0
02166009000 - 09122200108 سفارش خرید
02166009000 - 09122200108 سفارش خرید
>> >> >>
جستجوی پیشرفته
جستجو در نتایج
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
کالا برای:

دستگاه وافل ساز

مرتب سازی بر اساس : پربازدید ترین حراجی جدیدترین ارزان ترین گرانترین فقط کالاهای موجود :

خرید و فروش انواع دستگاه وافل ساز با بهترین قیمت | (لیست قیمت 8 ارديبهشت 1403)

دستگاه وافل ساز یکی دیگر از پرکاربردترین تجهیزات مختص به کافی شاپ ها می باشد که نبودش در این مکان تاثیر چشم گیری بر منوی این مکانها و در نتیجه کاهش مشتری خواهد گذاشت. وافل یکی از محبوب ترین صبحانه ها و یا میان وعده ها در اکثر کشورهای آمریکایی و اروپایی محسوب می گردد و اهمیت آن تا حدی است که در کشور آمریکا و سوئد تاریخ 25 مارس را به این روز نام گذاری کرده و به برپایی جشن در مکان هایی مخصوص می پردازند. این نان یا شیرینی بسیار ترد و لطیف از لحاظ ظاهری شبیه بیسکوییت است و از ترکیب آرد، شکر، تخم مرغ و روغن تهیه می گردد که جهت سرو بر روی آن مربا، شکلات، میوه، خامه، عسل و بستنی قرار می گیرد.

بنابراین وافل ساز را می توان این گونه تعریف کرد که دستگاهی است با قابلیت پخت نوعی کیک که به آن ویفر یا وافل می گویند. هر کافی شاپ با برخورداری از دستگاه وافل می تواند طیف گسترده ای از انواع صبحانه و میان وعده های خوشمزه و پر طرفدار را به منوی خود افزوده و شاهد استقبال بی نظیر مشتری ها باشد.

انواع دستگاه وافل ساز

وافل ساز صنعتی پیچیدگی خاصی ندارد و از صفحاتی که غالبا چدنی یا سرامیکی هستند تشکیل گردیده که خمیر با قرار گرفتن در میان این صفحات طرح دار به شکل وافل درمی آید. در واقع بر روی صفحه دستگاه پنجره هایی وجود دارد که داغ شده و به خمیر شکل می دهند. از اینرو وافل ساز ها را می توان بر اساس تنوع در طرح و شکل صفحات تقسیم بندی کرد. دستگاه وافل ساز مربعی (معمولترین شکل) وافل ساز با طرح کاج، دستگاه وافل ساز گرد یا توپی، دستگاه وافل ساز ماهی، دستگاه وافل ساز سوسیسی و... زیر مجموعه این دستگاه ها می باشند. در حالت کلی عملکرد انواع دستگاه وافل ساز صنعتی کاملا مشابه به هم بوده و به ایفای نقشی واحد می پردازند که آن هم مدرن سازی محیط کار، منوی قوی تر و در نتیجه جذب مشتری بیشتر است.

قیمت دستگاه وافل ساز

در میان تجهیزات کافه و رستوران، وافل ساز دستگاهی گران قیمت به شمار نمی رود و خرید آن به بودجه زیادی نیاز ندارند. البته این روزها با توجه به بالا و پایین شدن نرخ اجناس در بازار داخلی بر اساس نوسانات ارز، شاید نتوان قیمت دستگاه وافل ساز را به طور دقیق اعلام کرد چرا که همواره در حال تغییر می باشد. اما می توان با صراحت اعلام داشت که قیمت دستگاه وافل ساز در فروشگاه اینترنتی کابان تجهیز به نسبت سایر فروشگاه ها مناسب تر و مقرون به صرفه تر در نظر گرفته شده است.

خرید و فروش دستگاه وافل ساز

فروشگاه اینترنتی کابان تجهیز با ایجاد فضای بسیار امن و قابل اعتماد امکان خرید و فروش انواع دستگاه وافل ساز را با بهترین قیمت به صورت حضوری و اینترنتی فراهم آورده است و در نظر دارد تا با ارائه محصلولی با کیفیت به بالا بردن سود در کسب و کار شما کمک قابل توجهی کرده باشد.

اگر قصد تاسیس یک کافه یا کافی شاپ را دارید و یا در صدد مجهز و مدرن کردن محیط کار خود هستید قطعا لازم است تا اطلاعتی هرچند کوتاه در خصوص خرید و فروش دستگاه وافل ساز داشته باشید. چرا که استفاده از این دستگاه می تواند به تنهایی پیشرفت قابل توجهی در حرفه شما ایجاد نماید که نتیجه اش رونق گرفتن کسب و کار و افزایش در آمد می باشد. شما می توانید با مراجعه به سایت کابان تجهیز در قسمت مرتبط با خرید و فروش دستگاه وافل ساز و یا تماس تلفنی با مشاوین آنلاین ما به اطلاعات مرتبط در این خصوص دست یافته و فرایند یک خرید ایده آل را تکمیل نمایید.

10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()