0
02166009000 - 09122200108 سفارش خرید
02166009000 - 09122200108 سفارش خرید
>> >> >>
جستجوی پیشرفته
جستجو در نتایج
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
جستجو بر اساس سازنده
کالا برای:

گوشت کوب برقی,همزن و میکسر دستی

مرتب سازی بر اساس : پربازدید ترین حراجی جدیدترین ارزان ترین گرانترین فقط کالاهای موجود :

خرید و فروش انواع گوشت کوب برقی | همزن و میکسر دستی با بهترین قیمت | (لیست قیمت 28 فروردين 1403)

گوشت کوب برقی همزن و میکسر دستی سه محصول مجزا هستند که در این یادداشت به طور مفصل و به‌ترتیب به آن‌ها پرداخته خواهد شد. ابتدا گوشت کوب برقی توضیح داده می‌شود، سپس همزن برقی و در نهایت به میکسر دستی پرداخته خواهد شد. گوشت کوب برقی یکی از ابزارهای صنعت مواد غذایی است که کاربرد بسیار وسیع و گسترده‌ای ندارد، اما همواره خرید گوشت کوب برقی در بازار تجهیزات صنایع غذایی صورت گرفته و به همین خاطر انواع گوشت کوب برقی توسط شرکت‌های سازنده طراحی و به بازار عرضه شده‌اند که طبعا قیمت گوشت کوب برقی در آن‌ها متفاوت خواهد بود. گوشت کوب برقی بزرگ صنعتی و گوشت کوب برقی نیمه صنعتی را می‌توان از جمله انواع آن برشمرد؛ البته نوع خانگی گوشت کوب برقی نیز وجود دارد، اما خرید و فروش گوشت کوب برقی در فروشگاه‌های اینترنتی بیشتر از انواع گوشت کوب برقی بزرگ صنعتی و گوشت کوب برقی نیمه صنعتی انجام می‌شود. حال سوالی که مطرح می‌شود این است که به‌طور کلی گوشت کوب برقی چیست؟ گوشت کوب برقی وسیله‌ای جمع‌وجور و برقی است که موتوردار بوده و با نیروی برق کار می‌کند. عملکرد آن بدین صورت است که با روشن شدنش موتور شروع به چرخش کرده و از طریق سیستم تبدیل حرکت منحصربه‌فردی که دارد باعث جلو-عقب شدن میله شده و یک حرکت چکشی و خودکار را به‌ وجود می‌آورد تا با استفاده از آن به پوره کردن و له‌ کردن مواد غذایی پرداخت. انواع خانگی این محصول را می‌توان یک گوشت کوب برقی ارزان دانست؛ اما قطعا گوشت کوب برقی بزرگ صنعتی یا گوشت کوب برقی نیمه صنعتی قیمتی به‌مراتب بیشتر دارند و خرید گوشت کوب برقی برای استفاده خانگی از انواع گوشت کوب برقی بزرگ صنعتی یا گوشت کوب برقی نیمه صنعتی توصیه نمی‌شود.

گوشت کوب برقی همزن و میکسر دستی شامل همزن برقی و میکسر دستی هم می‌شود که در ادامه به‌ترتیب به آن‌ها نیز پرداخته خواهد شد. لازم به ذکر است که در این نوشتار مقصود از همزن برقی همان همزن برقی کاسه دار بوده وهمین طور منظور از میکسر دستی همان میکسر دستی برقی است که کاسه‌ای ندارد و باید با کمک دست از آن استفاده کرد. اما همزن برقی کاسه دار یکی از انواع همزن برقی است که در دو نوع همزن برقی صنعتی و همزن برقی نیمه صنعتی عرضه می‌شود. بعضا در خرید و فروش همزن برقی نوع خانگی آن نیز مشاهده می‌شود که طبعا قیمت همزن برقی در آن کمتر از انواع همزن برقی نیمه صنعتی یا همزن برقی صنعتی بوده و یک همزن برقی ارزان در میان انواع همزن برقی صنعتی یا همزن برقی نیمه صنعتی محسوب می‌شود. خرید همزن برقی نیز عموما از انواع صنعتی آن انجام می‌شود و اکثر فروشگاه‌ها و کارگاه‌‌های آماده‌سازی مواد غذایی از همزن برقی کاسه دار استفاده می‌کنند. میکسر دستی نیز همین کارایی همزن برقی کاسه دار را دارد اما به‌صورت دستی طراحی شده تا هم فضای کمتری را در آشپزخانه‌ها اشغال کند و هم به‌راحتی در دسترس و قابل‌ استفاده باشد. ازاین‌رو خرید میکسر دستی به آن دسته از مشتریانی که با محدودیت فضا مواجه‌اند توصیه می‌شود. میکسر دستی برقی نیز کمتر کاربرد خانگی داشته و عموما از یک میکسر دستی صنعتی استفاده می‌کنند تا یک میکسر دستی خانگی که هم قدرت کمتری دارد و هم قیمت میکسر دستی در آن کم بوده و یک میکسر دستی ارزان به حساب می‌آید. امروزه خرید و فروش میکسر دستی پررونق بوده و به‌ همین خاطر انواع میکسر برقی توسط تولیدکنندگان به بازار عرضه شده‌اند. اکثر انواع میکسر دستی صنعتی از تیغه‌های مختلف با اشکال و اندازه‌های متفاوت برخودارند تا مواد غذایی مختلف را بتوان با هرکدام از تیغه‌های یک میکسر دستی برقی مخلوط کرد. طریقه جابه‌جایی تیغه‌ها در میکسر دستی صنعتی نیز آسان بوده و به‌راحتی می‌توان تیغه قبلی را جدا و تیغه جدید را به میکسر دستی برقی متصل کرد. نکته‌ای که در هنگام خرید میکسر دستی باید مورد توجه قرار بگیرد، مکان دسته و کلید‌های آن است؛ چرا که در صورت مناسب بودن طراحی آن‌ها، با یک دست نیز می‌شود از دستگاه استفاده کرد. در پایان ذکر این نکته خالی از لطف نیست که هر سه محصول ذکر شده در دو نوع تک‌سرعته و چندسرعته تولید می‌شوند.

خرید و فروش گوشت کوب برقی | همزن و میکسر دستی

خرید و فروش گوشت کوب برقی همزن و میکسر دستی عموما در فروشگاه‌های اینترنی اتفاق می‌افتد و کمتر دیده می‌شود که فروشگاه‌های سطح شهر اقدام به خرید و فروش گوشت کوب برقی همزن و میکسر دستی کنند. چرا که فروشگاه‌های اینترنتی تنوع بیشتری از محصولات را در اختیار دارند و شرایط مناسبی را برای بررسی و مقایسه مشتریان فراهم می‌کنند. به‌عنوان مثال خرید همزن برقی از فروشگاه‌های اینترنتی به‌مراتب سریع‌تر، کم‌زحمت‌تر و به‌صرفه‌تر از خرید یک همزن برقی از فروشگاه‌های سطح شهر است.

قیمت گوشت کوب برقی | همزن و میکسر دستی

قیمت گوشت کوب برقی همزن و میکسر دستی به عوامل متعددی بستگی دارد. کشور و برند سازنده، جنس مواد اولیه، استحکام، مصرف کم برق، امکانات و البته فروشگاهی که از آن خرید صورت می‌گیرد از جمله عوامل مؤثر در این فاکتور هستند. فروشگاه اینترنتی و بزرگ کابان تجهیز همواره تلاش کرده با ایجاد فضای رقابتی بهترین و مناسب‌ترین پیشنهاد را برای قیمت گوشت کوب برقی همزن و میکسر دستی ارائه بدهد.

انواع گوشت کوب برقی | همزن و میکسر دستی

انواع گوشت کوب برقی همزن و میکسر دستی را باید در هر محصول به‌صورت جداگانه بررسی کرد. انواع گوشت کوب برقی را می‌توان به صنعتی، خانگی و نیمه صنعتی تقسیم کرد. انواع همزن برقی را می‌توان به همزن برقی خانگی، همزن برقی صنعتی و همزن برقی نیمه صنعتی تقسیم کرد. انواع میکسر دستی را نیز می‌توان به میکسر دستی صنعتی و میکسر دستی خانگی تقسیم کرد. اما درمجموع انواع گوشت کوب برقی همزن و میکسر دستی به این موارد ختم نشده و این تنوع فقط در شیوه به‌کارگیری آن‌ها بود.

گوشت کوب برقی | همزن و میکسر دستی ارزان

گوشت کوب برقی همزن و میکسر دستی ارزان را باید در فروشگاه‌های اینترنتی یافت، اما نه به قیمت بی‌کیفیت بودن؛ بلکه گوشت کوب برقی همزن و میکسر دستی ارزان را می‌شود در فروشگاه‌های اینترنتی پیدا کرد به‌دلیل اینکه فضای رقابتی را ایجاد کرده‌اند تا بهترین و با کیفیت‌ترین محصولات را با نازل‌ترین قیمت‌ها در اختیار مشتریان قرار دهند.

10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()