0
02166009000 - 09122200108 سفارش خرید
02166009000 - 09122200108 سفارش خرید
>> >> >>
جستجوی پیشرفته
جستجو در نتایج
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
جستجو بر اساس نوع
جستجو بر اساس سازنده
کالا برای:

چاقوی کباب ترکی

مرتب سازی بر اساس : پربازدید ترین حراجی جدیدترین ارزان ترین گرانترین فقط کالاهای موجود :

خرید و فروش انواع چاقوی کباب ترکی با بهترین قیمت | (لیست قیمت 1 ارديبهشت 1403)

چاقوی کباب ترکی یا چاقو دونر کباب یکی از کاربردی‌ترین ابزارهای صنعت غذایی است که در اکثر رستوران‌ها، فست‌فودها و تمام مراکزی که با تهیه و توزیع غذای معروف کباب ترکی سروکار دارند، مورد استفاده قرار می‌گیرد. به این غذا اصطلاحا دونر یا دنر یا شاورما نیز می‌گویند و به همین خاطر به چاقو برش کباب ترکی ممکن است چاقو دونر کباب هم گفته شود. این غذای خوش‌مزه و لذیذ از تکه‌های گوشت یا مرغ تهیه می‌شود که ابتدا آن‌ها را لایه‌لایه کرده و وارد یک سیخ عمودی در دستگاه‌های پخت کباب ترکی مثل دستگاه کباب ترکی سه‌شعله، دستگاه کباب ترکی شیشه‌ای، دستگاه کباب ترکی چرخان، دستگاه کباب ترکی گازی و... می‌کنند تا پخته شوند. کار چاقوی کباب ترکی از اینجا شروع می‌شود، چرا که باید با استفاده از چاقو دونر کباب از بالا لبه‌های پخته‌شده ورق‌های گوشت را به‌صورت یکدست و بدون ریز شدن برش داد؛ ازاین‌رو طول چاقو کباب ترکی باید بلند باشد. در واقع اگر از چاقویی کوتاه برای این کار استفاده شود، هم ساختار لایه‌های گوشت درون دستگاه برهم می‌خورد و هم تکه‌های نامناسبی از کباب ترکی به‌ دست می‌آید. حتی جهت افزایش دقت در برش کباب ترکی، دستگاه چاقو کباب ترکی نیز ساخته شده است که عملکردش برقی بوده و به آن چاقو دونر برقی هم گفته می‌شود؛ در قسمت انواع چاقوی کباب ترکی به‌طور مفصل به چاقو برقی کباب ترکی پرداخته شده است. اما نوع دستی و متداول چاقو برش کباب ترکی تیغه‌ای تیز از جنس فولاد یا استیل داشته که خصوصیت ویژه‌ آن طول بلندش است. در برخی از مدل‌ها طول تیغه 56 سانتی‌متر بوده و در بعضی از آن‌ها طول تیغه به 63 سانتی‌متر هم می‌رسد. طبعا یک چاقوی کباب ترکی ارزان دارای تیغه فولادی است و عموما خرید و فروش چاقوی کباب ترکی با تیغه استیل بیشتر انجام می‌شود، زیرا بهداشتی بوده و به‌راحتی شسته می‌شود. هرچند قیمت چاقوی کباب ترکی استیل گران بوده و بیشتر از نوع فولادی آن است.

چاقوی کباب ترکی برای برش گوشت خام نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد، علی‌الخصوص برش تکه‌های اولیه‌ای که برای آماده‌سازی کباب ترکی انجام می‌شود. دسته چاقو دونر کباب نیز کاملا ارگونومیک طراحی شده تا باعث خستگی دست کاربر نشود. افراد حرفه‌ای باید از چاقوی کباب ترکی استفاده کنند، زیرا نیاز به دقت و سرعت‌عمل بالایی دارد. همچنین دسته چاقو برش کباب ترکی با مقاومت بالایی در برابر حرارت ساخته می‌شود که البته چندان بی‌تأثیر هم در قیمت چاقوی کباب ترکی نیست. علت بلندی و تیزی تیغه چاقو کباب ترکی این است که برش تکه‌های گوشت باید ظریف و نازک صورت بگیرد تا آن طعم واقعیشان احساس شود، همچنین باید انواع چاقو کباب ترکی برش گوشت را از بالا تا پایین به یک اندازه انجام دهند. توجه به این نکات ریز قبل از خرید و فروش چاقوی کباب ترکی ضروری است. بنابراین با توجه به اینکه نکات حساس و مهمی باید در ساخت چاقو کباب ترکی رعایت شود، در اندیشه خرید یک چاقوی کباب ترکی ارزان بودن، منطقی نیست و این کیفیت چاقو برش کباب ترکی است که باید حرف اول را بزند.

خرید و فروش چاقوی کباب ترکی

خرید و فروش چاقوی کباب ترکی در فروشگاه‌های سطح شهر و البته در فروشگاه‌های اینترنتی نیز صورت می‌پذیرد و بازار گسترده‌ای را در صنعت تجهیزات غذایی به خود اختصاص داده است. برای خرید و فروش چاقوی کباب ترکی فروشگاه‌های اینترنتی بهترین گزینه هستند؛ چرا که امکان مشاوره، بررسی و مقایسه انواع چاقوی کباب ترکی در آن‌ها وجود داشته و همچنین قیمت‌ چاقوی کباب ترکی نیز در آن‌ها ارزان‌تر است؛ زیرا با ایجاد فضایی رقابتی، سعی در نازل کردن قیمت اجناس مختلف دارند تا مشتریان فراوانی را به سمت خرید چاقوی کباب ترکی سوق دهند.

قیمت چاقوی کباب ترکی

قیمت چاقوی کباب ترکی به عوامل مختلفی بستگی دارد، دستی یا برقی بودن، جنس تیغه، طول تیغه، جنس دسته و شرکت سازنده از جمله عوامل تأثیرگذار بر روی قیمت چاقوی کباب ترکی هستند. در فروشگاه‌های اینترنتی قیمت انواع چاقو کباب ترکی به‌تفکیک بر روی هر مدل مشخص شده و کاربران به‌راحتی می‌توانند آن‌ها را مشاهده کنند. فروشگاه کابان تجهیز همواره سعی کرده با ایجاد فضایی رقابتی قیمت تمامی اجناس خود علی‌الخصوص دستگاه چاقو کباب ترکی را به نازل‌ترین حد ممکن کاهش دهد تا متقاضیان خرید چاقوی کباب ترکی به‌هنگام مشاهده قیمت‌ها حس خوبی را تجربه کنند.

انواع چاقوی کباب ترکی

انواع چاقوی کباب ترکی را می‌توان به دو دسته کلی چاقو برقی کباب ترکی و چاقو دستی کباب ترکی تقسیم کرد. چاقو دونر برقی از یک تیغه صاف و یک تیغه دندانه‌ای تشکیل شده‌ که با روشن شدنش تیغه دندانه‌ای به‌حرکت در آمده و اقدام به برش کباب می‌کند. مجدد چاقو برقی کباب ترکی به دو دسته چاقو برقی باسیم و چاقو برقی بی‌سیم یا شارژی تقسیم می‌شود که نوع بی‌سیم دستگاه چاقو کباب ترکی از باتری تغذیه می‌کند. نکته جالب در مورد چاقو دونر برقی این است که ضخامت برش آن قابل تنظیم است و می‌توان با استفاده از آن تکه‌ گوشت‌های دلخواهی را برش داد. موتور چاقو برقی کباب ترکی با برق شهری 220 ولت کار می‌کند و نوع بی‌سیم آن نیز با همین برق شارژ می‌شود. سیم چاقو دونر برقی در نوع باسیم نیز بلند بوده و فضای مانور کاربر را محدود نمی‌کند. انواع چاقوی کباب ترکی دستی نیز فقط در طول تیغه و جنس تیغه و گاها در جنس دسته با هم تفاوت دارند. درمجموع یک دستگاه چاقو کباب ترکی سرعت‌عمل را بسیار بالا برده و در رستوران‌ها یا فست‌فودهای شلوغ کارایی فراوانی نسبت به نوع دستی دارد؛ ضمن آنکه با وجود نوع برقی دیگر نیازی به یک برش‌دهنده ماهر نیست و افراد مبتدی هم می‌توانند کباب ترکی را برش دهند. لازم به ذکر است که به‌هنگام خرید چاقوی کباب ترکی نوع برقی، به‌هیچ‌وجه نگران مسائل بهداشتی نباشید؛ چرا که تیغه‌های آن به‌سهولت از دستگاه جدا می‌شوند و قابل شست‌وشو هستند.

چاقوی کباب ترکی ارزان

چاقوی کباب ترکی ارزان را به‌آسانی می‌توان در فروشگاه کابان تجهیز پیدا کرد؛ چرا که با ایجاد بازاری رقابتی، نازل‌ترین قیمت‌ها را ارائه کرده است. اما این بدان معنا نیست که کیفیت چاقوهای عرضه شده در این فروشگاه پایین بوده و بعد از خرید چاقوی کباب ترکی از این فروشگاه بزرگ مشکلی برای آن به وجود خواهد آمد، در واقع چاقوی کباب ترکی ارزان در این فروشگاه عرضه می‌شود به‌دلیل اینکه فضای خرید و فروش آن رقابتی است.

10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()