0
02166009000 - 09122200108 سفارش خرید
02166009000 - 09122200108 سفارش خرید
>> >> >>
جستجوی پیشرفته
جستجو در نتایج
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
کالا برای:

دستگاه سیخ گیر کباب

مرتب سازی بر اساس : پربازدید ترین حراجی جدیدترین ارزان ترین گرانترین فقط کالاهای موجود :

خرید و فروش انواع دستگاه سیخ گیر کباب با بهترین قیمت | (لیست قیمت 8 ارديبهشت 1403)

این روزها همه کارهایی که در گذشته به صورت دستی انجام می شده جای خود را به ماشین آلات صنعتی داده است و این امر موجب سرعت و دقت بیشتر و از همه مهم تر سهولت کار می شود. دستگاه کباب گیر یا سیخ گیر کباب یکی از این دستگاه ها می باشد که در آشپزخانه های صنعتی موجب سرعت بخشیدن به فرایند طبخ غذا شده و کار کارکنان و آشپزها را راحت نموده است.

بدون شک، کباب کوبیده از لذیذترین، محبوب ترین و پرفروش ترین غذاهای اصیل ایرانی به شمار می رود که که از مخلوط گوشت گوسفندی چرخ شده با پیاز رنده شده و ادویه جات و پخت مستقیم آن بر روی آتش درست می شود. با اینکه کباب کوبیده به نظر غذای ساده ای می آید اما به سیخ کشیدن مایه کباب کار هر کسی نیست و ممکن است بریزد یا همه بخشهای آن یکنواخت نباشد.  این غذای سنتی ایرانی را در منوی اغلب رستوران ها، کبابی ها، تالارهای پذیرایی، هتل ها، سفره خانه ها و مراکز تهیه و عرضه غذا می توان یافت. درست کردن کباب کوبیده در تعدا بالا برای سرآشپزهای حرفه ای  هم کاری دشوار و وقت گیر است. در اینجاست که متوجه اهمیت دستگاه سیخ گیر کباب برای افزایش تولید کباب با کیفیت در رستوران ها می شویم.

مزایایی که انواع دستگاه سیخ گیر کباب دارند عبارتند از : عدم پارگی و ریزش کباب بر روی حرارت، یکدست بودن سیخ های کباب و پخت یکنواخت همه قسمتها، صرفه جویی در وقت به دلیل سرعت بالای سيخ ­گيرى، محاسبه دقیق میزان گوشت مصرفی، عدم دخالت دست و رعایت اصول بهداشتی، راحتی کار و عدم نیاز به نیروی متخصص، دارا بودن شمارشگر اتوماتیک و کلید قطع اضطراری در صورت لزوم ،مجهز به سیستم تنظیم فشار، قابلیت تنظیم وزن کباب، مجهز به سنسور جهت ایمنی بیشتر.

انواع دستگاه سیخ گیر کباب

به دستگاه سیخ گیر کباب نام های دیگری مثل دستگاه کباب ساز، دستگاه کباب سیخ کن و دستگاه کباب گیر نیز می گویند. این دستگاه ها به دو گروه دستی یا خانگی و اتوماتیک یا صنعتی تقسیم بندی می گردند که نمونه های صنعتی می توانند به شکل ایستاده یا رومیزی باشند. تمامی این دستگاه ها تقریبا طرز کار مشابهی دارند اما تفاوت آنها در ابعاد، حجم دستگاه، تعداد سیخ گیری در ساعت و یا متریال به کار رفته در ساخت، می باشد. البته جنس قالب های کباب در همه مدلها از استیل است.

با استفاده از دستگاه کباب ساز صنعتی، رستوران ها و تالارهای شلوغ و پر ازدحام می توانند پاسخگوی تعداد بالای مشتریان باشند و با خیال راحت کبابی دلچسب را به مشتریان خودشان عرضه کنند. زیرا کباب سیخ کن صنعتی قادر است در ساعت حدود 1000 سیخ کباب برای شما آماده کند.

قیمت دستگاه سیخ گیر کباب

دستگاه کباب گیر در سایت کابان تجهیز با قیمتی بسیار مناسب و مقرون به صرفه در اختیار مشتریان قرار می گیرد. شما می توانید ابتدا در فروشگاه های مختلف قیمت این دستگاه را مورد بررسی قرار دهید و سپس با آگاهی از شرکت کابان تجهیز خرید خود را انجام دهید.

دستگاه سیخ گیر کباب ارزان

دستگاه کباب گیر ارزان را می توانید از همه جا تهیه کنید اما بحث اعتماد به کیفیت امری بسیار مهم و جدی در بازار این روزهاست. بنابراین سایت کابان تجهیز در نظر دارد تا جهت جلب اعتماد شما عزیزان قبل از خرید مشاوره ی کامل تلفنی، آنلاین یا حضوری بدهد و البته تمامی دستگاه هارا با گارانتی و خدمات پس از فروش به فروش می رساند.

خرید و فروش دستگاه سیخ گیر کباب 

خرید و فروش دستگاه کباب گیر این روزها بسیار باب شده است و مدیران مشاغل مربوطه به شدت دنبال خرید دستگاه کباب گیر هستند؛ زیرا هم تعداد افراد کمتری را برای استخدام نیاز دارند و هم سرعت کارشان بالا می رود. خرید و فروش دستگاه کباب گیر در سایت کابان تجهیز انجام می شود و شما می توانید با مشاهده انواع محصولات بهترین مورد را برای خود خریداری کنید.

10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()