0
02166009000 - 09122200108 سفارش خرید
02166009000 - 09122200108 سفارش خرید
>> >> >>
جستجوی پیشرفته
جستجو در نتایج
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
جستجو بر اساس نوع
جستجو بر اساس سازنده
بر اساس سایز تیغه
کالا برای:

دستگاه مرغ خرد کن

مرتب سازی بر اساس : پربازدید ترین حراجی جدیدترین ارزان ترین گرانترین فقط کالاهای موجود :

خرید و فروش انواع دستگاه مرغ خرد کن با بهترین قیمت | (لیست قیمت 30 فروردين 1403)

مرغ خرد کن یکی از مهم‌ترین دستگاه‌های صنعت مواد غذایی، علی‌الخصوص مواد پروتئینی است که بعضا می‌توان با آن به خرد کردن ماهی هم پرداخت. ازاین‌رو خرید و فروش مرغ خرد کن در بازار صنایع قضایی به‌وفور دیده می‌شود. و اکثر فروشگاه‌های مواد پروتئینی مثل مرغ‌فروشی‌ها به‌دنبال خرید مرغ خرد کن برای سرعت بخشیدن به فرایند فروش، خرد کردن و تحویل مرغ به مشتریان هستند. در واقع یکی از عوامل تشخیص کیفیت بالای یک مرغ‌فروشی وجود یا عدم وجود مرغ خرد کن اتوماتیک در آن است؛ چرا که نبود دستگاه مرغ خرد کن در مرغ‌فروشی بدان معنا است که آن فروشگاه مشتریان زیادی نداشته و نیازی به سریع خرد کردن مرغ ندارد، در نتیجه نبود مشتری فراوان می‌تواند یکی از مهم‌ترین عوامل بی‌کیفیت بودن یک فروشگاه مرغ باشد. البته فقط مرغ‌فروشی‌ها از خرد کن مرغ استفاده نمی‌کنند، امروزه مصرف مرغ تا به حدی بالا رفته که تمامی مراکزی که با مواد غذایی سروکار دارند همواره از مرغ به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین فراورده‌های غذایی استفاده می‌کنند؛ ازاین‌رو بازار خرید و فروش مرغ خرد کن را باید گسترده‌تر از این‌ها دانست و از اره مرغ بر به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین دستگاه‌های صنعت غذایی یاد کرد. هتل‌ها، رستوران‌ها، مطبخ‌ها، کترینگ‌ها، تالارهای عروسی و آشپزخانه‌های بزرگ از جمله مراکزی هستند که پتانسیل در اختیار داشتن یک اره مرغ خرد کن را دارند. قیمت مرغ خرد کن نیز به‌هیچ‌وجه نمی‌تواند دغدغه‌ای برای صاحبان کسب‌وکارهای مذکور باشد. محدودیت فضا را نیز نمی‌توان در این مراکز برای یک دستگاه خرد کن مرغ متصور شد؛ حتی برای همه انواع مرغ خرد کن موجود در بازار. قاعدتا مشاغل گفته شده نباید به‌دنبال یک مرغ خرد کن ارزان برای کسب‌وکار خود باشند، به همین خاطر تولیدکنندگان مرغ خرد کن تمام تلاش خود را کرده‌اند تا بهترین کیفیت را ارائه دهند. این را می‌توان در تمام استیل بودن اکثر دستگاه‌های اره مرغ بر مشاهده کرد که البته استفاده از چنین آلیاژی آن‌هم برای تمامی قسمت‌های یک دستگاه خرد کن مرغ طبعا بر روی قیمت مرغ خرد کن تأثیر خواهد گذاشت.

مرغ خرد کن دستگاه چندان پیچیده‌ای نیست. یک مرغ خرد کن اتوماتیک با استفاده از نیروی الکتریکی کار می‌کند. در واقع از یک موتور الکتریکی در دستگاه مرغ خرد کن استفاده شده است که با روشن شدنش محور اصلی خرد کن مرغ به‌حرکت در می‌آید. در اینجا به اصلی‌ترین بخش دستگاه می‌رسیم، یعنی اره مرغ بر که به‌ محور متصل شده و هم‌زمان با چرخش محور شروع به چرخیدن می‌کند. این اره مرغ خرد کن به‌شکل دایره‌ای با دندانه‌های تیز طراحی می‌شود که از جنس فولاد بوده و به خاطر مسائل بهداشتی یک روکش استیل روی آن را پوشانده است؛ این ساختار عموما در انواع مرغ خرد کن رعایت شده است. نکته جالب توجه راجع به دستگاه خرد کن مرغ این است که با کند شدن اره، می‌شود مجدد آن را تیز و استفاده کرد. بنابراین بعد از خرید مرغ خرد کن نیازی به صرف هزینه‌های تعویض مدام اره نیست. رابط کاربری مرغ خرد کن نیز در تمامی مدل‌های آن راحت بوده و چندان پیچیده نیست. یک مرغ خرد کن اتوماتیک دارای دو کلید استارت و استپ بوده که معمولا با رنگ‌های سبز و قرمز و یا یک کلید چرخان دوحالته مشکی بر روی بدنه آن دیده می‌شود. با فشردن کلید سبزرنگ و یا چرخاندن کلید مشکی به‌سمت عدد 1، دستگاه مرغ خرد کن روشن می‌شود؛ با فشردن کلید قرمزرنگ یا چرخاندن کلید مشکی به‌سمت عدد 0، خرد کن مرغ خاموش می‌شود. در اکثر مدل‌های اره مرغ بر نیز دو چراغ سبز (برای حالت روشن) و قرمز (برای حالت خاموش) بر روی بدنه تعبیه شده‌اند تا ایمنی دستگاه دوچندان شود. ضمن آنکه تمامی دستگاه‌های اره مرغ خرد کن دارای یک محافظ برای تیغه خود هستند تا ایمنی کاربر تضمین شود. امکان تنظیم فاصله تیغه نیز در دستگاه خرد کن مرغ وجود دارد. در نتیجه با خرید مرغ خرد کن علاوه بر تکه‌تکه کردن مرغ، می‌توان گوشت اردک، بوقلمون و سایر پرندگان را نیز خرد کرد. از این جهت می‌شود گفت که دستگاه‌های مرغ خرد کن ارزان هستند و با تهیه آن‌ها می‌توان نیازهای بسیاری را مرتفع کرد.

خرید و فروش مرغ خرد کن

خرید و فروش مرغ خرد کن معمولا در فروشگاه‌های اینترنتی صورت می‌گیرد و کمتر فروشگاه فیزیکی وجود دارد که چنین دستگاه‌های صنعتی را در اختیار داشته باشد. هرچند با وجود چنین فروشگاه‌هایی، بازهم خرید و فروش مرغ خرد کن در فروشگاه‌های اینترنتی تصمیم بهتری است؛ چرا که این فروشگاه‌ها با ایجاد فضایی رقابتی همواره بهترین پیشنهاد را برای قیمت یک مرغ خرد کن اتوماتیک ارائه می‌دهند و البته خرید مرغ خرد کن از آن‌ها نیز بدون صرف هزینه رفت‌وآمد به فروشگاه انجام می‌شود، زیرا اکثر آن‌ها محصولات خریداری شده را به درب منزل یا محل کار مشتریان به‌صورت رایگان ارسال می‌کنند.

قیمت مرغ خرد کن

قیمت مرغ خرد کن به عوامل متعددی بستگی دارد. نوع موتور، نوع تیغه، جنس بدنه و سیستم کاربری دستگاه از جمله عواملی هستند که بر روی این فاکتور مهم مؤثر می‌باشند. بعضی از شرکت‌های تولیدکننده دستگاه مرغ خرد کن به‌صورت پیش‌فرض از یک نوع موتور در مدل تولیدی خود استفاده می‌کنند، اما امکان انتخاب و تغییر نوع موتور را برای مشتریان میسر می‌کنند تا آن‌ها با بررسی تأثیر موتورها بر روی قیمت مرغ خرد کن هرکدام را به‌دلخواه سفارش دهند.

انواع مرغ خرد کن

انواع مرغ خرد کن را می‌توان به دو دسته ایستاده و رومیزی تقسیم کرد. دستگاه‌های خرد کن مرغ ایستاده بزرگ‌تر و قوی‌تر از نمونه‌های رومیزی هستند و برای مصارف سنگین طراحی می‌شوند. این در حالی است که یک خرد کن مرغ رومیزی معمولا برای فروشگاه‌های مرغ و آشپزخانه‌های کوچک مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما درمجموع انواع مرغ خرد کن فراوانی در بازار وجود دارند تا نیاز تمامی متقاضیان را رفع نمایند.

مرغ خرد کن ارزان

مرغ خرد کن ارزان را فقط می‌توان در فروشگاه‌های اینترنتی پیدا کرد. اما نه به قیمت قدیمی یا بی‌کیفیت بودن، بلکه به‌دلیل وجود فضای رقابتی برای فروش دستگاه‌های اره مرغ خرد کن موجود در بازار. فروشگاه بزرگ کابان تجهیز با ایجاد فضایی رقابتی سعی در عرضه بهترین دستگاه‌ها با مناسب‌ترین قیمت را داشته تا یک مرغ خرد کن ارزان و باکیفیت نصیب مشتریان شود.

10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()