0
02166009000 - 09122200108 سفارش خرید
02166009000 - 09122200108 سفارش خرید
>> >> >>
جستجوی پیشرفته
جستجو در نتایج
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
جستجو بر اساس نوع
جستجو بر اساس سازنده
بر اساس سایز
کالا برای:

دستگاه سوسیس پرکن

مرتب سازی بر اساس : پربازدید ترین حراجی جدیدترین ارزان ترین گرانترین فقط کالاهای موجود :

سوسیس پرکن | خرید و فروش انواع دستگاه سوسیس پرکن با بهترین قیمت (لیست قیمت 1 ارديبهشت 1403)

دستگاه سوسیس پر کن یا سوسیس زن به دستگاه سوسیس ساز (Sausage filler) هم معروف است که با کمک آن می‌توان فرآورده‌ای گوشتی با نام سوسیس تولید کرد. سوسیس پر کن صنعتی یکی از تجهیزات آشپزخانه صنعتی شمرده می‌شود. دستگاه سوسیس پر کن دارای دو دسته بندی کلی سوسیس پر کن برقی و سوسیس پر کن دستی است. سوسیس ساز برقی بیشتر در کارخانه‌های بزرگ برای تهیه و تولید مواد پروتئینی، غذاهای آماده استفاده می‌شود. دستگاه سوسیس پر کن دستی هم در آشپزخانه‌های صنعتی کوچک، خانه ها، رستوران ها، هتل‌ها و... کاربرد دارند. جنس بدنه و اجزای این دستگاه در مدل ها و برندهای مختلف متفاوت است. اما اغلب بهتر آن است که جنس هر سوسیس ساز از استیل باشد. چراکه بهداشتی تر است. بهتر است بدانید تولیدکنندگان ایتالیایی در تولید این دستگاه پیشتاز هستند و ایران نیز در زمینه تولید سوسیس پرکن تولیدات خوبی داشته است.

سوسیس در تمامی کشورها علاقه مندان زیادی دارد و در بعضی از کشورها جزو غذای مورد علاقه و اصلی آنها به حساب می‌آید. دستگاه سوسیس پرکن سوسیس خام تولید می کند و طراحی جدید این دستگاه در بهداشت، تمیزی، ایمنی و... تولید این ماده غذایی بسیار مؤثر است. دستگاه سوسیس ساز در مدل های مختلف با توجه به خدمات و محصولاتی که ارائه می‌دهد بسیار مناسب، ارزان و مقرون ‌به‌صرفه است. دستگاه سوسیس پرکن دارای یک قاب، قیف تغذیه، مخزن سوخت، سیستم عامل هیدرولیک، سیستم الکتریکی و... است. این دستگاه قابلیت تنظیم سایز سوسیسی که می خواهید تولید کنید را دارد. دستگاه سوسیس پرکن در مدل های جدید، کیفیت مواد اولیه تولید سوسیس را از بین نمی برد. سوسیس پر کن رومیزی و سوسیس پر کن ایستاده از انواع دستگاه سوسیس پر کن به شمار می آیند. که بنا به نیازتان می توانید بهترین انتخاب را انجام دهید. فروشگاه اینترنتی کابان تجهیز سعی کرده است مدل های دستگاه سوسیس پر کن در برندهای مختلف را گردآوری کند تا شما بتوانید بهترین برند با بهترین کیفیت را خریداری نمایید. برای انتخاب و خرید دستگاه سوسیس پرکن حتما با مشاوران مجرب کابان تجهیز مشورت کنید.

کابان تجهیز، فروشگاه اینترنتی خرید و فروش انواع دستگاه سوسیس پرکن با بهترین قیمت است. حتی اگر شما رستوران دار نباشید و فردی هستید که علاقه زیادی به خوردن سوسیس دارید و نمی توانید ادویه‌جات مصرف کنید، خرید سوسیس ساز بهترین راهکار برای رسیدن به تولید سوسیس سالم در خانه است. فروشگاه اینترنتی کابان تجهیز خرید سوسیس پر کن را با بهترین قیمت برای شما مهیا کرده است تا بتوانید بهترین مدل از دستگاه سوسیس زن را با توجه به نیازتان بخرید. رستوران ها، کارخانه های تولید فرآورده های غذایی مانند سوسیس با خرید دستگاه سوسیس پرکن برقی ایستاده یا سوسیس پر کن رومیزی ، سرعت عمل بالایی پیدا خواهند کرد و در کمترین زمان تولیدات سالم و زیادی خواهند داشت.

انواع دستگاه سوسیس پرکن

همان طور که اشاره شد انواع دستگاه سوسیس پرکن شامل دستگاه سوسیس پرکن برقی و دستگاه سوسیس پرکن دستی است که هر کدام از آنها دارای مدل های مختلفی مانند سوسیس زن افقی و سوسیس زن عمودی است. توصیه ما به شما این است که در ابتدا مشخص کنید این دستگاه را برای چه مکان و چه حجم کاری در نظر گرفته اید تا بتوانید بهترین انتخاب و خرید را داشته باشید. امروزه برای آشپزخانه های صنعتی اغلب از سوسیس پر کن برقی استفاده می شود. هرچند واحدها و کسب و هایی نیز وجود دارند که نمونه سوسیس پر کن دستی را به دلیل بی نیازی به برق، ترجیح می دهند.

قیمت دستگاه سوسیس پرکن

قیمت دستگاه سوسیس پرکن در مدل های مختلف متفاوت است و چندان هم گران قیمت نیستند. قیمت انواع دستگاه سوسیس پرکن که در کابان تجهیز در نظر گرفته شده اند شرکتی و کاملا به صرفه می باشند. درست است که معیاری مانند قیمت در خرید سوسیس پر کن بسیار اهمیت دارد، اما باید قبل از هر کاری باید به نحوه ساخت و کیفیت آنها توجه نمایید. قیمت سوسیس پر کن داخلی از قیمت نمونه های خارجی بسیار پایین تر است. از حیث کیفیت و کارایی نیز می توان به تولیدات داخلی اتکا کرد.

خرید و فروش دستگاه سوسیس پرکن

خرید و فروش دستگاه سوسیس پرکن در کابان تجهیز انجام می شود. خرید اینترنتی دستگاه سوسیس پرکن از طریق کابان تجهیز در کمترین زمان انجام خواهد شد و فقط کافی است مدل های مختلف این دستگاه را به راحتی بررسی کنید. در زمان خرید و فروش دستگاه سوسیس پرکن به جنس تمام اعضای دستگاه منتخبتان توجه نمایید. جنس اکثر مدل های سوسیس ساز از فولاد ضدزنگ است تا به راحتی شستنی باشد و از عمر مفید طولانی برخودار باشد. به یاد داشته باشید که خرید سوسیس پرکن در این فروشگاه به دو صورت آنلاین و حضوری انجام می شود و راه خرید سوسیس پرکن برای شما هموار خواهد بود.

دستگاه سوسیس پرکن ارزان

خرید دستگاه سوسیس پرکن ارزان برای شما یک امتیاز نیست و شما باید به دنبال خرید سوسیس ساز با کیفیت و کارایی درجه یک باشید تا بتوانید چه در خانه یا چه در کارخانه خود برای مدت ها از آن استفاده نمایید. هنگام خرید دستگاه سوسیس پرکن ارزان حتماً به جنس آلیاژ بدنه آن توجه کنید، زیرا هستند دستگاه‌هایی که کیفیت مرغوبی ندارند و در زمان برخورد مواد غذایی با دستگاه محصول دچار مشکل می‌شود و هزینه های شما به هدر می روند. به این ترتیب مشورت با کارشناسان فروش ما برای رسیدن به خرید بهتر و دقیق تر و ارزان تر را فراموش نکنید.

9 / 10
از 3 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()