0
02166009000 - 09122200108 سفارش خرید
02166009000 - 09122200108 سفارش خرید
>> >> >>
جستجوی پیشرفته
جستجو در مخلوط کن و بلندر
جستجو در نتایج
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
جستجو بر اساس نوع
جستجو بر اساس سازنده
کالا برای:

مخلوط کن و بلندر

مرتب سازی بر اساس : پربازدید ترین حراجی جدیدترین ارزان ترین گرانترین فقط کالاهای موجود :

مخلوط کن و بلندر | خرید و فروش انواع دستگاه مخلوط کن و بلندر با بهترین قیمت (لیست قیمت 8 ارديبهشت 1403)

مخلوط کن یا بلندر (Blender) را می‌توان در هر خانه‌‎ای یافت. چیزی برای هم زدن، خرد کردن یا ریز کردن هر گونه مواد غذایی برای تهیه غذاهای خوشمزه و لذیذ. مخلوط کن در واقع همان بلندر است و این‌گونه تصور نکنید که صحبت از دو دستگاه متفاوت است. بلندر نام انگلیسی دستگاه مخلوط کن است.

فروشگاه کابان تجهیز اغلب با انواع صنعتی و فروشگاهی این دستگاه‌ها سر و کار دارد. اگرچه امکان افزوده شدن انواع خانگی مخلوط کن نیز به فروشگاه در آینده وجود دارد. در هر حال اگر بنا به مقایسه باشد، انواع مخلوط کن صنعتی یا فروشگاهی به سبب قدرت و بازدهی بیشتر، اساسا نه‌تنها دستگاه‌های بزرگ‌تری هستند، بلکه سفت و سخت‌تر و گران‌قیمت‌تر نیز هستند. و این تفاوت در تمامی دستگاه‌های صنعتی و خانگی دیده می‌شود. با این توضیحات، منظور ما از دستگاه مخلوط کن و بلندر در این فروشگاه، نمونه‌های صنعتی و فروشگاهی آن است.

مخلوط کن‌های امروزی دستگاه‌های بسیار قدرتمندی هستند. نه به واسطه قدرت موتور، که به واسطه داشتن تیغه‌هایی بسیار محکم و برنده، که توانایی خرد کردن و ریز کردن سفت‌ترین مواد خوراکی را دارد. مثلا تصور اینکه یک دستگاه مخلوط کن قادر باشد یخ یا دانه‌های سویا را، که به سختی و سفتی مشهور است، خرد کند، چیزی پیش‌بینی‌کردنی و محتمل نیست. اما انواع امروزی بلندرها از عهده آن برمی‌آیند. ساخته شدن این تیغه‌ها خود از مهارت‌ها و توانایی‌های شرکت‌های سازنده مایه می‌گیرد. به همین علت یکی از سوال‌هایی که خریداران مخلوط کن در بازار می‌پرسند، جنس این تیغه‌هاست. اینکه تیغه ساخت ژاپن است یا ایتالیا، آلمانی است یا ساخت کشوری دیگر. به این ترتیب می‌توان به اهمیت تیغه در انواع دستگاه بلندر و مخلوط کن پی برد.

خرید و فروش مخلوط کن و بلندر

فروشگاه کابان تجهیز تجربه‌ای 10 ساله را به کار بسته است تا پشتوانه خرید و فروش مخلوط کن و بلندر باشد. به این معنی که طی 10 سال، به نیازهای مشتریان واقف شده است، انتظارات آنان را می‌داند، بازار مخلوط کن و بلندر را به قدر کافی شناخته است و به راحتی می‌تواند مدلی را که مد نظر شماست، به شما معرفی کند، و در مجموع در راه خرید این دستگاه مشاور و راهنمایی تمام‌عیار باشد. در عین حال خرید و فروش مخلوط کن و بلندر در فروشگاه کابان تجهیز به طور قطع، از خرید از هر فروشگاه دیگری آسان‌تر است. چراکه ما روش‌های متفاوتی را برای خرید در نظر گرفته‌ایم. خرید تلفنی، خرید آنلاین، خرید حضوری و حتی امکان تست و امتحان کردن محصولات موجود در فروشگاه، از جمله مزیت‌هایی است که شما به آسانی نمی‌توانید در هر فروشگاهی بیابید.

انواع مخلوط کن و بلندر

مخلوط‌ کن‌ها به چند فاکتور بیش از دیگر فاکتورها وابسته‌اند و خریداران و متقاضیان نیز همین فاکتورها را برای خرید در نظر می‌گیرند. ظرفیت پارچ، جنس پارچ و جنس تیغه و چهارپر بودن یا هشت‌پر بودن آن. همین موارد انواع مخلوط کن و بلندر را نیز تقسیم‌بندی می‌کند. برای مثال اینکه ظرفیت مخلوط کن‌ یا پارچ چقدر باشد، خود به خود انواعی را برای آن مشخص می‌کند. تیغه از چه استیلی باشد و ساخت کدام کشور هم اهمیت دارد. در آخر انواع مخلوط کن و بلندر نیز مانند هر دستگاه دیگری متاثر از برند و قدرت موتور دستگاه هستند و آنها را در دسته‌های گوناگون معرفی می‌کند.

قیمت مخلوط کن و بلندر

بدون شک قیمت مخلوط کن و بلندر نیز همچون دیگر دستگاه‌ها متاثر از متغیرهایی مشترک است. برند، کیفیت ساخت، در اینجا احتمالا کیفیت و جنس پارچ، تیغه‌ها، قدرت و چیزهایی از این قبیل در قیمت مخلوط کن و بلندر اثرگذار است. نداشتن لرزش نیز می‌تواند بر قیمت مخلوط کن و بلندر تاثیر بسزایی داشته باشد. چراکه ساختن دستگاهی که در عین چرخاندن و خرد کردن موادی در درون خود، از هرگونه لرزش نیز بری باشد، به خودی خود کاری است دشوار و نیازمند مهندسی دقیق. و طبیعتا طی چنین فرایندی بر قیمت نهایی دستگاه خواهد افزود.

مخلوط کن و بلندر ارزان

اگر به دنبال مخلوط کن و بلندر ارزان قیمت هستید، باید مشخصه‌هایی که سبب گران‌ شدن این دستگاه‌ها می‌شود را بشناسید. این کار بی‌شباهت به مهندسی معکوس نیست. برای مثال داشتن پارچ نشکن برای یک دستگاه مخلوط کن بدن شک بر قیمت نهایی آن خواهد افزود. پس اگر گمان می‌کنید پارچ دستگاه مخلوط کن از دست شما نخواهد افتاد و شکستن و از بین رفتن آن را تهدید نمی‌کند، می‌توانید به سراغ مدل‌هایی بروید که پارچ نشکن ندارند. همین کار را می‌توان با تیغه‌ها نیز کرد. شاید شما هرگز نیاز به خرد کردن دانه سویا نداشته باشید، به این ترتیب منصرف شدن از خرید مدلی که از تیغه‌ای گران‌قیمت بهره می‌برد، راهبر شما برای رسیدن به یک دستگاه مخلوط کن و بلندر ارزان قیمت خواهد بود.

دستگاه مخلوط‌ کن همه‌چیز را مخلوط می‌کند! این ساده‌ترین تعریف از این دستگاه است، اما در عین حال حقیقی‌ترین آن نیز هست. تیغه‌های مخلوط‌کن‌ها به قدری مقاوم، تیز و برنده هستند که در برخی مدل‌ها حتی می‌توان یخ را نیز به کمک آنها خرد کرد. میوه و سبزیجات از مواد مخلوط‌شدنیِ سنتی این دستگاه است و یخ برای تهیه اسموتی در بستنی‌فروشی‌ها و کافه‌ها و رستوران‌ها الزامی است. به این ترتیب اگر با پخت، تهیه یا دست و پا کردن هرگونه مواد غذایی، سرد یا گرم، سس و غیره، در خانه، فروشگاه، غذاخوری یا هتل سروکار دارید، وجود یک دستگاه مخلوط کن می‌تواند راه‌گشای کارتان باشد تا همه چیز را مخلوط کنید.

دستگاه مخلوط کن یا در انگلیسی Blender دستگاهی رومیزی، پرقدرت و چندکاره است. تقریبا هرچیزی را  که درون مخلوط کن بریزید، خرد، و اصطلاحا مخلوط خواهد کرد. این یعنی هرگونه مواد غذایی خوردنی؛ به این شرط که سنگ نباشد! در بازار ایران علاقۀ وافری وجود دارد تا این دستگاه را بلندر خطاب کنند. در حقیقت بلندر اسم دستگاه مخلوط کن به انگلیسی است و دستگاهی غیر از مخلوط کن نیست! برخی فروشگاه‌ها به گونه‌ای نام بلندر را به زبان می‌آورند که گویی دستگاهی سوای مخلوط کن است و کاری غیر از کار مخلوط کردن انجام می‌دهد!

مخلوط کن ها اجزای ساده‌ای دارند و تقریبا هرکس با یک بار نگاه کردن به سرتاپای این دستگاه‌ها قادر خواهد بود از آن‌ها استفاده کند. پارچ، تیغه، بدنه، موتور، دکمۀ روشن خاموش، درجه‌ای برای حالت‌های متفاوت خرد کردن یا تغییر دادن سرعت، همه آن چیزی است که در یک دستگاه مخلوط کن یافت می‌شود. یا بهتر است گفته شود در همه دستگاه های مخلوط کن یافت می‌شود. در اینجا باید خاطر نشان کرد که منظور ما از دستگاه مخلوط کن، مخلوط کن های صنعتی است، نه خانگی. مخلوط کن خانگی نمونه‌ای ضعیف‌تر و ظریف‌تر از مخلوط کن های صنعتی است؛ نمونه‌‌های صنعتی را اغلب در آبمیوه‌فروشی‌ها و بستنی‌فروشی‌ها با پارچی بلند و کشیده دیده‌اید. نمونه‌های خانگی نیز از دایرۀ کاری فروشگاه کابان‌ تجهیز بیرون است.

یکی از مسائلی که هنگام خرید دستگاه مخلوط کن باید به آن توجه ویژه‌ای نشان داد، کیفیت ساخت دستگاه است. اغلب مدل‌های موجود از مخلوط کن ها در بازار داخلی، از برندهای خارجی هستند، و به این ترتیب کیفیت آنها برای متقضیان و مصرف‌کنندگان راضی‌کننده است. با این حال یکی از مواردی که باید بر حسب نوع کسب و کار و در نظر گرفتن احتمال‌ها آن را در نظر گرفت، جنس پارچ مخلوط کن است. به آن سبب که همیشه استفاده از پارچ مخلوط کن به علت جدا شدن از بدنه، امکان افتادن و شکستن دارد.

از همین رو، جنس پارچ مخلوط کن از دو حال خارج نیست: یا شیشه نشکن است یا پلاستیک فشرده و ضخیم که قاعدتا آن هم باید نشکن باشد تا بر ارزش، ماندگاری و کارآمدی پارچ بیفزاید. پارچ مخلوط کن از جمله قطعات تعویضی این دستگاه به شمار می‌آید و در صورت شکستن، ترک برداشتن یا هر نقص دیگری، می‌توان آن را تعویض کرد. ظرفیت‌های گوناگونی از پارچ‌های مخلوط کن در بازار موجود است که بزرگ‌ترین آنها 5 لیتری است. شکل و شمایل، مندرج بودن و دسته راحت یا ارگونومیک از ویژگی‌های یک پارچ مخلوط کن مطلوب و دلخواه است.

تیغه قطعه اصلی و مهم دستگاه‌های مخلوط کن است. تیغه می‌تواند چهار، شش یا هشت پر باشد. طبیعتا تیغه‌های هشت پر نه‌تنها از توانایی‌های بیشتری برخوردارند، بلکه سرعت خرد یا مخلوط کردن را نیز به شکل تصاعدی افزایش می‌دهند. در عین حال، دستگاهی که تیغۀ هشت‌پر دارد، گران‌تر هم هست. تیغه‌های مخلوط کن باید از جنس استیل باشند. این استیل می‌تواند ساخت کشور‌هایی مانند آلمان، ژاپن یا ایتالیا باشد که از کشورهای معتبر و مشهور در ساخت استیل‌ و تیغه‌های تیز، بادوام و برنده‌ در صنعت تجهیزات آشپزخانه صنعتی به شمار می‌آیند. تمامی انواع این تیغه‌ها در بازار داخلی موجودند و مانند پارچ، از قطعات یدکی مخلوط‌کن‌ها به حساب می‌آیند. فروشگاه کابان تجهیز در تامین این قطعات یدکی، خریداران را پشتیبانی خواهد کرد. یعنی شما می‌توانید این قطعات یدکی را از ما بخرید.

بدنۀ بیشتر مخلو‌ط‌کن‌ها از پلاستیک فشرده و سخت است. با این حال، در بخشی از قسمت‌ها از پلاستیک نرم هم استفاده می‌شود. مانند دستۀ پارچ یا آن بخشی که پارچ روی آن قرار داده می‌شود. سنگینی دستگاه در قسمت پایینی‌ آن است که موتور قرار دارد. قدرت موتور از جمله شاخص‌هایی است که هنگام خرید برای متقاضیان بسیار اهمیت دارد. هرچه قدرت موتور بیشتر باشد، می‌تواند پارچ‌های پرظرفیت‌تری را نیز پشتیبانی کند. این ترکیب برای کسب‌و‌کارهای پرمشتری یا پرتقاضا و با حجم کاری زیاد، ایدئال و دلخواه است. به این ترتیب بر حسب نیازتان، حجم پارچ را مشخص کنید، یا اینکه به دنبال مدل‌های پرقدرت‌تری باشید.

خرید و فروش انواع مخلوط کن

فروشگاه کابان تجهیز خرید و فروش انواع مخلوط کن را از بهترین و شناخته‌شده‌ترین برندها با مشاوره کامل به سرانجام می‌رساند. خریداران و متقاضیان دستگاه مخلوط کن می‌توانند از هر قشری باشند: رستوران‌دار، هتل‌دار، کافه‌دار، کیترینگ و غیره. همین امر سبب می‌شود تا گستره خریداران این محصول بسیار بزرگ و متنوع باشد و زمینه‌های کاربری از این دستگاه نیز مختلف باشد. با این اوصاف، روشگاه کابان تجهیز مهیا است تا به تمامی این اقشار خدمات بدهد و با مشاوره هنگام خرید، آنان را برای خریدی ارزشمند و کارآمد، یاری کند.

انواع مخلوط کن

مخلوط کن ها را می‌توان به چند شیوه تقسیم‌بندی کرد تا انواع آن مشخص شود. در میان انواع صنعتی بلندر می‌توان بر اساس لیتر آنها را تقسیم کرد، یا اینکه کاور داشتن یا نداشتن پارچ را دستاویز انواعی دیگر کرد. در عین حال همچنان که پیشتر گفتیم، تعداد پره‌های تیغه نیز می‌تواند نوعی از تقسیم‌بندی باشد. تیغه‌های چهار پر، شش پر و هشت پر از متداول‌ترین انواع هستند. آنالوگ یا مکانیکی بودن دکمه‌ها یا دیجیتالی بودن آنها نیز امروزه می‌تواند نوعی تقسیم‌بندی از انواع مخلوط کن لحاظ شود. معمولا انواع دیجیتالی نمایشگری گوچک هم دارند تا مقادیر یا برخی تنظیمات مانند سرعت را نمایش دهد. از طرف دیگر برندهای معروف مخلوط کن عبارت است از بلندر انزو، بلندر همیلتون و بلندر آلفامیکس که از شناخته شده‌ترین نام‌ها در بازار خارجی و داخلی هستند. نکته شایان توجه این است که فروشگاه کابان تجهیز تمامی این برندهای نامی و خوش‌نام را برای فروش در دسترس متقاضیان قرار می‌دهد.

قیمت مخلوط کن

این شاخص با معیارهای متفاوتی تعیین می‌شود. قیمت مخلوط کن می‌تواند بسته به برند، ظرفیت، یا امکانات دیگری از قبیل نمایشگر دیجیتالی یا حتی تیغه و تعداد پرهای آن، متفاوت باشد. داشتن یا نداشتن کاور هم بی‌تاثیر در قیمت مخلوط کن نیست. جنس پارچ نیز ملاک دیگری است که بر قیمت مخلوط کن اثر می‌گذارد. معمولا شیشه یا پلاستیک نشکن به پارچ قدر و ارزش بیشتری می‌دهد و قیمت مخلوط کن را هم دچار نوسان می‌کند. قدرت موتور شاخص دیگری است که در معیار قیمت، نقش مهمی بازی می‌کند. به این ترتیب می‌بینید که مشخصات فنی دستگاه مخلوط‌کن در قیمت تمام شده آن بسیار اثر دارد. برای کسب اطلاع از آخرین قیمت مخلوط کن ها با فروشگاه کابان تجهیز در تماس باشید.

 

 

10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()