0
02166009000 - 09122200108 سفارش خرید
02166009000 - 09122200108 سفارش خرید
>> >> >>
جستجوی پیشرفته
جستجو در نتایج
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
جستجو بر اساس نوع
جستجو بر اساس سازنده
کالا برای:

دستگاه پوست کن

مرتب سازی بر اساس : پربازدید ترین حراجی جدیدترین ارزان ترین گرانترین فقط کالاهای موجود :

خرید و فروش انواع دستگاه پوست کن با بهترین قیمت | (لیست قیمت 7 ارديبهشت 1403)

جدا کردن پوست میوه ها و صیفی جات یک مرحله مهم در تهیه غذا، آبمیوه و کنسرو است. هرچه انجام این مرحله در خانه اهمیت دارد، سرعت و کیفیت پوست گیری در کارخانه ها و صنایع از اهمیت چندین برابری برخوردار است. بدیهی است که وقتی حجم کار گسترده می شود، کندن پوست میوه به صورت دستی و با چاقو وقتگیرتر خواهد بود و استخدام تعداد زیادی کارگر را می طلبد که در نهایت هزینه حقوق و دستمزد بالایی را در پی خواهد داشت.

به طور کلی دستگاه پوست گیر یا پوست کن برای طیف گسترده ای از مواد و اقلام طراحی و تولی می گردد که شامل انواع میوه جات کوچک و بزرگ، سبزیجات ریشه دار و صیفی جات، مغزیجات همچون پسته، گردو، بادام و ... می شود. روش کار با این دستگاه سخت نیست و فقط باید محصول مربوطه در داخل ظرف پوست ریخته شود. پس از روشن شدن دستگاه، محصول داخل ظرف با نیروی گریز از مرکز با سرعت خیلی بالا به دیواره ها برخورد می کند و کشیده می شود. دیواره ها مثل یک سمباده پوست را جدا می کنند. برای این کار معمولا مقداری آب به داخل مخزن سرازیر می شود تا کار جداسازی با فشار آب سریع تر انجام شود. دستگاه پوست گیر معمولا از استیل ضد زنگ ساخته می شود تا استفاده از آب در فرآیند پوست کنی، دستگاه را خراب نکند.

انواع دستگاه پوست کن : کابان تجهیز

انواع دستگاه پوست کن بر اساس ابعاد و کسب و کار مربوطه در دو گروه پوست گیر صنعتی و  پوست گیر نیمه صنعتی تقسیم بندی می شود. مدلهای صنعتی برای کندن پوست هویج، سیب زمینی، پیاز، شلغم، چغندر و سایر صیفی جات که بافت سفت و سختی دارند مورد استفاده قرار می گیرند. دستگاه پوست کن صنعتی ابعاد بزرگتری نسبت به مدل های نیمه صنعتی دارد و ظاهر آن زمخت تر و مستحکم تر است تا مناسب محیط های صنعتی مثل کارخانه و کارگاه ها باشند. دستگاه پوست کن نیمه صنعتی برای کندن پوست میوه ها مثل سیب، هلو، آلو و مرکبات مورد استفاده قرار می گیرد.

از پوست­کن صنعتی معمولا در تولید غذا و کنسرو مواد غذایی استفاده می شود و محل کاربرد آن کارخانه و تولیدی های صنعتی است، اما پوست­کن نیمه صنعتی معمولا در رستوران ها، تالارهای پذیرایی، هتل ها، بستنی فروشی ها و ویتامینه ها استفاده می شود. مهم ترین تفاوت بین این دو دسته اختلاف در میزان بازدهی است که در صنعتی ها قطعا بیشتر است. ناگفته نماند انواع دستگاه پوست­گیری بر اساس نحوه کارکرد، به دو گروه دستی و ماشینی نیز تقسیم بندی می شوند.

خرید و فروش دستگاه پوست گیر در کابان تجهیز

خرید دستگاه پوست گیر از شرکت کابان تجهیز به دو روش اینترنتی و حضوری امکان پذیر است. اما پیش از آن لازم است شما با توجه به نوع کسب و کار خود و حجم کاری که دارید، مدل مناسب دستگاه پوستگیری را شناسایی کنید. فروشگاه آنلاین کابان تجهیز برخی از مدل های پوست کن را معرفی کرده که می توانید به لینک های مربوطه مراجعه کنید و درباره آنها بخوانید. چنانچه پرسش های شما بی جواب ماند، پیش از خرید دستگاه می توانید با مشاوران ما تماس بگیرید  و مشورت کنید.

قیمت دستگاه پوست کن : کابان تجهیز

قیمت دستگاه پوست گیر متغیر است چرا که از مدل های متنوعی برخوردار است. به طور کلی می توان گفت قیمت پوست کن نیمه صنعتی از صنعتی ارزان تر است و بهای دستگاه پوست کن برقی از دستگاه پوست کن دستی گران تر است. البته تمام این موارد بستگی به فاکتورهای دیگری هم دارد؛ مثلا جنس و برند قطعات مورد استفاده، گنجایش و ظرفیت دستگاه، تک فاز یا سه فاز بودن و غیره. مدلهای پوست کن ساخت ایران از قیمت پایین تری نسبت به دستگاه های وارداتی برخوردار هستند. البته برخی از آنها از لحاظ کیفیت با نمونه های خارجی براری می کنند و درطرح ها و توان های مختلف عرضه می شوند.

10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()