0
02166009000 - 09122200108 سفارش خرید
02166009000 - 09122200108 سفارش خرید
>> >> >>
جستجوی پیشرفته
جستجو در نتایج
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
کالا برای:

دستگاه بستنی ساز

مرتب سازی بر اساس : پربازدید ترین حراجی جدیدترین ارزان ترین گرانترین فقط کالاهای موجود :

خرید و فروش انواع دستگاه بستنی ساز با بهترین قیمت | (لیست قیمت 7 ارديبهشت 1403)

دستگاه بستنی ساز کارکرد و وظیفه مشخصی دارد؛ این دستگاه شیر، شکر، اسانس و سایر مخلفات را می گیرد و یک بستنی خوش طعم تحویل می دهد. احتمالا برایتان پیش آمده که به کالری بالای بستنی های تولیدی کارخانه ها فکر کنید و از خریدشان منصرف شوید، یا از روش های خانگی ساخت بستنی استفاده کنید و از نتیجه به دست آمده راضی نباشید. غالبا ساخت بستنی بدون استفاده از تکنولوژی های جدید نتیجه دلخواه را به دنبال نمی آورد و بستنی دست ساز معمولا از قوام کافی برخوردار نمی شود. تصور عمومی از دستگاه بستنی ساز یک دستگاه بستنی قیفی ساز است که در ورودی بستنی فروشی، آبمیوه فروشی و ویتامینه قرار داده شده و بستنی دو رنگ وانیلی و شکلاتی به دست کودکان می دهد اما این تنها یکی از نمونه های دستگاه بستنی سازی است؛ بستنی ساز آیس پک که ترکیبی از میوه و بستنی و اسمارتیز و چیپس شکلات را به بستنی تبدیل می کند، بستنی ساز محلی که شیر و خامه و ثعلب و زعفران را قوام می دهد و دستگاه جلاتو ساز که به تازگی شناخته شده و استفاده می شود. دستگاه جلاتو ساز با کاستن از حجم هوای موجود در بستنی و غلیظ و کشدار کردن آن، سطح کیفیت بستنی جلاتو را در مقایسه با بستنی معمولی افزایش می دهد.

انواع دستگاه بستنی ساز

دستگاه بستنی ساز در دو نوع با فریزر و بدون فریزر عرضه می شود. در نوع بدون فریزر پس از آماده سازی مواد اولیه داخل دستگاه، باید مخزن را داخل فریزر قرار دهید تا یخ بزند یا اصطلاحا ببندد. مدلهای  فریزردار مجهز به کمپرسور هستند و تولید صدا می کنند اما با وجود آن، نیاز به قرار دادن مخزن بستنی در فریزر نیست. همچنین برخی از انواع دستگاه بستنی ساز رومیزی و خانگی هستند که ظرفیت مخزن آنها در حدود 1 تا 2 لیتر است که در مقایسه با بستنی ساز صنعتی بسیار کمتر است. لازم است بدانید صنعت بستنی و بستنی سازی یک صنعت رو به گسترش است و انتظار می رود همچنان مدل های جدیدی از بستنی ساز ها به بازار ایران وارد شوند. 

قیمت دستگاه بستنی ساز
قیمت دستگاه بستنی سازی که در ایران تولید و عرضه شود چندان بالا نیست؛ خصوصا اگر کارکرد بستنی ساز خریداری شده تجاری باشد، مزایای استفاده از آن مقرون به صرفه محسوب می شود. قیمت بستنی سازهای داخلی متناسب با وسع مالی خریداران بالقوه بازار ایران تعیین می شود و از آن جایی که بستنی خوراکی محبوب و پرطرفداری محسوب می شود، هر میزان هزینه برای خریداری آن در بازه زمانی کوتاه برگشت پذیر است.

دستگاه بستنی ساز ارزان
قیمت این دستگاه بستگی به نوع کاربری آن دارد؛ دستگاه بستنی ساز صنعتی چون از کارکرد تجاری برخوردار است و سودده و پر بازده می باشد،  قیمت بالاتری دارد، اما بستنی ساز خانگی به جهت دارا بودن ابعاد کوچکتر و ساختار ساده تر، دستگاهی نسبتا ارزانتر به حساب می آید. دستگاه بستنی ساز ارزان و باکیفیت را پس از مشورت با مشاوران فروشگاه اینترنتی کابان تجهیز سفارش داده و خریداری کنید.

خرید و فروش دستگاه بستنی ساز

خرید و فروش دستگاه بستنی ساز در کافی شاپ ها، مغازه های ویتامینه و آبمیوه فروشی ها به شکل تصاعدی افزایش می یابد و این علاوه بر محبوب بودن بستنی، به ورود دسرهای بین المللی به منوهای کافی شاپی بر می گردد که عمدتا با بستنی تهیه و آماده می شوند. پیش از خرید و فروش دستگاه بستنی ساز بهتر است وضعیت منطقه کسب و کار خود را از لحاظ تعداد آبمیوه فروشی ها، ویتامینه ها و بستنی فروشی ها بسنجید تا یک انتخاب خاص و پربازده انجام دهید.

10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()