0
02166009000 - 09122200108 سفارش خرید
02166009000 - 09122200108 سفارش خرید
>> >> >>
جستجوی پیشرفته
جستجو در نتایج
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
جستجو بر اساس سازنده
بر اساس سایز
کالا برای:

دستگاه میکسر گوشت

مرتب سازی بر اساس : پربازدید ترین حراجی جدیدترین ارزان ترین گرانترین فقط کالاهای موجود :

خرید و فروش انواع دستگاه میکسر گوشت با بهترین قیمت | (لیست قیمت 1 ارديبهشت 1403)

دستگاه میکسر گوشت دستگاهی برای چرخ کردن و آماده سازی گوشت است. شاید این پرسش برای شما پیش بیاید که چه تفاوتی بین چرخ گوشت صنعتی و همزن گوشت صنعتی وجود دارد که برای بیان تفاوت این دو دستگاه، باید به چند نکته اشاره کنیم. نخست اینکه چرخ گوشت صنعتی فقط کار چرخ کردن گوشت و تحویل دادن آن به‌صورت رشته‌ای را انجام می‌‌دهد، اما مخلوط کن گوشت صنعتی در کنار چرخ کردن گوشت، کار هم زدن و مخلوط کردن و به اصطلاح خودمان ورز دادن گوشت را هم انجام می‌دهد. دیگر اینکه معمولا علاوه بر گوشت، موادی مانند پیاز و سیب‌زمینی و ادویه‌های مختلف هم به گوشت در حال چرخ شدن در مخلوط کن گوشت صنعتی افزوده می‌شود و میکسر گوشت صنعتی ترکیبی هم‌زده و یک‌دست از مواد مختلف را به شما تحویل می‌دهد، درصورتی‌که چرخ گوشت صنعتی، فقط با چرخ کردن گوشت سروکار دارد. همچنین مخلوط آماده شده در میکسر صنعتی گوشت ، آماده به سیخ کشیده شدن برای پخت کباب کوبیده است، اما گوشت چرخ شده در چرخ گوشت باید مراحل مختلف اضافه کردن مواد مختلف و ورز دادن آنها با دست را بگذراند تا به مرحله کباب شدن برسد و از سیخ نریزد، و این کار در چلوکبابی‌ها و رستوران‌های بزرگ و آشپزخانه‌های صنعتی، نه بهداشتی و نه به‌صرفه است.

دستگاه میکسر گوشت صنعتی معمولا به شکل دستگاهی بزرگ و گاهی پایه‌دار ساخته می‌شود و گوشت و مواد مختلف دیگر به داخل مخزن آن ریخته شده و با تنظیم و شروع به کار دستگاه، هم زدن و ترکیب و ورز دادن گوشت و مواد افزودنی در آن صورت می‌گیرد. از دستگاه میکسر گوشت صنعتی نه تنها برای درست کردن و پخت کباب کوبیده استفاده می‌شود، بلکه در آماده سازی کتلت و همبرگر و خوراک‌های دیگری که نیاز به آماده‌سازی و ترکیب مواد و ورز دادن دارد هم مورد استفاده قرار می‌گیرد. البته بهره‌گیری از آن، به‌ویژه نوع کاسه‌ای آن را در آماده‌سازی خمیر هم نباید از قلم انداخت. انواع چرخ گوشت صنعتی میکسردار در مدل‌ها و حجم‌های مختلف ساخته می‌شود که در عملکرد کلی به هم شباهت دارند، اما در مقدار گنجایش و ویژگی‌های فرعی با هم متفاوتند.

خرید و فروش دستگاه میکسر گوشت

فروشگاه کابان تجهیز یکی از فروشندگان انواع دستگاه همزن صنعتی گوشت است که خرید و فروش دستگاه میکسر گوشت صنعتی را به دو صورت حضوری و اینترنتی انجام می‌دهد. سابقه خرید دستگاه میکسر گوشت و وسایل دیگر آشپزخانه‌های صنعتی در فروشگاه کابان تجهیز باعث شده تا با دادن مشاوره به شما، در انتخاب بهترین دستگاه میکسر گوشت صنعتی شما هم تاثیرگذار باشد. طبیعی است هر رستوران و آشپزخانه کوچک و بزرگ و هر هتلی با توجه به ظرفیت و قدرت مناسب، نیاز به نوعی خاص از دستگاه میکسر گوشت صنعتی دارد و بهترین راه برای انتخاب در بین انواع گسترده مخلوط کن صنعتی گوشت مشاوره با کارشناسان ماست. توجه شما را به این نکته هم جلب می‌کنم که خرید و فروش دستگاه میکسر گوشت صنعتی در انواع، شکل‌ها، مدل‌ها، ظرفیت‌ها، و قدرت‌های مختلف در فروشگاه کابان تجهیز، انتخاب و خرید میکسر گوشت را برای شما آسان‌تر می‌سازد.

انواع دستگاه میکسر گوشت

انواع دستگاه میکسر گوشت را از نظر شکل ظاهری می‌توان به چند دسته رومیزی و ایستاده و پایه‌دار و میکسرهایی با مخزن‌های کاسه‌ای تقسیم‌بندی کرد. انواع مخلوط کن گوشت صنعتی رومیزی معمولا در اندازه‌های کوچک‌تری ساخته می‌شوند و گنجایش آنها پائین‌تر است. انواع دستگاه میکسر گوشت صنعتی ایستاده و پایه‌دار، بزرگ‌تر هستند و بازدهی آنها می‌تواند به صدها کیلوگرم در ساعت برسد، و انواع همزن گوشت صنعتی کاسه‌دار نیز معمولا گنجایش بالایی دارند و با ده‌ها کیلوگرم بازدهی در ساعت به بازار عرضه می‌شوند. در بین انواع میکسر گوشت صنعتی نوعی از میکسر صنعتی گوشت را هم می‌توانید ببینید که به اسپیرالی معروفند، یعنی مخزن این مدل از میکسرهای گوشت، حرکت چرخشی دارند و به این ترتیب گوشت و مواد دیگر را مخلوط می‌کنند. از نظر اندازه و گنجایش هم می‌توان انواع دستگاه میکسر گوشت صنعتی را به چند گروه دارای بازدهی پائین و متوسط و بالا تقسیم کرد و به‌این‌ترتیب در بین آنها از ظرفیت ده لیتری تا ظرفیت‌های چندصدلیتری را می‌توانید بیابید. از دیدگاه دیگری نیز می‌توان انواع دستگاه میکسر گوشت صنعتی را گروه‌بندی کرد و آن هم همزن گوشت صنعتی یخچال‌دار و همزن گوشت صنعتی بدون یخچال است. انواع میکسر گوشت صنعتی از نظر سایز تیغه و پنجره هم متفاوت هستند و از سایز 32 تا 42 و بالاتر را در بین آنها مشاهده می‌کنید. همچنین برندهای مختلف ایرانی و جهانی سازنده انواع چرخ گوشت صنعتی میکسردار هستند و انواع مدل‌ها را در ساخته‌های هر یک از این شرکت‌ها می‌توانید ملاحظه کنید. این موضوع را هم نمی‌توان نادیده گرفت که قیمت میکسر گوشت صنعتی در انواع و مدل‌های مختلف، تفاوت‌های زیادی با هم دارد. مورد دیگر قدرت میکسر صنعتی گوشت است که آن نیز در انواع چرخ گوشت صنعتی میکسردار متفاوت است و انواع مخلوط کن صنعتی گوشت را با توجه به این گزینه نیز می‌توان دسته‌بندی کرد.

قیمت دستگاه میکسر گوشت

قیمت دستگاه میکسر گوشت به گزینه‌های بسیاری همچون نوع برند، گنجایش، ساختار ظاهری میکسر، و تجهیزات اضافه آن بستگی دارد. شاید بتوان مهم‌ترین گزینه را در تعیین قیمت دستگاه میکسر گوشت نوع برند آن دانست. برندهای باسابقه در ساخت چرخ گوشت صنعتی میکسردار به دلیل تجربه در ساخت و عملکرد بهتر، گران‌تر از برندهای دارای سابقه کمتر هستند. از طرفی وارداتی بودن میکسر صنعتی گوشت و قیمت ارز هم نقش چشمگیری در تعیین قیمت دستگاه میکسر گوشت صنعتی دارد. از طرف دیگر طبیعی است قیمت دستگاه میکسر گوشت صنعتی با بازدهی پائین‌تر، ارزان‌تر از قیمت دستگاه میکسر گوشت صنعتی با بازدهی بالا، در بین انواع دستگاه میکسر گوشت صنعتی یک برند باشد. اندازه و شکل و ساختار ظاهری دستگاه همزن صنعتی گوشت هم گزینه دیگری در تعیین قیمت دستگاه میکسر گوشت صنعتی است، و میکسرهای بزرگ و پایه‌دار و ایستاده و حتی کاسه‌دار در یک برند، قیمت بالاتری از انواع کوچک و رومیزی و حتی اسپیرالی آن دارند. قدرت دستگاه میکسر گوشت صنعتی هم عامل تعیین کننده مهم دیگری در خرید مخلوط کن صنعتی گوشت و همچنین در تعیین قیمت دستگاه میکسر گوشت است. تجهیزات اضافه‌ای مانند داشتن یخچال را هم می‌توان به عنوان عامل مهم دیگری در تعیین قیمت دستگاه میکسر گوشت معرفی کرد، و البته جنس بدنه و استفاده از برق شهری و یا برق صنعتی و دیگر مواردی مانند درجه حفاظتی یا IP دستگاه که نشانگر میزان مقاومت آن در برابر آب و گردوغبار است را هم نمی‌توان نادیده گرفت.

دستگاه میکسر گوشت ارزان

ارزان بودن مخلوط کن گوشت صنعتی مسئله‌ای نسبی است و در بین هر برند می‌توان نمونه‌های دستگاه میکسر گوشت ارزان را با توجه به گنجایش پائین‌تر و نوع رومیزی و ایستاده و کاسه‌دار آن پیدا کرد. در مقایسه برندها هم دستگاه میکسر گوشت ارزان را در بین نمونه‌های کمترمعروف، و حتی نمونه‌های ایرانی در مقایسه با نمونه‌های وارداتی می‌توان پیدا کرد. همچنین استفاده از برق تک فاز یا سه فاز در بین مدل‌های مختلف یک برند می‌تواند مشخص کننده دستگاه میکسر گوشت ارزان باشد. گنجایش دستگاه همزن صنعتی گوشت عامل بسیار مهم دیگر تعیین کننده دستگاه میکسر گوشت ارزان است. اندازه، داشتن یخچال، و بسیاری از عوامل دیگر هم در تعیین قیمت دستگاه میکسر گوشت صنعتی دخالت دارند. فروشگاهی که شما از آنجا خرید می‌کنید هم می‌تواند دستگاه میکسر گوشت ارزان تری در مقایسه با دیگر فروشگاه‌ها به شما ارائه دهد و فروشگاه کابان تجهیز برای جلب رضایت شما با پائین‌تر در نظر گرفتن سود فروش، سعی در ارزان‌تر ارائه دادن قیمت مخلوط کن صنعتی گوشت به شما داشته است. 

10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()