0
02166009000 - 09122200108 سفارش خرید
02166009000 - 09122200108 سفارش خرید
>> >> >>
جستجوی پیشرفته
جستجو در نتایج
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
جستجو بر اساس نوع
جستجو بر اساس سازنده
بر اساس سایز
کالا برای:

کاتر میکسر و دستگاه غذا ساز

مرتب سازی بر اساس : پربازدید ترین حراجی جدیدترین ارزان ترین گرانترین فقط کالاهای موجود :

خرید و فروش انواع کاتر میکسر و دستگاه غذاساز | (لیست قیمت 31 فروردين 1403)

کاتر میکسر و دستگاه غذاساز را باید یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین دستگاه‌های صنعت غذایی محسوب کرد؛ چرا که تأثیر چشمگیری در فرایند آماده سازی مواد غذایی خصوصا در انواع دستگاه غذاساز همه کاره دارد. یک کاتر میکسر صنعتی یا دستگاه غذاساز چندکاره قابلیت خرد کردن، مخلوط کردن، له کردن و پوره کردن مواد غذایی را دارد و به‌ همین خاطر متقاضیان فراوانی برای خرید کاتر میکسر یا خرید دستگاه غذاساز وجود دارد. البته دستگاه غذاساز تک کاره نیز وجود دارد که طبعا قیمت کاتر میکسر و دستگاه غذاساز در آن کمتر بوده و نسبت به دستگاه غذاساز چندکاره یک کاتر میکسر و دستگاه غذاساز ارزان محسوب می‌شود. اما کاتر میکسر چیست؟ دستگاه میکسر غذاساز در ابتدا یک مخلوط کن است که ممکن است شباهت زیادی هم به سبزی خردکن داشته باشد، اما به‌مراتب قوی‌تر از آن بوده و از یک موتور قدرتمند به‌همراه تیغه‌های تیز و بزرگ‌تر درون خود بهره می‌برد تا بتواند انواع مواد غذایی را با ضخامت و سختی مختلف، خرد و له و مخلوط کند. بنابراین خرید و فروش کاتر میکسر و دستگاه غذاساز عموما برای کاربردهای متفاوتی نسبت به دستگاه سبزی خرد کن صورت می‌گیرد. از دیگر اجزای دستگاه میکسر غذاساز می‌توان به بدنه، مخزن، درپوش، سیستم تنظیم سرعت، کلید‌های خاموش-روشن و تنظیم کننده سرعت و پایه‌های مخصوص ضد لرزش آن اشاره کرد که هرکدام به‌نوبۀ خود بخشی از قیمت کاتر میکسر و دستگاه غذاساز را شامل شده‌اند. ازآنجایی که یک کاتر میکسر صنعتی ارتباط مستقیمی با مواد غذایی دارد، رعایت مسائل بهداشتی در ساخت آن از واجبات است. ازاین‌رو اکثر قطعات دستگاه غذاساز صنعتی را از استیل ضدزنگ می‌سازند؛ این نکته معمولا در اکثر انواع کاتر میکسر و دستگاه غذاساز شرکت‌های تولیدکننده مختلف رعایت می‌شود. اما ممکن است برخی از تولیدکنندگان برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها و ارائه یک کاتر میکسر و دستگاه غذاساز ارزان به بازار، از این آلیاژ در ساختار دستگاه‌های خود استفاده نکنند، لذا توجه به این نکته در هنگام خرید کاتر میکسر ضروری به نظر می‌رسد. دستگاه میکسر غذاساز انواع مختلفی دارد که در ابتدای امر به دو نوع دستگاه غذاساز چندکاره و دستگاه غذاساز تک کاره آن پرداخته شد؛ اما این‌ تنوع از یک جنبه بوده و انواع کاتر میکسر و دستگاه غذاساز را می‌توان به‌لحاظ نوع کارایی نیز به دستگاه غذاساز صنعتی و دستگاه غذا ساز نیمه صنعتی هم تقسیم کرد. همچنین دستگاه میکسر غذاساز را می‌شود از منظر ساختار و موارد استفاده به کاتر میکسر بشقابی و کاتر میکسر سوسیس و کالباس یا کاتر میکسر گوشت نیز دسته‌بندی کرد.

کاتر میکسر و دستگاه غذاساز عملکردی منحصربه‌فرد دارد. بدین صورت که می‌توان در یک دستگاه غذاساز همه کاره ابتدا بخشی از مواد غذایی را به داخل مخزن ریخت و دستگاه را با سرعت کم به حرکت درآورد، سپس از طریق دریچه مخصوص سایر مواد غذایی را در حین چرخش تیغه‌ها به‌ترتیب اضافه کرد و سرعت دستگاه غذاساز همه کاره را افزایش داد تا در زمانی کوتاه تمامی مواد با یکدیگر مخلوط شوند. این فرایند در کاتر میکسر گوشت و کاتر میکسر سوسیس و کالباس رواج دارد و فراورده‌های گوشتی را از این طریق آماده می‌کنند. ازاین‌رو توصیه می‌شود برای تهیه سوسیس یا کالباس، از دستگاه غذاساز تک کاره استفاده نشود. همچنین به‌دلیل حساس بودن خمیر سوسیس به گرما، بهتر است از دستگاهی که موتورش در زیر آن نیست استفاده شود؛ کاتر میکسر بشقابی که سیستم متحرکه آن بر روی مخزن قرار می‌گیرد بهترین گزینه برای این کار می‌باشد. البته برخی از انواع کاتر میکسر گوشت یا کاتر میکسر سوسیس و کالباس وجود دارند که موتور آن‌ها در زیر مخزن قرار دارد اما به‌دلیل مجهز بودنشان به سیستم خنک کننده موتور، مشکلی برای تهیه خمیر سوسیس و کالباس ندارند. درمجموع توجه به نوع استفاده و نیاز خود و همین طور قابلیت‌هایی که یک دستگاه غذا ساز نیمه صنعتی یا صنعتی می‌تواند برای رفع آن‌ها داشته باشد، در زمان خرید دستگاه غذاساز ضروری است. بهتر است در اینجا به این نکته هم اشاره شود که نوع خانگی محصول مورد بررسی نیز وجود دارد که برخلاف کاتر میکسر صنعتی حجم مواد کمتری را آماده می‌کند و در حد پاسخ‌گویی به نیاز خانگی طراحی شده است. اما توجه بیشتر این یادداشت به دستگاه غذاساز صنعتی یا دستگاه غذا ساز نیمه صنعتی بوده که کاتر میکسر بشقابی نمونه‌ای از آن می‌باشد. در واقع به‌لحاظ حجمی می‌توان این دستگاه را از 3 لیتری تا 300 لیتری تقسیم‌بندی کرد.

خرید و فروش کاتر میکسر و دستگاه غذاساز

خرید و فروش کاتر میکسر و دستگاه غذاساز هم در فروشگاه‌های اینترنتی رقم می‌خود و هم در فروشگاه‌های فیزیکی سطح شهر؛ البته اکثر غذاسازهای خانگی در فروشگاه‌های لوازم خانگی سطح شهر عرضه می‌شوند و خرید و فروش کاتر میکسر و دستگاه غذاساز نوع صنعتی و نیمه‌صنعتی بیشتر در فروشگاه‌های اینترنتی صورت می‌گیرد. هرچند برخی از فروشگاه‌های اینترنتی نمونه‌های خانگی این محصول را نیز ارائه می‌کنند تا همه طیف‌های مشتریان را به سمت خود جذب کنند.

قیمت کاتر میکسر و دستگاه غذاساز

قیمت کاتر میکسر و دستگاه غذاساز به عوامل مختلفی بستگی دارد. قدرت موتور، سرعت موتور، جنس بدنه و تیغه‌ها، نوع تیغه‌ها، رابط کاربری دستگاه، تک‌کاره یا چندکاره بودن آن و نوع پایه‌ها از جمله عواملی هستند که در قیمت کاتر میکسر و دستگاه غذاساز مؤثر می‌باشند. البته فروشگاهی که خرید این دستگاه از آن انجام می‌شود نیز تأثیر زیادی در قیمت نهایی آن دارد؛ به‌عنوان مثال فروشگاه بزرگ کابان تجهیز با توجه به اینکه یک فضای رقابتی را ایجاد کرده، قاعدتا مناسب‌ترین قیمت‌ها را برای این محصول ارائه کرده است.

انواع کاتر میکسر و دستگاه غذاساز

انواع کاتر میکسر و دستگاه غذاساز را از منظر عملکرد می‌توان به دستگاه غذاساز تک کاره و دستگاه غذاساز چندکاره یا دستگاه غذاساز همه کاره تقسیم کرد. همین طور از منظر کارایی می‌شود به دستگاه غذاساز خانگی، دستگاه غذا ساز نیمه صنعتی و دستگاه غذاساز صنعتی یا کاتر میکسر صنعتی تقسیم‌بندی کرد. ضمن آنکه انواع کاتر میکسر و دستگاه غذاساز را می‌توان به‌لحاظ ساختار و نوع استفاده نیز به کاتر میکسر بشقابی و کاتر میکسر گوشت یا کاتر میکسر سوسیس و کالباس دسته‌بندی کرد.

کاتر میکسر و دستگاه غذاساز ارزان

کاتر میکسر و دستگاه غذاساز ارزان را فقط می‌توان در فروشگاه‌های اینترنتی یافت. چرا که همواره فضای رقابتی را جزو سیاست‌های فروش خود می‌دانند و بهترین و باکیفیت‌ترین اقلام را با نازل‌ترین قیمت در اختیار مشتریان قرار می‌دهند. فروشگاه بزرگ کابان تجهیز نیز با پیروی از موضوع مناسب‌ترین پیشنهادها را برای قیمت محصولات خود در نظر گرفته تا کاتر میکسر و دستگاه غذاساز ارزان نیز در بین محصولات آن به راحتی پیدا شود.

9 / 10
از 7 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()