0
02166009000 - 09122200108 سفارش خرید
02166009000 - 09122200108 سفارش خرید
>> >> >>
جستجوی پیشرفته
جستجو در نتایج
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
کالا برای:

چای ساز صنعتی

مرتب سازی بر اساس : پربازدید ترین حراجی جدیدترین ارزان ترین گرانترین فقط کالاهای موجود :

چای ساز صنعتی (لیست قیمت 8 ارديبهشت 1403)

نیاز به نوشیدن چند فنجان یا چند لیوان چای در محیطی کوچک، با وجود یک سماور گازی یا برقی برطرف می‌شود. اما اگر تعداد لیوان‌ها و چای‌خورها به شکلی فزاینده زیاد شود، طبیعتا سماور جوابگو نخواهد بود. اینجاست که پای چای ساز صنعتی، چای ساز برقی یا سماور صنعتی به میان می‌آید. هرجایی که نیاز به نوشیدنی‌های گرم مانند قهوه، نسکافه و چای داشته باشد، نیاز به یک چای ساز صنعتی نیز خواهد داشت. گرم نگه داشتن حجم زیادی از آب، و وجود چندین و چندین قوری، ساختار ویژه‌ای است که این دستگاه صنعتی از آن برخوردار است. اداره، هتل، مکان‌های تفریحی و توریستی، غذاخوری (رستوران)، کافه‌ها، هیئت‌ها، مساجد، کارخانه‌ها و شرکت‌های خصوصی و دولتی همه می‌توانند از جمله مکان‌هایی باشند که چای ساز صنعتی به کارشان می‌آید. از طرف دیگر، آنچه ما ایرانی‌ها خیلی دل‌مان می‌خواهد، چای است!

چای ساز صنعتی را با نام‌های دیگری هم می‌شناسند. سماور صنعتی، چای ساز برقی، چای ساز سازمانی، چای ساز گردشگری و نام‌های دیگری که همگی به هم شباهت دارند و به صورت غیرمستقیم به این اشاره دارند که حجم تهیه چای با این دستگاه زیاد است. از نظر طراحی ظاهری نیز اغلب این چای سازهای صنعتی به یکدیگر شباهت دارند و از مخزنی غالبا مستطیلی و از جنس استیل تشکیل شده‌اند که یک شیر خروجی هم دارد، به علاوۀ جایی برای قرار دادن قوری روی آن.


خرید و فروش چای ساز صنعتی

فروشگاه کابان تجهیز برای هرچه گسترده‌تر کردن فعالیت‌های خود در زمینه خرید و فروش تجهیزات آشپزخانه صنعتی و دستگاه‌های مشابه، چای ساز صنعتی یا همان سماور صنعتی را نیز در فهرست محصولات خود جای داده است. شما می‌توانید به منظور کسب اطلاعات از قیمت، نحوه ارسال و دیگر جزییات این دستگاه‌ها با همکاران ما تماس بگیرید. خرید و فروش چای ساز صنعتی در بازار داخلی به علت استقبال سنتی ایرانیان از نوشیدنیِ چای، همواره از بازار پررونقی برخوردار بوده است.

انواع چای ساز صنعتی

غالبا انواع چای ساز صنعتی در شکل و شمایل به یکدیگر شبیه‌اند و صرفا از حیث ظرفیت و تعداد قوری با هم متفاوت‌اند. با این حال دو نوع از این چای‌سازها در بازار موجودند که هنگام خرید باید به آن دقت کنید. نوعی که با اتصال به لوله آب شهری، به صورت خودکار مخزن چای ساز را پر می‌کند و نمونه‌های دیگری که باید آب را به صورت دستی درون آن ریخت. این ویژگی به سبب خودکار بودن می‌تواند در قیمت چای ساز صنعتی بسیار اثر داشته باشد. انواع دیگر چای ساز صنعتی به تعداد قوری‌ها محدود می‌شود. مدل‌های چای ساز دو قوری، سه قوری و چهار قوری از متداول‌ترین انواع چای ساز صنعتی به حساب می‌آیند. از طرف دیگر از حیث ظرفیت، انواع 23 لیتری، 33 لیتری و 44 لیتری نیز مرسوم‌ترین آنها به حساب می‌آیند. البته ظرفیت‌های کمتر هم می‌توان در بازار پیدا کرد، با این حال، این اعداد و این ظرفیت‌ها بسیار رایج هستند.

قیمت چای ساز صنعتی

قیمت هر دستگاهی بستگی به فاکتورهای بسیاری دارد و قیمت چای ساز صنعتی نیز از این قاعدۀ ازلی و ابدی مستثنی نیست. فاکتورهایی مانند حجم مخزن، که عموما 23 لیتری کوچک‌ترین آنها است و با دو قوری همراه است، داشتن المنت، اتصال به لوله‌ آب شهری و خودکار پر شدن مخزن یا دستی بودن این فرآیند، سوئیچ خودکار، خاموش شدن چای‌ساز پس از جوش آمدن آب، برخورداری از ترموستات و امکان تنظیم درجه و قابلیت‌های دیگر از مواردی هستند که بود و نبودشان در قیمت چای ساز صنعتی اثر خواهد داشت. این در حالی است که از برند و کشور سازنده سخنی به میان نیاورده باشیم. در بازار داخلی کنونی کشور اغلب چای سازهای صنعتی محصول کشور ترکیه هستند و به سبب وارداتی بودن قیمتی بیشتر از نمونه‌های داخلی دارند.

10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()