0
02166009000 - 09122200108 سفارش خرید
02166009000 - 09122200108 سفارش خرید
>> >> >>
جستجوی پیشرفته
جستجو در نتایج
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
جستجو بر اساس نوع
جستجو بر اساس سازنده
کالا برای:

دستگاه بیفتک زن

مرتب سازی بر اساس : پربازدید ترین حراجی جدیدترین ارزان ترین گرانترین فقط کالاهای موجود :

خرید و فروش انواع دستگاه بیفتک زن با بهترین قیمت | (لیست قیمت 9 ارديبهشت 1403)

دستگاه بیفتک زن از تجهیزات آشپزخانه صنعتی به شمار میرود و وسیله ای کاربردی، جهت آماده سازی اولیه گوشت برای طبخ غذاهای پرطرفداری نظیر بیفتک و استیک است. این دستگاه که اصطلاحا دستگاه استیک زن نیز گفته می شود، قادر است در کمترین زمان، قطعات گوشت را به شکل کوبیده شده آماده نماید. دستگاه بیفتک زن عموما مجهز به دو ردیف تیغه نازک است که انواع گوشت با عبور از بین تیغه ها، به بهترین نحو ترد و نرم خواهد شد. از این رو می توان گفت وسیله ای کاملا ضروری برای رستوران ها، فست فودها، هتل ها و سایر مراکزیست که در منوی خود بیفتک دارند. افزایش سرعت آماده سازی گوشت، تهیه بیفتک های یک شکل و همسان وجلوگیری از هدر رفتن مواد اولیه از مزایای دستگاه بیفتک زن محسوب می گردند.   

انواع دستگاه بیفتک زن : کابان تجهیز

امروزه انواع دستگاه بیفتک زن در اندازه و ابعاد مختلف با قدرت و کاربردهای متفاوت، تولید و به بازار عرضه می شود که به طور چشمگیری موجب افزایش سرعت عمل در مراکز تهیه و توزیع غذا خواهد شد. بطور کلی این دستگاه ها را می توان به دو دسته دستگاه بیفتک زن برقی و دستگاه بیفتک زن دستی تقسیم بندی کرد. مدل های برقی مناسب رستوران ها و مکان هایی با حجم کاری بالا هستند که نیاز به آماده شدن هرچه سریع تر انواع گوشت به صورت استیک و کوبیده شده دارند. بیفتک زن برقی این امکان را به شما می دهد، تا در کمترین زمان انواع گوشت را آماده پخت و پز نمایید، بدون این که موجب له شدن و آسیب زدن به بافت اصلی انواع گوشت شود.

راهنمای خرید دستگاه بیفتک زن : کابان تجهیز

اولین نکته جهت خرید بیفتک زن مناسب، توجه به نکات ایمنی و بهداشتی است. این دستگاه معمولا به گونه ای طراحی میگردد که تیغه های آن درون محفظه قرار می گیرند و امکان برخورد دست با تیغه ها در حین کار وجود نخواهد داشت. بهتر است بدنه و تیغه دستگاه بیفتک زن از جنس ضد زنگ ساخته شده باشند، تا علاوه براین که گوشتی با کیفیت را به صورت بیفتک به شما تحویل می دهند، تیغه ها نیز به راحتی شسته شوند. از مواردی که باید حین خرید دستگاه بیفتک زن باید به آن دقت نمایید، حرکت نرم و روان تیغه ها است که این امر باعث جلوگیری از گیر کردن احتمالی گوشت، درون تیغه ها خواهد شد. بهتر است مدلی از دستگاه بیفتک زن را انتخاب نمایید، که دارای تیغه دو طرفه باشد، تا به این صورت سرعت کار افزایش یابد.

خرید و فروش دستگاه بیفتک زن : کابان تجهیز

خرید و فروش دستگاه بیفتک زن باید از فروشگاه های معتمدی که در زمینه خرید و فروش تجهیزات آشپزخانه های صنعتی فعال هستند، انجام شود. «فروشگاه اینترنتی کابان تجهیز» از فروشگاه های مجاز و معتبری است که می توانید انواع دستگاه استیک زن را با مدل های متنوع، در این فروشگاه مشاهده نمایید. امکان بررسی مشخصات فنی مدلهای مختلف در سایت کابان تجهیز به شما این اجازه را می دهد تا با آگاهی و شناخت کامل، دستگاهی مناسب برای محیط کارتان را خریداری نمایید.

قیمت دستگاه بیفتک زن : کابان تجهیز

قیمت دستگاه بیفتک زن در سایت کابان تجهیز به دلیل تنوع متفاوت بوده و شما می توانید، متناسب به بودجه ای که در اختیار دارید، مبادرت به خرید مدل دلخواهتان نمایید. برای آگاهی از قیمت روز دستگاه بیفتک زن می توانید یا به «فروشگاه اینترنتی کابان تجهیز» مراجعه نموده و از قیمت دستگاه استیک زن با مدل های متنوع مطلع شوید.

10 / 10
از 2 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()