0
02166009000 - 09122200108 سفارش خرید
02166009000 - 09122200108 سفارش خرید
>> >> >>
جستجوی پیشرفته
جستجو در نتایج
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
جستجو بر اساس نوع
جستجو بر اساس سازنده
کالا برای:

دستگاه سبزی خردکن

مرتب سازی بر اساس : پربازدید ترین حراجی جدیدترین ارزان ترین گرانترین فقط کالاهای موجود :

خرید و فروش انواع دستگاه سبزی خردکن با بهترین قیمت | (لیست قیمت 5 ارديبهشت 1403)

دستگاه سبزی خردکن دارای دو بخش اصلی موتور و مخزن است. برای خرد کردن سبزی باید سبزی را درون مخزن ریخته تا دستگاه کار خود را انجام دهد. بدنه دستگاه‌ سبزی خردکن از جنس های مختلفی ساخته می شود و آلومینیوم و استیل ضدزنگ برترین آنهاست. سبزی خرد کن انواع مختلفی دارد و برای خرد کردن سبزی در حجم بالا گزینه مناسبی است. سبزی خرد کن سطلی و بشقابی از جمله آنند. البته سبزی خرد کن سطلی در دو نوع صنعتی و خانگی موجود است. استفاده از این دستگاه سبب می شود در زمان نیز صرفه‌جویی کنید. برای اینکه بتوانید مدت زمان زیادی از دستگاه سبزی خرد کن برای خرد کردن حجم بالایی از سبزی استفاده کنید، باید دقت کرده تا موتور دستگاه انتخابی شما قسمتی برای تهویه نیز داشته باشد تا دچار خرابی و مشکل نشود. استفاده از دستگاه سبزی خردکن برای هر آشپزخانه بزرگ، کارخانه، رستوران و حتی مصارف خانگی لازم است. سبزی خرد کن خانگی برای خانه نیز بسیار مناسب بوده و کمک حال خانم های خانه‌دارخواهد بود. حتی کسب و کارهای کوچک محلی نیز از انواع سبزی خرد کن سطلی برای ارائه خدمات به همسایگان و ساکنین محلی استفاده می کنند.

‌با در اختیار داشتن سبزی خرد کن برقی افراد می توانند همیشه با سلیقه و وسواس خود سبزی تازه داشته باشند و سبزی ها را به هر اندازه که می خواهند بدون آب و له شدگی خرد کنند. سبزی خرد کن صنعتی به کیفیت غذای رستوران دارها و کارخانه ها کمک می کند، بدون دخالت دست و آلودگی، سبزی ها را خرد و برای استفاده آماده کنند. فروشگاه اینترنتی کابان تجهیز، انواع دستگاه سبزی خرد کن صنعتی را گردآوری کرده است که از میان مدل های متنوع این دستگاه می توانید با توجه به نیازتان بهترین خرید را بکنید.

دستگاه سبزی خردکن حاصل تکنولوژی جدید امروزی است که کمک می کند تا در زمان شما صرفه جویی شود. این دستگاه خرد کردن انواع سبزی را برای شما به بهترین شکل انجام خواهد داد. کابان تجهیز، فروشگاه اینترنتی خرید و فروش انواع دستگاه سبزی خردکن صنعتی با بهترین قیمت است. این دستگاه در انواع مختلف با برق کار می کند و مهم ترین نکته ای که در زمان خرید دستگاه سبزی خردکن باید توجه کنید، قدرت موتور و حجم این دستگاه است. البته در انواع دستگاه سبزی خردکن خانگی مدل های دستی نیز موجودند که بدون برق‌ کار می کنند. البته سبزی خرد کن سطلی را باید پرفروشترین نوع سبزی خرد کن خانگی دانست. کابان تجهیز، فروشگاه اینترنتی خرید و فروش انواع دستگاه سبزی خردکن با بهترین قیمت کمک می کند تا شما بتوانید بنا به نیازی که دارید بهترین خرید سبزی خرد کن را انجام دهید و مدت ها از آن استفاده کنید. اگر قرار است مدت زمان طولانی در حجم بالایی از سبزی خرد کن استفاده کنید، قدرت موتور کم این دستگاه سبب داغ شدن آن شده و زودتر از انتظارتان عمر این وسیله تمام خواهد شد. به این ترتیب به حجم سبزی و ظرفیت و قدرت دستگاه توجه کنید.

انواع دستگاه سبزی خردکن

سبزی خرد کن صنعتی و سبزی خرد کن خانگی تقسیم بندی کلی انواع دستگاه سبزی خردکن است که همین دو دسته شامل زیرگروهایی مانند: سبزی خرد کن بشقابی و سبزی خرد کن سطلی هستند. در بعضی از انواع سبزی خرد کن بشقابی چرخ نیز تعبیه شده است که کار جابه‌جایی دستگاه را در فضاهای بزرگ راحت تر می کند. سبزی خرد کن در کشورهای زیادی تولید شده است. در ایران نیز برندهای موفقی اقدام به تولید انواع دستگاه سبزی خردکن در مدل های مختلف کرده اند. بعضاً هستند مدل‌هایی در انواع سبزی خرد کن سطلی که می‌توانند موادغذایی مثل گوجه، پیاز، سیب‌زمینی را نیز خرد و برای تهیه انواع غذا آماده کنند.

قیمت دستگاه سبزی خردکن

قیمت دستگاه سبزی خردکن در انواع مختلف و سایزهای گوناگون متفاوت است. برای مثال سبزی خرد کن سطلی خانگی ارزان تر از انواع صنعتی است. همچنین مدل های با ظرفیت مخزن کمتر، ارزان تر از انواع پرحجم تر هستند. با خرید دستگاه سبزی خردکن سبزی‌های یکدست خرد شده و بدون کوچکترین آبی در اختیار خواهید داشت. فروشگاه کابان تجهیز سعی کرده است دستگاه سبزی خردکن را با مناسب ترین قیمت در اختیار شما قرار دهد، اما ارائه بهترین کیفیت این دستگاه برای کابان تجهیز مهم‌ترین هدف است. جنس تک‌ تک قطعه های سبزی خرد کن در قیمت سبزی خردکن آن تأثیرگذار است و معمولاً این دستگاه دارای تیغه‌هایی از جنس فلز، استیل و فولاد ضدزنگ است. که بدیهی ست عموما تیغه های فولادی و استیل از محبوبیت بیشتری برخوردارند و عمر مفید درازی دارند.

خرید و فروش دستگاه سبزی خردکن

در فروشگاه اینترنتی کابان تجهیز خرید و فروش دستگاه سبزی خرد کن با بهترین و مناسب ترین قیمت سبزی خردکن انجام می شود. برای خرید سبزی خردکن به فضایی که می خواهید دستگاه را قرار دهید و البته حجمی که نیاز دارید، دقت کنید. کار خرید و فروش دستگاه سبزی خردکن را به فروشگاه های معتبر بسپارید تا اگر دستگاه دچار مشکلی شد، بتوانید آن را رفع کنید. خرید اینترنتی دستگاه سبزی خردکن از تمام نقاط ایران به راحتی انجام خواهد شد و می توانید به صورت آنلاین خرید خوبی را تجربه نمایید.

دستگاه سبزی خردکن ارزان

دستگاه سبزی خردکن ارزان است و می توانید بهترین و مجهزترین سبزی خرد کن را با مناسب ترین قیمت دستگاه سبزی خردکن از کابان تجهیز بخرید. علی الخصوص انواع سبزی خرد کن سطلی و نمونه های حجم ظرفیت تر را می توان سبزی خرد کن ارزان لقب داد. برای خرید سبزی خرد کن ارزان به فروشگاه های متفرقه که جنسی را بدون گارانتی عرضه می‌کنند مراجعه نکنید، زیرا در آینده دچار مشکل خواهید شد. همیشه در زمان خرید قیمت را فدای کیفیت نکنید و عواملی مانند سروصدا، قدرت موتور، جنس بدنه، جنس تیغه را نیز بررسی کرده و سپس خرید نمایید. مشاورین ما در کابان تجهیز می توانند راهنمای خرید بهترین انواع سبزی خرد کن برقی برای شما باشند. امکان خرید سبزی خردکن به صورت حضوری و غیرحضوری در کابان تجهیز امکان‌پذیر است.

سبزی خرد کن سطلی

یکی از مهم ترین انوع سبزی خرد کن نوع سطلی آن است. این نوع از سبزی خرد کن ها در دو نوع خانگی و صنعتی طراحی می شوند. راحتی و ایمنی کار با سبزی خرد کن سطلی را می توان از علت های محبوبیت و فروش فراوان آن دانست. این نوع از سبزی خرد کن ها دارای دری شفاف از جنس پلگسی گلاس هستند که امکان رصد کردن فرایند خرد شدن سبزی را بدون آنکه خطری متوجه کاربر باشد، فراهم می سازند. از جمله برتری های طراحی این نوع از سبزی خرد کن در قیاس با انواع بشقابی این است که فاصله دست با تیغه حفظ می شود.

10 / 10
از 9 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()