0
02166009000 - 09122200108 سفارش خرید
02166009000 - 09122200108 سفارش خرید
>> >> >>
جستجوی پیشرفته
جستجو در نتایج
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
جستجو بر اساس نوع
جستجو بر اساس سازنده
بر اساس سایز خروجی
کالا برای:

چرخ گوشت صنعتی

مرتب سازی بر اساس : پربازدید ترین حراجی جدیدترین ارزان ترین گرانترین فقط کالاهای موجود :

چرخ گوشت صنعتی | خرید و فروش انواع چرخ گوشت صنعتی (لیست قیمت 31 فروردين 1403)

چرخ گوشت صنعتی از سری تجهیزات پرکاربرد مخصوص آشپزخانه‌های صنعتی و بزرگ اعم از: رستوران ها، کارخانجات، فرآورده های پروتئینی، بیمارستان ها و سایر مراکز با حجم کاری بالا به شمار می آید. عموما بیشتر کسب و کارهای فعال در زمینه صنایع غذایی که با گوشت سروکار دارند، از خرید چرخ گوشت صنعتی ناگزیرند. چرخ گوشت صنعتی با دو عملکرد متفاوت در موتور چرخ گوشت صنعتی گیربکسی و چرخ گوشت صنعتی تسمه ای را به وجود آورده است. که هر کدام با شیوه ای مشابه عمل چرخ کردن گوشت را انجام می دهند اما نوع موتور با هم متفاوت است و بعضا کاربری های گوناگونی دارد. چرخ گوشت صنعتی نمونه ای بزرگ از چرخ گوشت خانگی بوده، تنها با این تفاوت که چرخ گوشت صنعتی قادر است به صورت روزانه حجم بالایی از گوشت را چرخ کرده و در اختیار شما قرار دهد. علاوه براین از نظر ظاهری نیز چرخ گوشت صنعتی تنها سایزی بزرگ تر دارد که مانند مدل های خانگی ظرافت نداشته و بیشتر به قدرت و نحوه عملکرد دستگاه دقت شده است.

انواع چرخ گوشت صنعتی از حیث ظاهری دارای دو نوع چرخ گوشت صنعتی ایستاده و چرخ گوشت صنعتی رومیزی است. عموما انواع چرخ گوشت صنعتی ایستاده کاربرد بیشتری دارد و با توجه به وزن بالا، دستگاه مجهز به چرخ بوده که می توانید آن را حرکت داده و برای ثابت نگه داشتن نیز چرخ ها دارای ترمز می باشد. در سوی دیگر چرخ گوشت رومیزی را اغلب در قصابی ها و غذاخوری ها به کار می برند و از آن با نام چرخ گوشت قصابی هم یاد می شود. چرخ گوشت صنعتی یخچالدار نوعی دیگر از انواع چرخ گوشت صنعتی است که برای مشاغلی حساس با رعایت موارد بهداشتی بیشتر مورد استفاده بوده و به شما این امکان را می دهد، گوشت با حجم بالا را در بهترین شرایط بهداشتی چرخ کنید و نگهداری کنید؛ به همین علت طعم و ظاهر گوشت چرخ شده با این چرخ گوشت های صنعتی کاملا حفظ خواهد شد. یکی از ویژگی های انواع چرخ گوشت صنعتی سیستم خنک کننده آن است که موجب می شود تا هنگام فعالیت بیش از حد دستگاه، مانع از داغ شدن موتور چرخ گوشت شده و همین امر راندمان دستگاه را بالا می برد.

چرخ گوشت صنعتی باید از قدرت، دوام و طول عمر بالایی برخوردار باشد که می توان گفت یکی از ویژگی های اصلی هر نوعی از چرخ گوشت است؛ از مهم ترین اجزا و قطعات چرخ گوشت صنعتی می توان به جنس تیغه، پنجره، مارپیچ و بدنه آن اشاره کرد که در قیمت چرخ گوشت صنعتی اثر بسیاری دارد و اغلب از فولاد ضدزنگ (استیل ضدزنگ) ساخته می شود. زیرا مقاومت بالایی در برابر زنگ زدگی و خوردگی دارد و نمونه استیل آن را به اصطلاح استیل نگیر نیز تلقی می کنند. به همین علت جنس بدنه و تیغه انواع چرخ گوشت صنعتی علاوه بر این که رابطه ای مستقیم با طول عمر دستگاه دارد و به مرور زمان کند نخواهد شد، بلکه از لحاظ بهداشتی دارای استاندارد های لازم بوده و مانع از ترکیب مواد مضر با ماده غذایی می شود. خرید چرخ گوشت صنعتی اصولا با توجه به ظرفیت کاری و میزان حجم گوشت مورد نیاز به صورت روزانه برای چرخ کردن بستگی دارد؛ مشاغلی که به طور دائم و روزمره به حجم بالایی از گوشت چرخ شده نیاز دارند، اقدام به خرید چرخ گوشت صنعتی می‌کنند.

برای این که بتوانید مدت ها بدون مشکل، از چرخ گوشت صنعتی استفاده کنید، باید مواردی را رعایت کنید؛ رعایت نکردن این موارد منجر به کند شدن تیغه ها و در نهایت ارائه گوشت چرخ کرده بی‌کیفیت خواهد شد. به یاد داشته باشید که فعالیت چرخ گوشت خالی، باعث افزایش دور موتور و فرسودگی قطعات می شود. هنگام استفاده از چرخ گوشت از فعالیت مداوم آن خودداری نموده و پس از 15 الی 20 دقیقه، به مدت 5 ثانیه دستگاه را خاموش کنید؛ این وقفه از فشار به موتور چرخ گوشت جلوگیری خواهد کرد و عملکرد آن را بهتر می کند. از خرد یا چرخ کردن مواد غذایی مانند: پیاز و سبزیجات به دلیل نفوذ آب به داخل موتور و قطعات دستگاه که باعث فرسایش آن ها خواهد شد، خودداری کنید. در صورتی که نیاز مبرم به چرخ کردن گوشت همراه با پیاز دارید، نمونه های از چرخ گوشت صنعتی وجود دارد که به راحتی خواسته شما را برآورده خواهد کرد؛ برای مثال: چرخ گوشت تسمه ای ایستاده الکتروکار مدل EC-16 با سایز 32 گزینه ای مناسب مختص این کار است. در بحث کیفیت نیز می توان از انواع چرخ گوشت ایتالیایی به عنوان باکیفیت ترین انواع چرخ گوشت نام برد. 

خرید و فروش چرخ گوشت صنعتی

خرید و فروش چرخ گوشت صنعتی نیاز به تجربه و شناخت دستگاه دارد؛ از این رو شما مشتری گرامی می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی کابان تجهیز با عملکرد و انواع چرخ گوشت صنعتی آشنا شوید. آنها را با هم مقایسه کنید. مزایا و معایب چرخ گوشت گیربکسی و چرخ گوشت تسمه ای را مطالعه کنید. و در صورت لزوم برای خرید دقیق از مشاوران ما کمک بگیرید. امکان خرید و فروش چرخ گوشت صنعتی در این فروشگاه به صورت آنلاین و غیر حضوری برای شما فراهم شده است. فروشگاه کابان تجهیزات علاوه بر خرید و فروش انواع چرخ گوشت قصابی و صنعتی، تعمیر چرخ گوشت را نیز برعهده می گیرید. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره چگونگی تعمیر انواع چرخ گوشت با ما در تماس باشید.

قیمت چرخ گوشت صنعتی

اختلاف قیمت چرخ گوشت صنعتی امری آشکار بوده که با توجه به: برند، سایزبندی، عملکرد دستگاه که چرخ گوشت گیربکسی یا چرخ گوشت تسمه ای باشد و ... متغیر است. با توجه به این که انواع چرخ گوشت صنعتی دارای خصوصیاتی متفاوت از چرخ گوشت خانگی بوده و قادر است حجم بالایی از گوشت را چرخ کرده و در اختیار شما قرار دهد، بنابراین قیمت چرخ گوشت صنعتی متفاوت از انواع دیگر این دستگاه است. در عین حال توجه داشته باشید که نمونه های خارجی و بخصوص چرخ گوشت ایتالیایی از بهترین انواع موجود در بازار است. اما اگر بحث تعمیر چرخ گوشت و موجود بودن قطعات یدکی به میان کشیده شود، اولویت و ارجحیت با انواع چرخ گوشت ایرانی و تولید داخل خواهد بود.

انواع چرخ گوشت صنعتی

انواع چرخ گوشت صنعتی در برندهای معتبر ایرانی و خارجی یافت می شود و همین تنوع موجب انتخاب هرچه راحت تر شما، هنگام خرید چرخ گوشت خواهد شد. انواع چرخ گوشت صنعتی همچنین دارای سایزبندی و در مدل های چرخ گوشت صنعتی ایستاده و چرخ گوشت صنعتی رومیزی بوده که این امکان را به شما می دهد تا با توجه به ظرفیت کاری اقدام به تهیه دستگاه نمایید. چنانچه پیشتر اشاره شد، دو نوع از رایج ترین انواع چرخ گوشت صنعتی نوع چرخ گوشت گیربکسی و چرخ گوشت تسمه ای است که برای شناخت انواع چرخ گوشت صنعتی بسیار لازم می آید. همچنین در این میان انواعی از چرخ گوشت رومیزی وجود دارد که مخصوص قصابی های تولید می شود و به همین دلیل به آنها چرخ گوشت قصابی می گویند.

چرخ گوشت صنعتی ارزان

قیمت در کنار کیفیت، یکی از عوامل موثر حین خرید اینترنتی چرخ گوشت صنعتی به حساب می آید؛ بنابراین اگر چرخ گوشت صنعتی ارزان با خصوصیات مورد نظر تان را یافتید، قبل از خرید اینترنتی چرخ گوشت صنعتی به فروشگاهی که قصد خرید دستگاه را دارید، دقت نمایید. فروشگاه اینترنتی کابان تجهیز یکی از فروشگاه های معتبر و اطمینانی در زمینه فروش اینترنتی چرخ گوشت صنعتی می باشد که چرخ گوشت صنعتی ارزان را با کیفیت بسیار بالا به شما مشتری گرامی عرضه می دارد.

9 / 10
از 40 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()