0
02166009000 - 09122200108 سفارش خرید
02166009000 - 09122200108 سفارش خرید
>> >> >>
جستجوی پیشرفته
جستجو در نتایج
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
کالا برای:

هات بن ماری

مرتب سازی بر اساس : پربازدید ترین حراجی جدیدترین ارزان ترین گرانترین فقط کالاهای موجود :

دستگاه هات بن ماری | فروشگاه اینترنتی خرید و فروش انواع دستگاه هات بن ماری با بهترین قیمت (لیست قیمت 8 ارديبهشت 1403)

دستگاه هات بن ماری از لوازمی است که در زیر مجموعه تجهیزات آشپزخانه صنعتی قرار می گیرد اما در صنایع متنوعی کاربرد دارد. این وسیله دارای کاربرد گسترده ای در آزمایشگاه های تحقیقاتی، کلینیکی، آموزشی، صنایع غذایی و تصفیه آب و غیره می باشد. در واقع بن ماری یک واژه فرانسوی به معنای حمام آب است که برای گرم نگه داشتن غذا در مدت زمان طولانی تری استفاده می شود. این وسیله پرکاربرد در آشپزخانه ها با فراهم کردن حرارت ملایم ثابت، می‌تواند غذای از قبل پخته شده را در دمای مناسب گرم نگه داشته و آنرا در طول مدت طولانی سرویس، برای خوردن آماده نگه دارد.

دستگاه هات بن ماری در صنایع غذایی مثل رستوران ها، کافه ها، فست فودها، هتل ها، بوفه‌ها یا سلف‌سرویس ها و آشپزخانه های بزرگ برای گرم ماندن شکلات، سوپ، آش، انواع خورشت و طیف وسیعی از غذاها مورد استفاده قرار می گیرد. این روزها استفاده از این دستگاه در تالارهای پذیرایی و یا سالنهای بزرگ برای سرو غذای گرم در مراسم های مختلف امری ضروری قلمداد می گردد و در کارگاه های شیرینی پزی برای آب کردن شکلات بکار برده می شود.

این دستگاه ساختار بسیار ساده ای دارد و معمولا از یک واحد کنترل الکتریکی، صفحه نمایشگر، محفظه، درپوش و ترمومتر(دماسنج) برخوردا است. عملکرد آن به این صورت است که حرارت تولید شده به آب یا روغن درون تانک منتقل می شود و بدین طریق غذا یا مایع موجود در محفظه ها به کمک ترموستات به دمای موردنظر می رسد و گرم نگه داشته شود. محفظه های دستگاه هات بنماری ضدزنگ و دارای رزیستورهای الکتریکی است که برق را با ولتاژ مناسب در داخل مخزن به جریان می اندازد. برخی از سرآشپزها از روش بن ماری برای پختن چیزکیک استفاده می کنند، زیرا ممکن است هنگام پختن با حرارت خشک در مرکز آن ترک بخورند.

یکی از مزایای دستگاه هات بنماری این است که دمای آب از نقطه جوش تجاوز نمی کند، بنابراین احتمال سوختن یا چسبیدن غذا به ظرف بسیار پایین است و همچنین بخار و رطوبت آب داغ به جلوگیری از خشک شدن غذا در طول زمان کمک می کند.

انواع دستگاه هات بن ماری

انواع دستگاه هات بنماری دو یا چند لگنه هستند اما برخی از مدل ها قابلیت تغییر و افزایش تا 6 لگن را دارند؛ ضمنا ظرفیت لگن ها متفاوت و متغیر است. برخی از انواع دستگاه هات بنماری دارای یک واحد همگن ساز(Agitation until) هستند که باعث حرکت کنترل شده در مایع محفظه تانک می شود و دمای سراسر مایع را یکنواخت می کند. برخی مدل های دستگاه بن ماری گرم ایستاده و برخی به شکل رومیزی قابل استفاده هستند، تعدای به شکل سیار و برخی مدلها به صورت توکار می باشند، برخی از مدل ها با برق و برخی با گاز کار می کنند. وزن، ابعاد و قدرت موتور دیگر ویژگی های تمایزبخش بین مدل های دستگاه هات بن ماری هستند.

قیمت دستگاه هات بن ماری

قیمت دستگاه هات بن ماری بسته فاکتورهایی همچون تعداد لگن ها، ظرفیت لگن ها، برند، گارانتی و خدمات پس از فروش متفاوت است. ما به شما توصیه می کنیم هنگام خرید، در کنار توجه به قیمت به کیفیت جنس توجه کنید؛ چرا که ممکن است یکی از مدل های دستگاه هات بن ماری به طور غیرمعمول ارزان باشد اما این به خاطر کیفیت پایین قطعات آن باشد که در آن صورت هزینه تعمیرات پس از فروش برای شما بالا خواهد رفت.

خرید و فروش دستگاه هات بن ماری

خرید و فروش دستگاه هات بن ماری به صورت اینترنتی و حضوری از شرکت کابان تجهیز مقدور است. چنانچه در پی خرید این دستگاه به صورت اینترنتی هستید، سعی کنید با مطالعه مشخصات فنی مدلهای مختلف، اطلاعات خود را پیرامون این محصول بالا ببرید. مراجعه به لینک های معرفی مدل های مختلف دستگاه هات بن ماری و یا گفتگو با مشاوران فروشگاه اینترنتی کابان تجهیز می تواند به شما کمک کند.

 

10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()