0
02166009000 - 09122200108 سفارش خرید
02166009000 - 09122200108 سفارش خرید
>> >> >>
جستجوی پیشرفته
جستجو در نتایج
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
کالا برای:

دستگاه سیخ گیر جوجه

مرتب سازی بر اساس : پربازدید ترین حراجی جدیدترین ارزان ترین گرانترین فقط کالاهای موجود :

خرید و فروش انواع سیخ گیر جوجه با بهترین قیمت | (لیست قیمت 8 ارديبهشت 1403)

یکی از دستگاه هایی که به بهبود روند آماده سازی مواد غذایی در آشپزخانه های صنعتی کمک می کند، دستگاهی است که برای سیخ زدن حجم بالایی از جوجه و مرغ کاربرد دارد و به آن جوجه سیخ زن یا سیخ گیر جوجه گفته می شود. این دستگاه به واسطه عملکرد اتوماتیکی که دارد موجب تسریع در آماده شدن غذاها و سبب صرفه جویی در زمان و هزینه ها می گردد. جوجه کباب چه با استخوان و چه بی استخوان ازغذاهای لذیذ ایرانی به شمار می رود که هم به دلیل آماده سازی آسان و هم پخت سریع طرفداران بسیاری دارد و در منوی بیشتر رستوران ها یافت می شود. مسلما آماده کردن و به سیخ کشیدن حجم زیاد جوجه به صورت دستی زمان زیادی را می طلبد به همین دلیل جهت سهولت کار و همچنین یک اندازه شدن سیخ ها بهتر است از دستگاه سیخ گیر جوجه اتوماتیک استفاده شود. با توجه به هم شکل و هم اندازه بودن سیخ های جوجه توسط این دستگاه، همه تکه های جوجه به یک اندازه پخته می شوند و از طعم یکسانی برخوردار هستند.

با استفاده از دستگاه سیخ گیر جوجه در رستوران ها، سفره خانه ها، کبابی ها، تالارهای پذیرایی و هتل ها به راحتی و در مدت زمان کوتاهی می توان بیش از 400 سیخ جوجه را آماده پخت کرد. به طور قطع سرو تکه های جوجه که به طور مناسب پخته شده اند و همگی علاوه بر داشتن مزه یکسان، شکل ظاهری منظم و اشتهاآوری دارند، سبب جلب رضایت مشتریان بیشتری می شود.

یکی از مزایای بکارگیری سیخ گیر جوجه در آشپزخانه های صنعتی، عدم دخالت دست می باشد که منجر به آماده سازی بهداشتی غذاها می گردد. این دستگاه فرایند سیخ گیری را در وزن های مختلف بر روی سیخ های فلزی یا چوبی انجام می دهد. در ضمن کار کردن با آن کار سختی نیست و نیاز به نیروی متخصص ندارد. فقط کافیست قطعات برش خورده جوجه درون قالبهای تعبیه شده قرار گرفته و توسط اپراتور درون دستگاه قرار داده شوند تا در عرض چند ثانیه به سیخ کشیده شوند. 

انواع دستگاه سیخ گیر جوجه

این دستگاه به دو گونه اتوماتیک و دستی عرضه می گردد که نمونه های اول در آشپزخانه های صنعتی با حجم کار بالا استفاده می شوند و مدلهای دستی برای مصارف خانگی مناسب هستند. سیخ گیرهای دستی نیازی به نیروی برق ندارند و به جهت دارا بودن ابعاد کوچک و وزن پایین قابل جابجایی هستند و می توان آنها را در کمپینگ یا پیک نیک نیز با خود همراه داشت. اما برخلاف آنها سیخ گیرهای برقی با بهره گیری از نیروی برق کار می کنند و به دو شکل پنوماتیکی و هیدرولیک تولید می شوند.

مزایای استفاده از سیخ گیر جوجه اتوماتیک

رعایت اصول بهداشتی، پخت یکنواخت تکه های جوجه، تسریع روند آماده سازی غذاهایی همچون جوجه کباب، جگر یا چنجه، سیخ گیری میزان بالایی از جوجه، توانایی کار بی وقفه، استفاده آسان و عدم نیاز به نیروی متخصص از فواید خرید دستگاه سیخ گیر جوجه می باشند. 

فروش دستگاه سیخ گیر جوجه

چنانچه نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در مورد ویژگیها یا مشخصات فنی انواع سیخ گیر جوجه دارید، می توانید با کارشناسان شرکت کابان تجهیز همین حالا تماس بگیرید تا علاوه بر دریافت مشاوره رایگان، از قیمت منصفانه و شرایط خرید این محصول مطلع شوید. امکان خرید اینترنتی از سایت کابان تجهیز نیز میسر می باشد. 

10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()