟ اینجاست که فروشگاهی همچون کابان تجهیز با تجربه‌ای که در زمینه خرید و فروش انواع دستگاه آبمیوه گیری دارد، راهگشای شما خواهد شد. یک تماس تلفنی، با بیرون آمدن از سرگردانی فاصله دارید!

خرید و فروش انواع دستگاه آبمیوه گیری

فروشگاه کابان تجهیز امکان خرید آبمیوه گیری را به طرق متفاوتی برای متقاضیان فراهم کرده است. شما حتی می‌توانید از فروشگاه کابان تجهیز دیدن کنید و دستگاه‌های آبمیوه گیری موجود در فروشگاه را امتحان کنید تا با اطمینان و اعتماد هرچه بیشتر خرید کنید. روش‌های دیگر خرید انواع دستگاه آبمیوه گیری از فروشگاه ما، تلفنی و آنلاین است. در همین حین نیز می توانید از همین طریق از کارشناسان فروش ما مشاوره بگیرید تا شما را برای خرید مناسب‌ترین مدل هدایت کنند.

انواع دستگاه آبمیوه گیری

دستگاه‌های آبمیوه گیری گوناگون‌اند. نه صرفا از حیث نوع، که از حیث نوع میوه‌ای که آب می‌گیرند نیز متفاوت‌اند. برای مثال، یک دستگاه آب پرتقال گیری، در عین حال که یک آب میوه گیری است، با دستگاه آبغوره گیری به کلی متفاوت است. و نمی‌توان پرتقال را با آبغوره گیری آب گرفت. یا گوجه را نمی‌توان با آبلیمو گیر آب گرفت. بلکه باید با آب گوجه گیری آب گرفته شود.

این یکی از تقسیم‌بندی‌های انواع دستگاه آبمیوه گیری است. نوع دیگر تقسیم‌بندی، ساختار آنهاست. اینکه دستی است یا برقی، ایستاده است یا رومیزی. و بلاخره نوع دیگری از تقسیم، حوزه کاربری آنهاست. یک دستگاه آب میوه گیری صنعتی از هر جهت با یک آب میوه گیری خانگی تفاوت دارد. هم برقی که از آن تغذیه می‌کنند، هم میزان بازدهی و هم شکل و شمایل و اندازه و قدرت.

قیمت دستگاه آبمیوه گیری

قیمت هر دستگاه و محصول تولیدی، به متغیرهای گوناگون بسته است. قیمت دستگاه آبمیوه گیری نیز از این معادله مستثنی نیست. تقسیم‌بندی‌هایی که پیشتر به آن اشاره کردیم، بخشی از ماجرای قیمت می‌تواند باشد. اینکه صنعتی باشد یا خانگی، ایستاده باشد یا رومیزی، برقی باشد یا دستی، به آسانی بر قیمت دستگاه آبمیوه گیری اثر می‌گذارد. خارجی بودن یا داخلی بودن نیز فاکتور مهم دیگری است که بر قیمت اثر دارد. و این مساله مستقیما به برندها نیز بازمی‌گردد. هرچه خوشنام‌تر و مشهورتر، گران‌تر!

دستگاه آبمیوه گیری ارزان

جالب است اگر به این مساله بیندشید که با وجود گرانی‌هایی که سر به فلک کشیده، هنوز اندیشیدن به چیز ارزان، از ذهن‌ها بیرون نرفته است. این چنین است که دستگاه آبمیوه گیری ارزان نیز بخشی از ذهن خریدار و متقاضی را درگیر می‌کند و حتی این کلمه را گوگل می‌کند. رسیدن به محصول، برند یا مدلی که قیمت کمتری در قیاس با نمونه‌های مشابه خود داشته باشد، کاری خواهد بود طاقت‌فرسا. در چنین وضعی باز هم استفاده از نظر باتجربه‌ها چراغ راه تواند بود. چراکه مسلما جست‌وجوی شما، به تنهایی، در میان خیل عظیم دستگاه آبمیوه گیری ارزان هزینه خواهد داشت.

10 / 10
از 2 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()