0
02166009000 - 09122200108 سفارش خرید
02166009000 - 09122200108 سفارش خرید
>> >> >>
جستجوی پیشرفته
جستجو در نتایج
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
جستجو بر اساس نوع
جستجو بر اساس سازنده
بر اساس سایز
کالا برای:

دستگاه آسیاب عطاری و ادویه

مرتب سازی بر اساس : پربازدید ترین حراجی جدیدترین ارزان ترین گرانترین فقط کالاهای موجود :

خرید و فروش انواع دستگاه آسیاب عطاری و ادویه با بهترین قیمت | (لیست قیمت 1 ارديبهشت 1403)

دستگاه آسیاب عطاری و ادویه یکی از مهم‌ترین تجهیزات صنایع غذایی است که برای خرد کردن، پودر کردن، بلغور کردن و آسیاب‌ کردن دانه‌های خوراکی مختلف ساخته شده است. انواع دستگاه آسیاب عطاری و ادویه را می‌توان به‌لحاظ کارایی به چهار دسته خانگی، فروشگاهی، صنعتی و نیمه صنعتی تقسیم کرد که در این یادداشت بیشتر به آسیاب کن خانگی و نمونه‌های فروشگاهی پرداخته خواهد شد که به‌نوعی همان آسیاب برقی عطاری می‌باشند. البته نمونه‌های صنعتی و نیمه‌صنعتی این دستگاه آسیاب کن نیز وجود دارند که اغلب از انواع ایستاده دستگاه آسیاب ادویه هستند و طبعا جثه آن‌ها نیز بزرگ‌تر از یک دستگاه آسیاب عطاری خواهد بود. مسلما با این تفاسیر، قیمت آن‌ها نیز بیشتر بوده و محصول در حال بررسی را باید یک دستگاه آسیاب عطاری و ادویه ارزان به حساب آورد. اکثر انواع دستگاه آسیاب عطاری و ادویه به‌صورت رومیزی طراحی می‌شوند و به همین خاطر از عنوان دستگاه آسیاب رومیزی هم، برای خطاب قرار دادن آن‌ها استفاده می‌شود. بنابراین بهتر است قبل از ورود به بازار خرید و فروش دستگاه آسیاب عطاری و ادویه با عناوین مختلف آن آشنا شوید تا فرایند تهیه آسیاب برقی ادویه برای شما مطلوب پیش برود. البته بیشترین توجه در هنگام خرید دستگاه آسیاب عطاری و ادویه باید به خصوصیات و مسائل فنی آن باشد تا انتخابی درست و متناسب با نیاز از آسیاب برقی ادویه جات خانگی صورت بگیرد. ضمن آنکه توجه به قیمت دستگاه آسیاب عطاری و ادویه نیز، یکی از مهم‌ترین نکات در حین خرید دستگاه آسیاب عطاری و ادویه است. عملکرد یک دستگاه آسیاب عطاری با توجه به مهندس طراح و شرکت سازنده آن ممکن است متفاوت باشد؛ اما معمولا اغلب دستگاه‌های آسیاب برقی عطاری از تکنولوژی‌های مشابه هم برای خرد کردن دانه‌ها استفاده می‌کنند. یکی از رایج‌ترین روش‌های آسیاب‌ کردن توسط اکثر دستگاه‌های آسیاب برقی ادویه استفاده از تیغه چکشی است، تیغه‌ای که در میان دندانه‌هایی فولادی قرار دارد و از طریق محور موتور شروع به چرخش کرده و با برخورد به دندانه‌های تعبیه شده در مخزن دستگاه آسیاب رومیزی دانه‌های قرار گرفته در کنار آن‌ها را له می‌کند. نمونه‌ای دیگر از روش‌های خرد کردن در دستگاه آسیاب کن استفاده از تیغه‌های برنده و بسیار تیز است که بیشتر در دستگا‌ه‌های آسیاب کن خانگی به‌کارگیری می‌شود. با وجود روش‌های مختلف دستگاه‌های آسیاب برقی ادویه جات خانگی برای خرد کردن دانه‌های غذایی، اکثر آن‌ها همانند یکدیگر توانایی آسایب کردن دانه‌‌های مختلف را دارند و کمتر دیده می‌شود که یک دستگاه آسیاب ادویه قادر به پودر کردن دانه‌ای باشد که سایر دستگاه‌های آسیاب برقی عطاری نتوانند آن را خرد کنند.

دستگاه آسیاب عطاری و ادویه از یک ورودی و یک خروجی تشکیل شده که دریچه ورودی آن برای اضافه کردن دانه‌های اولیه و مجرای خروجی‌اش جهت خارج شدن پودر یا بلغور دانه‌های مذکور از دستگاه آسیاب عطاری است. البته برخی از دستگاه‌های آسیاب برقی ادویه جات خانگی از خروجی دو کاناله بهره می‌برند تا مانع از انتشار گردوغبار ناشی از پودر کردن دانه‌های خشک شوند، چرا که روی یکی از کانال‌های خروجی دستگاه آسیاب رومیزی را یک کیسه مخصوص پوشانده تا گردوخاک بیان شده را جمع‌آوری کند؛ از کانال دیگر خروجی دستگاه آسیاب کن نیز آسیاب دانه‌ها خارج می‌شود. دستگاه‌های آسیاب کن خانگی معمولا از این قابلیت برخوردارند تا گردوغبار گفته شده، محیط خانه را مخدوش نکند. هرچند مشتریان اصلی خرید دستگاه آسیاب عطاری و ادویه را فروشگاه‌ها و عطاری‌ها تشکیل می‌دهند و کمتر دیده می‌شود که خریداری، آسیاب برقی ادویه جات خانگی را برای استفاده در محیط خانه تهیه کند. اما درمجموع، هر کسی که آسیاب برقی ادویه را برای استفاده در هر محیطی خریداری کند، به‌راحتی می‌تواند یک کسب‌وکار پرسود را راه‌ بیاندازد؛ چرا که با استفاده از دستگاه آسیاب ادویه تقریبا می‌توان تمامی دانه‌های خوراکی را آسیاب کرد و فراورده‌های جدیدی که امروزه طرفداران بسیاری هم دارند را به فروش رساند. از جمله دانه‌‌هایی که می‌شود با استفاده از یک دستگاه آسیاب کن خرد کرد می‌توان به زنجبیل، سنجد، هسته خرما، دارچین، زردچوبه، گندم، جو، برنج، فلفل، پسته، بادام، گردو و فندق اشاره کرد. در نتیجه خرید دستگاه آسیاب عطاری و ادویه بهترین انتخاب برای شروع یک کسب‌وکار موفق است. ذکر این نکته هم خالی از لطف نیست که قیمت دستگاه آسیاب عطاری و ادویه نیز چندان زیاد نبوده و حتی برای شروع کار نیز می‌توان با تهیه یک دستگاه آسیاب عطاری و ادویه ارازن هزینه راه‌اندازی کسب‌وکار را پایین آورد. لازم به ذکر است که علاوه بر دانه‌های ذکر شده، با استفاده از آسیاب برقی عطاری می‌توان فراورده‌های خوراکی عدیده‌ای همانند پودر سبزیجات خشک مثل آویشن، نعناع و چای و همین‌طور دانه‌هایی مثل قهوه را آماده کرد. خوشبختانه تولیدکنندگان داخلی کشورمان موفق به تولید نمونه‌های مختلفی از دستگاه آسیاب ادویه شده‌اند که حتی گوی سبقت را از نمونه‌های خارجی آسیاب برقی ادویه نیز ربوده‌ و به‌تنهایی بازار خرید و فروش دستگاه آسیاب عطاری و ادویه را در داخل کشور راه‌اندازی کرده‌اند.

خرید و فروش دستگاه آسیاب عطاری و ادویه

خرید و فروش دستگاه آسیاب عطاری و ادویه بازار گسترده‌ای دارد و برندهای فراوانی در آن با یکدیگر رقابت می‌کنند. یکی از عوامل گستردگی و پررونق بودن این بازار، روی آوردن مردم به سمت استفاده از داروهای گیاهی و فراورده‌ای ادویه‌ای است که به سبب آن عطاری‌های بی‌شماری در سطح شهرها خلق شده‌اند و در نهایت احساس نیاز این فروشگاه‌ها موجب شده تا بازار خرید و فروش دستگاه آسیاب عطاری و ادویه رونق فراوانی بگیرد.

انواع دستگاه آسیاب عطاری و ادویه

انواع دستگاه آسیاب عطاری و ادویه را از منظر ساختار باید به دو دسته ایستاده و دستگاه آسیاب رومیزی تقسیم کرد که نمونه‌های رومیزی استفاده‌های بیشتری دارند. همچنین از نظر کارایی می‌توان آ‌ن‌ها را به چهار دسته آسیاب کن خانگی، فروشگاهی، صنعتی و نیمه‌صنعتی تقسیم کرد که نمونه‌های فروشگاهی آن با عنوان دستگاه آسیاب عطاری هم شناخته شده‌اند. همچنین از نظر عملکرد نیز می‌توان انواع دستگاه آسیاب عطاری و ادویه را به‌ دسته‌های مختلفی تقسیم کرد.

قیمت دستگاه آسیاب عطاری و ادویه

قیمت دستگاه آسیاب عطاری و ادویه به عوامل مختلفی بستگی دارد. یکی از این عوامل شرکت سازنده دستگاه است که خوشبختانه با وجود برندهای متعدد داخلی در این زمینه، قیمت دستگاه آسیاب عطاری و ادویه نسبت به نمونه‌های خارجی بسیار کمتر بوده و این در حالی است که کیفیت این تولیدات ایرانی نیز بی‌نظیر است. لازم به ذکر است که فروشگاه عرضه کننده دستگاه نیز می‌تواند در قیمت تمام‌شده آن مؤثر باشد.

دستگاه آسیاب عطاری و ادویه ارزان

دستگاه آسیاب عطاری و ادویه ارزان را می‌توان در نمونه‌های رومیزی و کوچک‌تر آن یافت. اما اگر از میان مدل‌های ایستاده و بزرگ این محصول به‌دنبال دستگاه آسیاب عطاری و ادویه ارزان هستید باید به فروشگاه‌های اینترنتی سر بزنید؛ چرا که این فروشگا‌ه‌های بزرگ با ایجاد فضایی رقابتی، نازل‌ترین قیمت‌ها را بر روی محصولات خود گذاشته‌اند. از میان فروشگاه‌های اینترنتی نیز فروشگاه بزرگ کابان تجهیز بهترین انتخاب است.

10 / 10
از 5 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()