0
02166009000 - 09122200108 سفارش خرید
02166009000 - 09122200108 سفارش خرید
>> >> >> >>
جستجوی پیشرفته
جستجو در نتایج
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
جستجو بر اساس سازنده
کالا برای:

دستگاه آبغوره گیری

مرتب سازی بر اساس : پربازدید ترین حراجی جدیدترین ارزان ترین گرانترین فقط کالاهای موجود :

خرید و فروش انواع دستگاه آبغوره گیری با بهترین قیمت | (لیست قیمت 12 ارديبهشت 1403)

یکی از ‌چاشنی‌هایی که سرتاسر کره زمین و در طول پانصد سال اخیر استفاده شده، آبغوره است. پس جای تعجب ندارد اگر یکی از انواع آبمیوه‌گیرها دستگاه آبغوره گیری باشد. آبغوره یکی از طعم‌دهنده‌های اصلی غذاهای ایرانی و بسیاری از غذاهای خارجی است و نبودش در هر رستوران و هتل و کیترینگی می‌تواند ضرری حقیقی به حساب بیاید. از همین رو شرکت‌های ایرانی بسیاری طراحی و تولید دستگاه‌ آبغوره گیری را برعهده دارند و انواع و اقسام مدل‌های آبغوره‌گیرها را به بازار عرضه کرده‌اند.

در قدیم آبغوره گرفتن با دست انجام می‌شد. ناگفته پیداست که فرایندی وقت گیر و پرزحمت بوده است. بعدها دستگاه‌هایی ابداع شد تا انجام همین کار به کمک دستگاه صورت بگیرد. به این ترتیب آبغوره گیر دستی ظهور کرد که زحمت کمتری داشت. با وارد شدن به عصر دستگاه‌های موتوردار و بدل شدن همین کار سادۀ آبغوره گرفتن در خانه به یک شغل و کاسبی، سر و کله دستگاه‌های آبغوره گیری صنعتی هم پیدا شد تا پاسخ‌گوی نیازها بیشتر و سنگین‌تر باشد. حال در هر کوی و برزن می‌توان سراغ از مغازه و خانه‌ای گرفت که به واسطه داشتن یک دستگاه آبغوره گیری، می‌تواند به دیگران آبغوره بفروشد. همین کار در مقیاس بزرگ‌تر درباره انواع صنعتی این دستگاه نیز صادق است، که به مصرف هتل‌ها و رستوران‌ها می‌رسد.

خرید و فروش دستگاه آبغوره گیری

فروشگاه کابان تجهیز برای هرگونه مشاوره درباره خرید و فروش دستگاه آبغوره گیری در کنار شما خواهد بود. این فروشگاه با تجربه‌ای 10 ساله در زمینه خرید و فروش تجهیزات آشپزخانه‌ای می‌تواند درست‌ترین راهنمای شما برای دست یافتن به دستگاه مناسب نیازتان باشد. اگر قصد خرید تلفنی را داشته باشید، این امکان در فروشگاه کابان تجهیز میسر است. خرید آنلاین که روشی آشنا و در دسترس است، و اگر قصد خرید حضوری را هم داشته باشید، فروشگاه کابان تجهیز مضایقه نخواهد کرد. ما امکان بازدید حضوری از فروشگاه را هم جزو گزینه‌های خود داریم. اگر دستگاه در فروشگاه موجود باشد، امکان امتحان کردن آن نیز برایتان میسر خواهد بود. با چنین تمهیداتی، خرید و فروش دستگاه آبغوره گیری را در فروشگاه کابان تجهیز هرچه آسان‌تر کرده‌ایم.

انواع دستگاه آبغوره گیری

دستگاه‌های آبغوره گیری چندان متنوع نیستند. با این حال ابتدا می‌توان انواع دستگاه آبغوره گیری را به دو دسته آبغوره گیری الکتریکی یا برقی، و دستی تقسیم کرد و سپس انواع ایستاده و رومیزی را معرفی کرد. در عین حال به سبب فراگیر بودن استفاده از آبغوره می‌توان نمونه‌های خانگی را نیز در برابر نمونه‌های صنعتی و فروشگاهی قرار داد. همه اینها مجموعا انواع دستگاه آبغوره گیری را تشکیل می‌‌دهند. برای کسب اطلاعات بیشتر با تماس بگیرید.

قیمت دستگاه آبغوره گیری

قیمت دستگاه آبغوره گیری نیز بستگی به مشخصه‌هایی دارد. اعم از نوع آن، یا ساختارش. اینکه خانگی باشد یا صنعتی، دستی باشد یا الکترونیکی، در قیمت نهایی آن اثر خواهد داشت. همچنین قدرت موتور، میزان بازدهی و جنس به کار رفته در بدنه دستگاه از دیگر مواردی هستند که می‌توانند به طور قطع در قیمت دستگاه آبغوره گیری اثر داشته باشند. از آنجایی که بیشتر دستگاه‌های آبغوره گیری در فروشگاه ما صنعتی هستند، و دستگاه‌های صنعتی معمولا از قابلیت چرخ‌دار بودن برخوردار هستند، می‌توان داشتن یا نداشتن چرخ را نیز در قیمت دستگاه آبغوره گیری به عنوان یک آیتم در نظر داشت.

دستگاه آبغوره گیری ارزان

همانطور که پیش‌تر گفتیم، اغلب دستگاه‌های آبغوره گیری موجود در بازار داخلی ایرانی‌اند. ایرانی بودن این دستگاه‌ها نکته‌ای مثبت برای خریداران و متقاضیان است. چراکه دور از تصور نیست که گمان کنیم، قیمت تمام شده محصولی تولید شده در خاک ایران، قاعدتا باید متناسب با جیب متقاضی داخلی باشد. مقایسه‌ای میان قیمت دستگاه آبغوره گیری با قیمت آبمیوه‌گیری‌های موجود در بازار روشن‌کننده بسیاری از مسائل خواهد بود. به این ترتیب دستگاه آبغوره گیری ارزان وابسته به جزییات دیگری می‌شود. مانند داشتن موتور قدرتمندتر، بازدهی و قابلیت‌های اینچینینی مانند داشتن فیلتر یا تفاله‌گیر و امثالهم. بازی کردن یا بع تعبیر دیگر، کم و زیاد کردن این قابلیت‌ها و سنجش آن با نیاز‌های‌تان می‌تواند شما را به یک دستگاه آبغوره گیری ارزان قیمت‌تر برساند.

 

9 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()