0
02166009000 - 09122200108 سفارش خرید
02166009000 - 09122200108 سفارش خرید
>> >> >>
جستجوی پیشرفته
جستجو در نتایج
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
جستجو بر اساس نوع
جستجو بر اساس سازنده
بر اساس سایز
کالا برای:

دستگاه همبرگر زن

مرتب سازی بر اساس : پربازدید ترین حراجی جدیدترین ارزان ترین گرانترین فقط کالاهای موجود :

خرید و فروش انواع دستگاه همبرگر زن با بهترین قیمت | (لیست قیمت 6 ارديبهشت 1403)

دستگاه همبرگر زن یا دستگاه تولید همبرگر یا همبرگر ساز یکی از تجهیزات آشپزخانه صنعتی به شمار می‌آید. دستگاهی که عمدتا برای تهیه همبرگر دلخواه طراحی شده است. خرید دستگاه همبرگر زن به واحدهایی توصیه می شود که دوست دارند همبرگر را خودشان تهیه کنند. این می تواند شامل افزودن مواد و طعم‌دهنده‌های گوناگون به همبرگر، یا اندازه های مختلفی از همبرگر باشد. به این ترتیب استفاده از دستگاه همبرگر زن از رستوران‌های کوچک تا کارخانه‌ها و غذاخوری‌های بزرگ را دربرخواهد گرفت. همبرگر ساز می‌تواند همبرگرهای سفارشی یک شکل، یک اندازه و هم وزن آماده کند و این ویژگی به کیفیت و نظم محیط کار شما کمک زیادی می‌کند. سرعت تولید همبرگر در انواع همبرگر زن متفاوت است. نمونه های همبرگر زن دستی طبیعتا سرعت کار پایین تری در قیاس با نمونه های همبرگر زن اتوماتیک دارند. ویژگی سرعت، برای کسب و کارهای بزرگ‌تر بسیار مهم است و این ویژگی معیاری برای خرید دستگاه همبرگر زن اتوماتیک خواهد بود.

خرید همبرگر زن و تولید مواد غذایی سریع و آماده طبخ کسب و کاری سودآور است، مخصوصاً اگر باکیفیت باشند و با طعم خوبی تهیه شوند. انواع دستگاه همبرگر ساز شامل همبرگر زن برقی و همبرگر زن دستی می شود، که باید با توجه به نیازتان از میان مدل‌های مختلف بهترین نمونه انتخاب کنید. همبرگر طرفداران زیادی دارد و به همین دلیل افراد زیادی تولید این ماده غذایی محبوب را در سطح وسیع و برای عموم شروع کرده‌اند. هستند افرادی که دوست دارند در خانه همبرگر درست کنند و برای این کار نیز دستگاه‌های زیادی مانند دستگاه همبرگر زن دستی تولید شده است. برای خرید دستگاه همبرگر زن می‌توانید از طریق فروشگاه اینترنتی کابان تجهیز به صورت حضوری و غیرحضوری اقدام کنید.

دستگاه همبرگر زن در ابعاد و سایزهای متفاوت و با جنس‌های مختلف تولید می‌شود.فروشگاه اینترنتی کابان تجهیزات شرایط مساعدی را برای خرید انواع همبرگر زن مهیا کرده است که از آن جمله می‌توان به امکان مقایسه مدل‌های گوناگون با هم در سایت، تماس تلفنی و مشاوره رایگان و امکان خرید حضوری و بازدید از نمایشگاه اشاره کرد. خرید و فروش انواع دستگاه همبرگر زن با ریزه کاری های خاص خود پیگیری می‌شود. برای خرید این دستگاه باید به نکات زیادی توجه کنید تا بتوانید در نهایت همبرگری با کیفیت و ظاهری مناسب تولید کنید. نداشتن لبه های تیز و طراحی مناسب این دستگاه از ویژگی هایی است که باید در زمان خرید دستگاه همبرگر زن به آن توجه داشته باشید. آلیاژ به کار رفته در انواع همبرگر ساز اهمیت دارد. بهتر است سراغ مدل هایی باشید که از استیل ساخته شده اند. چراکه آلیاژ استیل هم دوام بیشتری دارد و هم بهداشتی‌ست.

انواع دستگاه همبرگر زن

همبرگر زن برقی و همبرگر زن دستی انواع دستگاه همبرگر زن هستند که هرکدام از آنها شامل مدل‌های مختلفی‌ست. انواع دستگاه همبرگر زن از جنس بدنه مختلفی ساخته شده اند که استیل برترین آنهاست. جالب است بدانید دستگاه همبرگر زن نقاله دار یکی از پیشرفته ترین انواع دستگاه همبرگر زن برقی است که در تولید همبرگر سرعت زیادی دارد. عموما خرید همبرگر زن نقاله دار به کسب و کارهایی با حجم کاری بالا پیشنهاد می‌شود. راحت تمیز شدن انواع دستگاه همبرگر زن یکی از مزیت‌هایی است که در زمان خرید این دستگاه باید به آن توجه کنید. که این مهم خود با آلیاژ دستگاه در رابطه مستقیم است.

قیمت دستگاه همبرگر زن

کار دستگاه همبرگر زن فرم‌دهی گوشت به‌صورت دایره‌ای است که به آن همبرگر گفته می‌شود. قیمت دستگاه همبرگر زن برحسب مدل و برندی که انتخاب می‌کنید،متفاوت است.خرید این دستگاه به‌ سرعت تولید و بسته‌بندی همبرگر به صورت کاملاً بهداشتی کمک زیادی می‌کند. قیمت همبرگر زن برقی بیشتر است و مسلماً با خرید این‌گونه از دستگاه‌ها تولید شما در ابعاد بیشتری در روز انجام خواهد شد. استفاده از این دستگاه نیاز به آموزش خاصی ندارد و به‌راحتی هر فردی می‌تواند از آنها استفاده کند. در باب قیمت دستگاه همبرگر زن باید به انواع همبرگر زن ایرانی و خارجی هم اشاره کرد. بدیهی‌ست که قیمت همبرگر زن ایرانی بسیار مناسب تر از همبرگر زن خارجی، به خصوص همبرگر زن ایتالیایی است.

خرید و فروش دستگاه همبرگر زن

خرید و فروش دستگاه همبرگر زن در فروشگاه اینترنتی کابان تجهیز انجام می‌شود و به شما پیشنهاد می‌دهیم مشاوره با کارشناسان مجرب ما را فراموش نکنید. در زمان خرید و فروش دستگاه همبرگر زن قابلیت هایی مثل ظرفیت دستگاه، سایز قالب ها، میزان صدای تولیدی آنها، برقی بودن یا دستی بودن، کم لرزش بودن در زمان کار بسیار اهمیت دارند و باید به آنها توجه کرد. به همین سبب است که مشاوره با کارشناسان را به شما پیشنهاد می‌دهیم. چراکه مستقیما در کیفیت خرید همبرگر ساز شما موثر خواهد بود.

دستگاه همبرگر زن ارزان

حتماً می‌دانید قیمت دستگاه همبرگر زن صنعتی نسبت به مدل‌های فروشگاهی یا نیمه صنعتی آن بیشتر است. اگر به دنبال دستگاه همبرگر زن ارزان هستید، حتماً تمامی مدل‌های این دستگاه که در فروشگاه اینترنتی کابان تجهیز وجود دارد را با یکدیگر مقایسه کنید. در این راه به مشاوره ما نیز متکی باشید. خرید دستگاه همبرگر زن ارزان از فروشگاه‌های متفرقه نه تنها به شما کمکی نمی‌کند، بلکه حتماً بعد از مدتی شما را دچار مشکلات زیادی خواهد کرد و مجبور به پرداخت هزینه‌ای بیشتر خواهید شد. برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از انواع همبرگر زن صنعتی و نیمه صنعتی و فروشگاهی با ما در تماس باشید. 

10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()