0
02166009000 - 09122200108 سفارش خرید
02166009000 - 09122200108 سفارش خرید
>> >> >>
جستجوی پیشرفته
جستجو در نتایج
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
کالا برای:

سوپ گرم کن

مرتب سازی بر اساس : پربازدید ترین حراجی جدیدترین ارزان ترین گرانترین فقط کالاهای موجود :

خرید و فروش انواع سوپ گرم کن با بهترین قیمت | (لیست قیمت 5 ارديبهشت 1403)

سوپ گرم کن یکی از تجهیزات آشپزخانه های بزرگ است که تقریباً در هر رستوران، تالارپذیرایی، هتل و سایر مشاغلی که غذای گرم سرو می کنند، یافت می شود. از این دستگاه که به عنوان گرمکن سوپ، وارمر سوپ و یا کتری سوپ نیز شناخته می شود، برای نگهداری سوپ و سایر غذاهای مایع داغ استفاده می شود که با حفظ گرما برای مدت طولانی، آنها را آماده سرو و خوردن نگه می دارد. این دستگاه که با نیروی برق کار می کند برای استفاده در بوفه ها و رستوران های سلف سرویس بسیار مناسب و شکیل است و به مشتریان امکان می دهد سوپ و خورشت داغ را خودشان سرو کنند. دستگاه‌های سوپ گرم کن در اندازه های مختلف وجود دارند که معمولا بین شش تا 12 لیتر خورش را در خود جای می دهند. مدلهایی که ظرفیت بالایی دارند، ممکن است با یک ملاقه بسیار بلند عرضه شوند تا آشپزها بتوانند به راحتی به ته دیگ برسند.

با توجه به اینکه سوپ را می توان در هر زمان به عنوان پیش غذا، میان وعده سریع یا حتی غذای اصلی سرو کرد، به همین دلیل ایده خوبی است که همیشه مقداری سوپ داغ آماده سرو باشد. با یک کتری سوپ برقی در رستوران یا هتل، می توانید اطمینان حاصل کنید که همیشه مقدار کافی از این غذای مورد علاقه را در دمای مناسب برای عرضه به مشتریانتان در اختیار دارید. علاوه بر سوپ، از این دستگاه می توان برای گرم کردن سایر غذاها همچون کوفته، آبگوشت، لوبیای داغ، هات داگ و سس نیز استفاده کرد.

نحوه استفاده از دستگاه سوپ گرم کن : کابان تجهیز

کارکردن با کتری های سوپ واقعاً ساده است، چنانچه قبلاً از آنها استفاده نکرده اید، ممکن است تعجب کنید که بدانید باید آب به این دستگاه اضافه کنید. سوپ گرم کن از دو مخزن تشکیل شده که به سادگی ظرف بیرونی را با مقدار توصیه شده آب پر کنید و سپس ظرف داخلی را داخل آن قرار داده و سوپ یا خورشت را که قرار است گرم نگه داشته شود، درون ظرف بریزید، در ظرف را ببندید و سپس دمای مورد نظرتان را تنظیم کنید. به خاطر داشته باشید که سوپ گرم کن برای پخت غذا نیست و فقط با کمک بخار آنرا گرم نگه می دارد. 

مزایای استفاده از دستگاه سوپ گرم کن : کابان تجهیز

با گرم کردن مداوم غذاها بر روی گاز توسط حرارت مستقیم، هم مواد مغذی آنها از بین می رود و هم احتمال سوختگی و ته گرفتگی وجود دارد. اما با استفاده از دستگاه سوپ گرم کن دیگر نگرانی بابت این موضوعات وجود ندارد و غذاها به صورت مداوم در دمای مطبوعی قرار می گیرند.

در ضمن دیگر نیازی نیست مدام شعله گاز را روشن و خاموش کنید که علاوه بر گرم کردن محیط آشپزخانه، مشعل گاز نیز اشغال می گردد. با استفاده از سوپ گرم کن تمامی این مشکلات برطرف شده و در هزینه ها و انرژی صرفه جویی می گردد و یک قابلمه غذای داغ را برای مدت طولانی آماده سرو نگه می دارید، بدون اینکه نیازی به درگیر کردن یک شعله یا کارمند برای گرم کردن مکرر آن باشد.

در عین حال، وارمر سوپ هنگام ارائه خدمات، راحتی و دسترسی را فراهم می‌کند و زمان بین سفارش مشتری و دریافت آن را به حداقل می‌رساند که رضایت مشتریان را به دنبال خواهد داشت. برای مثال یک سوپ گرم کن 10 لیتری به راحتی می تواند حدود 30 تا 35 وعده را در خود جای دهد. این میزان به شکل قابل توجهی به ظرفیت سرویس دهی می افزاید.  

سوپ گرم کن ها معمولا از ساختار ظاهری براق، وزن کم و قابلیت حمل آسان برخوردار هستند که امکان استفاده از آنها را هم در آشپزخانه ها و هم در سلف سرویس ها و بوفه ها فراهم می کند. طراحی جمع و جور دستگاه نیز  این امکان را فراهم می کند که بدون نیاز به استفاده از فضای اضافی یا ظروف متعدد، به مشتریان زیادی خدمات رسانی صورت گیرد.

فروش انواع سوپ گرم کن در شرکت کابان تجهیز

در فروشگاه اینترنتی کابان تجهیز، ما گرمکن‌های سوپ را از طیف وسیعی از تولیدکنندگان مختلف در دسترس شما مشتریان گرامی قرار می دهیم که هر کدام با ظرفیت‌ها، ویژگی‌ها و طرح‌های متفاوتی طراحی و تولید شده اند. به این ترتیب می توانید بر‌اساس نیاز و حجم کارتان، مدل ایده آل را انتخاب و به صورت حضوری یا اینترنتی خریداری نمایید. در سایت کابان تجهیز همه مدل ها با ذکر مشخصات فنی و سایر ویژگیها قابل بررسی هستند و قیمت آنها همواره به روز است. 

10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()