0
02166009000 - 09122200108 سفارش خرید
02166009000 - 09122200108 سفارش خرید
>> >> >>
جستجوی پیشرفته
جستجو در نتایج
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
جستجو بر اساس سازنده
کالا برای:

دستگاه پشمک ساز

مرتب سازی بر اساس : پربازدید ترین حراجی جدیدترین ارزان ترین گرانترین فقط کالاهای موجود :

خرید و فروش انواع دستگاه پشمک ساز با بهترین قیمت | (لیست قیمت 31 فروردين 1403)

دستگاه پشمک ساز صنعتی وسیله ای برقی برای آماده سازی و تهیه پشمک است که این خوراکی دلخواه کودکان را در طعم ها و رنگ های متنوع درست می کند. این دستگاه که به آن پشمک زن نیز گفته می شود، قادر است، حجم زیادی از شکر را در مدت زمانی کوتاهی به شکل پشمک درآورد. یکی از تنقلاتی که با گذاشتن در دهان آب می شود و به جهت شیرین بودن و البته خاص بودن، خوردن آن در پارک یا شهربازی برای هم بزرگسالان و هم کودکان بسیار لذت بخش است.

کار با دستگاه پشمک زن پیچیدگی خاصی ندارد، کافیست شکر داخل مخزن تعبیه شده ریخته شود تا فقط در عرض یک دقیقه با حرارت دیدن به صورت رشته های بسیار نازک و لطیف درآید که غالبا آنها را به صورت کلاف دور یک چوب حصیری میپیچند. البته پشمک را به صورت کیلویی و لقمه ای نیز بسته بندی می کنند که طرز تهیه آنها کلا با پشمک پفی فرق می کند. اما مدل چوبی همچنان بسیار پرطرفدار است.

دستگاه پشمک زن معمولا در اماکن عمومی همچون شهربازی ها، پارک‌ها، مراکز خرید، فروشگاه‌ها و سینماها قرار داده می شود و خوردن پشمک یکی از لذتهای رفتن به این مکان ها محسوب می گردد. با خرید یک عدد دستگاه پشمک زن صنعتی براحتی می توان کسب و کار خانگی راه اندازی کرده و کسب درآمد نمود. با این دستگاه می توان پشمک های بسته بندی شده آماده کرده و در برای فروش در اختیار سوپرمارکتها، دکه ها یا شیرینی فروشی ها قرار داد.

شیوه کار دستگاه پشمک ساز صنعتی : کابان تجهیز

این دستگاه با نیروی برق کار می کند و در واقع موتور آن اصلی ترین قطعه تلقی می گردد که با تولید حرارت و عبور جریان هوای گرم و مرطوب از روی شکر کار خود را انجام می دهد. در مواجه با هوای گرم، دانه های شکر به صورت نیمه جامد درآمده و با وجود رطوبت هوا، بلورها به صورت رشته‌هایی بلند و نازک درمی‌آیند. غالبا به محض تولید، رشته ها را به دور تکه ای چوب باریک و مرطوب از جنس حصیری می پیچند. البته شیوه تولید پشمک در کارخانجات کاملا به صورت متفاوت می باشد. جهت ایجاد تنوع در طعم و رنگ پشمک ها، با اضافه کردن رنگ های خوراکی و اسانس های مختلف همچون میوه یا کاکائو و یا زعفران، می توان پشمک‌های رنگی تولید کرد.

انواع دستگاه پشمک ساز صنعتی : کابان تجهیز

پشمک سازها از لحاظ ظاهری به دو شکل رومیزی و کالسکه ای دسته بندی می شوند که نمونه های دوم مجهز به چرخ برای حرکت دادن دستگاه هستند. این دستگاه ها تنوع چندانی ندارند و فقط مدلهای مختلف از ابعاد متفاوت با قدرت و بازدهی متنوع برخوردار هستند که با افزایش میزان توان دستگاه، حجم بیشتری از پشمک در مدت زمان کمتری آماده می گردد. دستگاه پشمک زن برای مصارف خانگی، در اندازه کوچک تولید می گردد. 

مشخصات کلی دستگاه پشمک زن صنعتی : کابان تجهیز

دستگاه پشمک زن صنعتی از بدنه ای اصلی تشکیل شده است که قابلمه ای بر روی آن قرار می گیرد؛ جدا کردن قابلمه از بدنه و متصل کردن دوباره آن بسیار آسان بوده و شما می توانید در کمترین زمان، قابلمه را به دستگاه متصل نمایید. برای تهیه پشمک تنها کافیست، شکر را در محفظه مخصوص ریخته و قابلمه را به بدنه متصل کنید و با روشن کردن دکمه موتور و المنت، هیتر را بر روی درجه مورد نظر تنظیم نمایید، تا پشمک سریعا آماده شود. اغلب مدلهای دستگاه پشمک ساز صنعتی مجهز به ولوم تنظیم حرارت و همچنین دارای نمایشگر هستند که درجه حرارت را نشان می دهد.

قابلمه ای که در این دستگاه های صنعتی استفاده می شود، از جنس استیل مرغوب ساخته می شود که کاملا نچسب و ضد خش است و در برابر حرارات نیز کاملا مقاوم می باشد. دستگاه پشمک زن با کیفیت، این توانایی را دارد که به صورت مداوم و پیوسته کار کند؛ بنابراین اگر قصد دارید تا روزانه مقدار زیادی از پشمک را تهیه کنید، قبل از هرکاری باید به کیفیت و قدرت دستگاه دقت کنید.

قیمت دستگاه پشمک زن صنعتی : کابان تجهیز

قیمت دستگاه پشمک زن صنعتی به نسبت کاربردی که دارد، بسیار مناسب بوده و نمونه هایی که در داخل کشورمان طراحی و تولید می گردند مسلما به نسبت مدلهای وارداتی از قیمت پایین تری برخوردار هستند. در عین اینکه از لحاظ کیفیت با آنها برابری می کنند. برای تهیه دستگاه پشمک زن صنعتی ارزان که در کنار قیمتی مناسب از کیفیتی بالا نیز برخوردار باشد، می توانید به فروشگاه اینترنتی کابان تجهیز مراجعه نمایید. این مجموعه آماده ارائه خدمات حضوری و غیر حضوری در زمینه خرید نمونه های مقرون به صرفه تولید داخل به شما مشتریان گرامی در سراسر ایران است.

10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()