0
02166009000 - 09122200108 سفارش خرید
02166009000 - 09122200108 سفارش خرید
>> >> >>
جستجوی پیشرفته
جستجو در نتایج
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
کالا برای:

دستگاه فر صنعتی

مرتب سازی بر اساس : پربازدید ترین حراجی جدیدترین ارزان ترین گرانترین فقط کالاهای موجود :

خرید و فروش انواع دستگاه فر صنعتی با بهترین قیمت | (لیست قیمت 8 ارديبهشت 1403)

فر صنعتی زیر مجموعه تجهیزات آشپزخانه صنعتی قرار دارد و در جایی که میزان پخت و پز بالاست و غذا یا نان و شیرینی برای تعداد زیادی از افراد تهیه می شود، مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع یکی از ضروری ترین ابزار پخت و پز محسوب می گردد که نسبت به فرهای خانگی ظرفیت بالاتر دارد، دمای بیشتری را می تواند تحمل کند، سریعتر گرم می شود، قوی تر است و می تواند به صورت مداوم در طول روز کار کند. رستوران، فست فود، قنادی، کافی شاپ، نان پزی، کارگاه شیرینی پزی، ادارات و سازمان ها و کلا آشپزخانه های صنعتی هر یک متناسب با نیاز خود می توانند از فر صنعتی استفاده کنند.

انواع فر صنعتی

انواع فر صنعتی از نظر وزن و ابعاد، نوع کارکرد، رومیزی یا ایستاده بودن متفاوت هستند و می توانند برای مصارف متفاوت مثل تهیه بیسکوییت، کیک و کلوچه، شیرینی، پیتزا و انواع غذاها مورد استفاده قرار بگیرند. از آن جایی که بعضی از انواع فر صنعتی با برق کار می کنند و برخی دیگر نیاز به گاز شهری یا کپسول گاز دارند، لازم است در هنگام خرید به سازگاری مدل انتخاب شده با منبع انرژی مصرفی آشپزخانه خود توجه کنید. البته استفاده از گاز برای فرهای حرفه ای رایج ترین روش است. گاز فر را به سرعت گرم میکند و کنترل دما را نسبتاً آسانتر می سازد و هزینه های آب و برق را پایین می آورد. فرهای برقی ممکن است بسیار بیشتر طول بکشند تا به دمای مطلوب برسند.

بر اساس شیوه کار دستگاه های فر صنعتی را می توان به شکل زیر دسته بندی نمود:

فرهمرفتی (Convection Oven)، فر ترکییبی (Combination Oves)، فر مایکروویو(Microwave Oven)، فر کامبی (Combi Oven)، فر پیتزا (Pizza Oven)، فر ریلی (Conveyor Oven) و فر بخار پز (Steam ovens). هر کدام از این گروه ها خود انواع مختلفی دارند. در ضمن فر صنعتی را می توان بر اساس نوع غذایی که در آن پخته می شود دسته بندی نمود که مهمترین آنها فر پیتزا، فر مرغ بریان، فر قنادی، فر ساندویچ هستند.

هرچند ظاهر فر صنعتی بسته به مدل ها و کارکردهای گوناگون متفاوت است اما برخی ویژگی ها در تمامی مدل ها مشابه است: در نیمه فلزی نیمه شیشه ای که شیشه آن از پیرکس ضد حرارت ساخته شده و از استحکام لازم در برابر جریان گرما برخوردار است، صفحه لمسی یا غیرلمسی تنظیمات و ترموستات برخی از این مشترکات هستند. ترموستات حرارت را کنترل می کند تا قطعات درونی و بیرونی دستگاه ذوب نشوند و در فر صنعتی اهمیت این قطعه دوچندان می شود.

ساختار فر صنعتی

فر صنعتی کلیدهای مختلفی بر روی بدنه خود دارد که برای تنظیم حرارت و زمان پخت، روشن و خاموش کردن لامپ، حرکت گردان سینی در فر، فعالسازی آژیر و ... مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از استیل ضد زنگ در ساختار بدنه فر، مقاومت دستگاه را در برابر ضربه و رطوبت و گرما افزایش می دهد و بهترین انتخاب برای آشپزخانه های صنعتی خواهد بود. مهم تر از بدنه، جنس سینی و جوجه گردان است که چنانچه از استیل ضد زنگ ساخته شود، هم به راحتی شسته می شود و هم دچار زنگ زدگی در پی شست و شوهای متوالی نمی شود.

قیمت فر صنعتی

قیمت فر صنعتی متناسب با امکانات و ویژگی های دستگاه تعیین می شود؛ هرچه جنس مورد استفاده در ساخت دستگاه از استحکام بیشتری برخوردار باشد، قطعات اصلی آن به شرکت و برند باکیفیتی تعلق داشته باشند و از امتیازات جانبی بیشتری برخوردار باشند، بالطبع قیمت فر صنعتی بالاتر خواهد بود. در هنگام خرید فر صنعتی حتما به خاطر داشته باشید که در کنار قیمت به کیفیت و اصل بودن جنس توجه کنید تا بدین ترتیب درگیر تعمیرات پیاپی پس از خرید نشوید.

خرید و فروش فر صنعتی

تقاضا برای برایخرید و فروش فر صنعتی در کلیه کسب و کارهای مرتبط با پخت و پز، یک تقاضای دائمی است که با گسترده شدن حوزه های غذایی، روز به روز افزایش می یابد.برای رستوران ها و سایر مشاغل در صنعت خدمات غذایی، داشتن یک ف رصنعتی از ضروریات به حساب می آید که می تواند بهره وری را تا حد زیادی افزایش دهد، کیفیت غذای ارائه شده را بهبود بخشد و به ساده سازی عملیات پخت کمک کند. انتخاب یک فر صنعتی مناسب می تواند یک کار مشکل باشد، با این حال، با توجه به عوامل زیادی از جمله نوع سوخت، میزان مصرف انرژی، ابعاد متناسب با اندازه آشپزخانه، تعداد سینی و دیس داخل فر، قیمت و غیره می توان اینکار را براحتی انجام داد. کارشناسان ما در کابان تجهیز آماده ارائه مشائره در خصوص خرید فر صنعتی مناسب با فضای کاری و متناسب با بودجه شما هستند تا این مسیر را برایتان هموار نمایند.

10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()