0
02166009000 - 09122200108 سفارش خرید
02166009000 - 09122200108 سفارش خرید
>> >> >>
جستجوی پیشرفته
جستجو در نتایج
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
جستجو بر اساس نوع
کالا برای:

دستگاه کباب پز

مرتب سازی بر اساس : پربازدید ترین حراجی جدیدترین ارزان ترین گرانترین فقط کالاهای موجود :

خرید و فروش انواع دستگاه کباب پز صنعتی با بهترین قیمت | (لیست قیمت 6 ارديبهشت 1403)

دستگاه کباب پز صنعتی برای پخت انواع کباب و جوجه در آشپزخانه صنعتی کاربرد دارد. این دستگاه با نام های مختلفی مثل دستگاه کباب پز ریلی، دستگاه کباب پز اتوماتیک، دستگاه جوجه پز اتوماتیک و دستگاه کباب پز تابشی شناخته می شوند. رایج ترین مدل این تجهیزات دستگاه کباب پز ریلی می باشد و طرز کار آن به این صورت است که کباب های سیخ زده از یک ریل حرارتی عبور می کنند و تمام مراحل دستی برای پخت کباب حذف می گردند. این دستگاه دارای دو ردیف شعله می باشد که کباب ها طی عبور از یک مسیری با زمان مشخص از بین این دو شعله طبخ می شوند. میزان نزدیکی کباب ها به آتش، مدت زمان عبور آن ها از بین دو شعله و فاصله حرارت با کباب ها قابل تنظیم هستند. در پایین دستگاه کباب پز اتوماتیک یک سینی قرار داده شده که به آن سینی رطوبت می گویند، روغن خارج شده از کباب در حال طبخ در این سینی ریخته میشود؛ که همین رطوبت  ایجاد شده باعث پخت یکدست و مغز پخت شدن کباب می شود.

بر روی دستگاه کباب پز صنعتی یک هود تعبیه شده و هیچ گونه دود و آلاینده ای را در فضای آشپزخانه نخواهید داشت. از مزایای این تجهیزات باید به بهداشت، ایمنی، یک دست پخته شدن کباب ها و عدم دخالت دست اشاره کرد. اگر بخواهیم درباره دستگاه کباب پز تابشی بیشتر بدانیم باید توضیح دهیم که تابش نوعی روش انتقال حرارتی به حساب می آید؛ این دستگاه برای پخت و پز بدون دود در دنیای مدرن و شهرنشینی امروزی کاربرد دارد. جالب است بدانید دستگاه کباب پز تابشی با افتخار توسط یک فرد ایرانی اختراع شده است.

دستگاه کباب پز صنعتی را می توان در رستوران های بزرگ، هتل ها، تالارهای پذیرایی و آشپزخانه های صنعتی بیمارستان ها به خدمت گرفت. با وجود این وسیله شما می توانید روزانه تعداد زیادی کباب درست کنید. در دستگاه کباب پز ریلی تمامی مراحل توسط خود دستگاه و بدون دخالت دست انجام می شود اما نگران نباشید چون می توانید تمامی مراحل را کنترل و تنظیم کنید. دستگاه کباب پز اتوماتیک دارای فندک برقی و شیر تنظیم پیلوت است و به گونه ای طراحی گردیده که در ریل حرارتی بوی گوشت یا مرغ باقی نمی ماند و شما می توانید بعد از درست کردن یک نوع کباب با خیال راحت نوعی دیگر از کباب را تهیه کنید.

 انواع دستگاه کباب پز صنعتی

انواع دستگاه کباب پز صنعتی را بر اساس نوع و شیوه پخت می توان به دسته های گازی، ذغالی و تابشی تقسیم بندی نمود که به دو شکل رومیزی و ایستاده در بازار موجود هستند. البته این دستگاه ها از نظر ابعاد، اندازه دهنه و میزان بازدهی با هم تفاوتهایی دارند که با توجه به حجم کارتان می توانید مدل مناسب را خریداری نمایید.

قیمت دستگاه کباب پز صنعتی

برای خرید هر محصولی قیمت بسیار مهم است و مسلما شما نیز به دنبال خرید دستگاه کباب پز صنعتی که قیمتی مناسبی داشته باشد هستید. با مراجعه به فروشگاه اینترنتی کابان تجهیز می توانید بهترین قیمت دستگاه کباب پز صنعتی را پیدا کنید. تنها خرید دستگاه کباب صنعتی پز ارزان مهم نیست چیزی که در کنار این موضوع اهمیت دارد کیفیت دستگاه هم هست که کابان تجهیز این ضمانت را روی محصول به شما می دهد.

خرید و فروش دستگاه کباب پز صنعتی

ما به شما پیشنهاد می کنیم برای خرید دستگاه کباب پز صنعتی به فروشگاه کابان تجهیز سر بزنید تا انواع و اقسام این محصول را با عکس و توضیح محصول مشاهده کنید. چنانچه نیاز به راهنمایی جهت انتخاب مدل متناسب با کسب و کارتان دارید، کارشناسان کابان تجهیز به صورت تلفنی آماده ارائه مشاوره های لازم هستند.

10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()