0
02166009000 - 09122200108 سفارش خرید
02166009000 - 09122200108 سفارش خرید
>> >> >>
جستجوی پیشرفته
جستجو در نتایج
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
جستجو بر اساس نوع
جستجو بر اساس سازنده
کالا برای:

اره استخوان بر

مرتب سازی بر اساس : پربازدید ترین حراجی جدیدترین ارزان ترین گرانترین فقط کالاهای موجود :

خرید و فروش انواع اره استخوان بر با بهترین قیمت | (لیست قیمت 6 ارديبهشت 1403)

دستگاه اره استخوان بر یا دستگاه برش استخوان که به نام‌های دیگری مانند اره گوشت بری و اره قصابی و دستگاه برش گوشت نیز نامیده می‌شود، یکی از تجهیزات صنعتی آشپزخانه های صنعتی، کشتارگاه‌ها و قصابی‌های بزرگ است. دستگاهی مدرن برای برش دادن انواع گوشت همراه با استخوان یا برش گوشت های منجمد. از دستگاه اره استخوان بر در تمامی آشپزخانه‌های صنعتی و بزرگ، کشتارگاه‌ها، هتل‌ها و کارخانه‌ها استفاده می‌کنند. اره گوشت بری نیز دارای انواع متفاوتی است که توسط برندهای مختلفی در دنیا و ازجمله ایران تولید شده است. به این ترتیب اره قصابی خارجی و اره قصابی ایرانی داریم. عموما دستگاه اره استخوان بر دارای دو محور است که تیغه روی آن سوار می‌شود. تیغه‌های دستگاه اره استخوان بر انعطاف‌پذیری بالایی دارند و در زمان استفاده با دو بازوی راهنما مسیر اصلی برش را طی می‌کنند. کار با این دستگاه سبب می‌شود انواع گوشت برش صافی داشته باشد. دستگاه برش گوشت دارای قطعات اصلی مانند میز کار یا عرشه، تیغه و فک است. این نکته را فراموش نکنید که دستگاه اره استخوان بر در بیشتر اوقات با برق سه فاز کار می‌کند و البته هستند مدل هایی که با برق تک فاز نیز قابل استفاده اند. برای خرید دستگاه اره استخوان بر باید به اندازه تیغه، سرعت برش، ارتفاع و عمق برشی که یک دستگاه می‌تواند ارائه دهد، توجه کنید تا مطابق با نیازتان خرید کرده باشید. در زمان کار با انواع اره گوشت بری باید ایمنی را کاملاً رعایت کنید، زیرا کار با اره استخوان بر بسیار خطرناک و حساس است و با کمی غفلت ممکن است دچار صدمات جبران‌ناپذیری شوید. فروشگاه اینترنتی کابان تجهیز انواع مختلف دستگاه برش استخوان را برای خرید مهیا کرده است و شما می‌توانید با بررسی مدل‌های مختلف دستگاه اره استخوان بر بهترین آن را مطابق با نیازتان بخرید.

دستگاه اره استخوان بر عملکردی مشابه با دستگاه اره چوب بری دارد. جنس بدنه و قطعات این دسگتاه برش گوشت مخصوص این کار است و اغلب از استیل ضد زنگ برای ساخت عرشه و بدنه استفاده می شود تا نه‌تنها برابر رطوبت و آب مقاومت داشته باشد، بلکه بهداشتی هم باشد. به این ترتیب فولاد ضد زنگ (استیل) یکی از مهم ترین مواد اولیه برای ساخت انواع اره قصابی است و مدل های زیادی از دستگاه برش گوشت با این مواد اولیه ساخته می‌شوند. نوع تیغه دستگاه اره استخوان بر یکی از مهمترین عوامل در کیفیت برش گوشت بوده که در زمان خرید اره قصابی باید به آن توجه نمایید. عموما تیغه های ایتالیایی موجود در بازار را بهترین انواع تیغه برای دستگاه گوشت بری می دانند.

انواع دستگاه اره استخوان بر

انواع دستگاه اره استخوان بر یا دستگاه برش استخوان شامل: اره استخوان بر رومیزی و اره استخوان بر ایستاده یا پایه دار است. برای خرید اره استخوان بر به صورت حضوری و غیرحضوری می‌توانید اقدام کنید. اگر نیاز به راهنمایی بیشتری در زمینه خرید اینترنتی دستگاه اره استخوان بر داشتید با مشاوران مجرب کابان تجهیز در تماس باشید. موتور انواع دستگاه‌ اره استخوان بر در محفظه‌ای ایمن قرار دارند که هرکدام دارای گواهینامه‌های محافظتی می‌باشند. عموما انواع اره قصابی در برابر رطوبت مقاومت و ایمنی زیادی دارند و به‌راحتی می‌توانید در هر مکانی از آنها استفاده کنید.

قیمت دستگاه اره استخوان بر

قیمت دستگاه اره استخوان بر یا دستگاه برش استخوان در کابان تجهیز مناسب در نظر گرفته شده و شما با هر بودجه ای می توانید این دستگاه را در نرخ های گوناگون بخرید. قیمت دستگاه اره استخوان بر در مدل های مختلف با کارایی‌ها و قابلیت‌های مختلف، متفاوت است و در ابتدا باید مشخص کنید نیاز و بودجه شما تا چه حد است. در دستگاه اره استخوان بر ضخامت برش قابل تنظیم بوده و دستگاه به‌راحتی تمیز می‌شود و می‌توانید تیغه دستگاه را جابه‌جا کنید. موتور اره استخوان بر دارای تهویه بوده و همین‌طور از ترمز الکترونیکی برخوردار است و تمامی این تمهیدات علاوه بر بیشتر کردن امنیت، مستقیما بر قیمت دستگاه گوشت بری تاثیر می گذارند.

خرید و فروش دستگاه اره استخوان بر

خرید و فروش دستگاه اره استخوان بر در انواع مختلف در فروشگاه اینترنتی کابان تجهیز انجام می شود. با خرید اره استخوان بر سرعت و عملکرد بیشتری در زمینه تولیدات خود پیدا خواهید کرد. برای اینکه بتوانید خرید و فروش دستگاه اره استخوان بر را راحت تر انجام دهید، بهترین کار آن است که انواع اره استخوان بر را با یکدیگر مقایسه کنید تا بتوانید بهترین خرید با بالاترین کارایی را داشته باشید. مقایسه انواع اره استخوان بر رومیزی یا ایستاده در سایت کابان تجهیز میسر است. علاوه بر آن تماس با کارشناسان فروش ما می تواند راه دیگری برای افزایش آگاهی پیش از خرید اره گوشت بری داشته باشد.

دستگاه اره استخوان بر ارزان

ایمنی بسیار، قابلیت نظافت سریع، کاربرد آسان، طول عمر بالا، قابلیت برش‌های صاف و یک اندازه، تونایی برش گوشت منجمد و با استخوان، از نکته های است که در زمان خرید اره قصابی باید به آن توجه کنید و فقط به فکر خرید دستگاه اره استخوان بر ارزان نباشید. کابان تجهیز نیز سعی کرده است دستگاه اره استخوان بر ارزان و البته باکیفیت را برای شما تهیه کند تا خرید حضوری دستگاه برش گوشت یا خرید اینترنتی دستگاه اره استخوان بر برای شما آسان تر از همیشه باشد.

9 / 10
از 7 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()