0
02166009000 - 09122200108 سفارش خرید
02166009000 - 09122200108 سفارش خرید
>> >> >>
جستجوی پیشرفته
جستجو در نتایج
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
کالا برای:

دستگاه سرخ کن صنعتی

مرتب سازی بر اساس : پربازدید ترین حراجی جدیدترین ارزان ترین گرانترین فقط کالاهای موجود :

خرید و فروش انواع دستگاه سرخ کن با بهترین قیمت | (لیست قیمت 8 ارديبهشت 1403)

دستگاه سرخ کن صنعتی در طیف وسیعی از آشپزخانه ها نظیر هتل ها، بیمارستان ها، تالارهای پذیرایی، رستوران ها، فست فودها و ... کاربرد دارد. وسیله ای که مواد غذایی مختلف از سبزیجات و صیفیجات گرفته تا مرغ و ماهی را با سرعت بالا و حرارتی یکنواخت و متناسب با بافت خوراکی سرخ می کند. نحوه کار سرخ کن بسیار آسان است و نیاز به آشپز ماهر و آموزش دیده ندارد: به این صورت که مواد غذایی داخل سبد ریخته شده و در روغن داغ، شناور و سرخ می شوند. ساختار این دستگاه ساده است و از یک محفظه روغن و یک المنت گرم کننده تشکیل می گردد. علاوه بر اجزای اصلی و پایه ای، اکثر مدل های دستگاه سرخ کن صنعتی مجهز به تایمر و هشداردهنده صوتی، دستگیره جابجایی سبد داخل روغن، فیلتر بو برای جلوگیری از پیچیدن بوی روغن داغ در فضا، فیلتر روغن برای گرفتن چربی اضافه غذا و سیستم کنترل درجه حرارت هستند.

انواع سرخ کن صنعتی

انواع سرخ کن صنعتی بر اساس ابعاد دستگاه، با روغن یا بدون روغن بودن، ظرفیت مخزن روغن، تعداد سبد یا لگن، نوع سبد (ساده یا چرخشی بودن)، وجود یا فقدان کابین، برقی یا گازی بودن، ایستاده یا رومیزی بودن و ... متفاوت هستند. مهم تر از این تفاوت ها، نوع مواد غذایی سرخ شونده است که بر شکل و ساختار دستگاه اثر می گذارد؛ مثلا فرم و ظاهر سرخ کن صنعتی سبزی و پیاز شباهت بسیار کمی به دستگاه سرخ کن صنعتی کنتاکی دارد و به تبع آن، قطعات داخلی مورد استفاده نیز متفاوت هستند.

سرخ کن صنعتی بدون روغن

برخی از جدیدترین نمونه های دستگاه سرخ کن صنعتی بدون نیاز به روغن و با استفاده از فن آوری جریان سریع هوا (Rapid Air) کار می کنند. این فن آوری هوای داغ را در اطراف شبکه فلزی سبد به گردش در می آورد و مواد داخل سبد را به این شیوه پخته یا کبابی می کند. چکه نکردن روغن، چرخان بودن سبد، جدا شوندگی سرخ کن و سهولت شست و شوی آن، پنجره شیشه ای که فرآیند سرخ کردن را بشود با آن دید، وجود نمایشگر ال سی دی و ... ویژگی هایی هستند که هرچند قیمت را تا حدی بالا می برند اما بیش از آن کیفیت کار را افزایش می دهند.

نکات مهم برای خرید سرخ کن صنعتی

در هنگام خرید و فروش سرخ کن صنعتی به جنس و برخی جزئیات حائز اهمیت توجه کنید؛ مثلا از آن جایی که استنلس استیل در مقایسه با سایر آلیاژها کمتر دچار خوردگی می شود، انتخاب مناسب تری برای دستگاه سرخ کن صنعتی است یا وجود «نقطه سرد» در کف دیگ از لکه دار شدن آن و فساد زودهنگام روغن جلوگیری می کند و یا دارا بودن تایمر یک مزیت محسوب می گردد. یادآوری این نکته پیش از خرید و فروش سرخ کن صنعتی می تواند مفید باشد که عموم مردم به دلایل بهداشتی و حفظ سلامت بدن، تمایل کمی به استفاده از غذای پر روغن دارند. بنابراین توصیه می شود سراغ مدل های جدیدی بروید که جذب روغن آنها به حداقل رسیده یا بعضا بدون نیاز به روغن، کار سرخ کردن مواد را انجام می دهند.

قیمت سرخ کن صنعتی

قیمت سرخ کن صنعتی رنج وسیعی را در بر می گیرد و از زیر یک میلیون تا چند ده میلیون متغیر است و این به خاطر گستردگی مدل ها و تنوع امکانات و کارکردهای آنهاست؛ به عنوان مثال برخی مدل ها مثل سرخ کن ریلی تمام اتوماتیک از قیمت نسبتا بالایی برخوردار هستند. به طور کلی قیمت سرخ کن صنعتی که در ایران تولید و طراحی شده، در مقایسه با نمونه های خارجی مثل انواع سرخ کن شرکت هنی پنی از بهای ارزان و مقرون به صرفه ای برخوردار است.

خرید سرخ کن صنعتی

همانگونه که گفته شد سرخ کن صنعتی می تواند ارزان، نیمه ارزان و گران باشد و این بستگی به کارکرد، ظرفیت، مزایا و معایب و برند شرکت تولیدکننده دارد. مشاوران فروشگاه اینترنتی کابان تجهیز شما را در انتخاب مدلی متناسب با نوع کسب و کارتان راهنمایی می کنند. از اینرو می توانید با ما تماس گرفته و بهترین انتخاب را داشته باشید. در کابان تجهیز فروش سرخ کن صنعتی به دو شکل اینترنتی و حضوری صورت می گیرد و تمامی دستگاه ها دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستند.

10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()